Waarom niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:23 schreef honda1990 het volgende:
Topics gaan te snelTrouwens kansloos dat we vanavond niet gewoon fatsoenlijk voetbal kunnen kijken
Als ze het boekje van de KNVB niet hebben doorgestuurd misschien, anders fluit ie gewoon net zo partijdig als tegen Fiorentina..quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Stunten. Alles uit de kast. Suarez versiert wel een pingel tegen die houthakkers.
quote:
Preciesquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Stunten. Alles uit de kast. Suarez versiert wel een pingel tegen die houthakkers.
Je kan gewoon op de Live stream van de NOS (linkje) kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef kletskop het volgende:
het wordt gewoon niet live uitgezonden vanavond? wtf?!
Klopt slechts 2 x een kwartier. Dus stream van de NOS.... als die dat gaat overlevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
HET WORDT NIET UITGEZONDEN??????????????????????????????????????????????????
Ja dat was de enige club waar hij nog geen fan van was, maar hij is om denk ik.quote:
Het programma zoals het op tvgids.nl staat klopt niet meer. Vanaf 21:20 is Ajax ook live op NED3.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Klopt slechts 2 x een kwartier. Dus stream van de NOS.... als die dat gaat overleven
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/
Sorry dat ik net wegging op Live maar had een afspraakquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:42 schreef Wessiej het volgende:
0-1 in de 68e minuut.
En dan dansen als het echt zo is
Of je was bangquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Sorry dat ik net wegging op Live maar had een afspraak
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Rumille het volgende:
(Kenneth op doel als TT) + (Voornaam van Perez = Kenneth) = ("Perez toch weer terug naar Ajax?!!?")
Het is er nu zonnig en 16 graden. Ik vermoed dat er bier gedronken wordtquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:20 schreef Jasza het volgende:
Gebeuren er al rare dingen in Marseille?
Kenneth
Ik baal er nog steeds van dat ik thuis moet kijken, voelt ook zo vreemd als je normaal altijd gaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is er nu zonnig en 16 graden. Ik vermoed dat er bier gedronken wordt
Dat was ook zo'n beetje allesquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:27 schreef Bullebak het volgende:
Waren er bij OM - Twente nog gekke dingen gebeurd toen? 1 supp die een fles op een agent zn kop kapot sloeg toch?
quote:“Om eerlijk te zijn, ken ik hun achterste linie helemaal niet. Zij moeten mij namelijk kennen, dat is veel belangrijker.”
Dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat ik thuis moet kijken, voelt ook zo vreemd als je normaal altijd gaat
Waar was jij dan in Belgrado?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat ik thuis moet kijken, voelt ook zo vreemd als je normaal altijd gaat
bij MyP2P zijn er echt wel genoeg te vinden die met WMP of anders Sopcast of TVU af te spelen zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:42 schreef Silenus het volgende:
Ik draai echt helemaal door als die klotestream niet gaat werken vanavond, dat trek ik héél slecht met dit soort wedstrijden...![]()
SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:13 schreef dennis00 het volgende:
Vanavond op TV kijken naar Marseille! Volgende week naar de Arena!
Ik ben tegenwoordig lid van youtube.com/ajax en youtube.com/sportweek. Kennen jullie nog leuke voetbal channels op YouTube waar jullie op geabboneerd zijn?
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
bij MyP2P zijn er echt wel genoeg te vinden die met WMP of anders Sopcast of TVU af te spelen zijn.Maar liefst NOS ja.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=32597&part=sportsquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.![]()
Ik moet gewoon een site hebben waarbij het enige wat ik hoef te doen is 'op de play-knop drukken', en dan wil ik Ajax zien. De rest, daar ben ik te weinig nerd voor.
Alcoholico de gekste hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Marseille gaat er aan
Me gappies zijn goed dronken heb ik begrepen. Verder is het rustig daar.
Nee, want dan waren we al koekielam geweest, haha.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Teringggg, ben super zenuwachtig. Je kan beter in het stadion zitten. Dan heb ik er geen last van
Zo klopt hetquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Teringggg, ben super zenuwachtig. Je kan beter in het stadion zitten. Dan heb ik er geen last van
En dalijk doet die stream het ook niet, let maar op. Dan flip je helemaalquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Snap die spelers ook die zeggen dat ze op de tribune fucking zenuwachtig zijn in tegenstelling tot op het veld. In Florence zag ik sowieso de bal nooit, dus ik was ook nooit bang dat 'ie erin vloog. Maar nu, PFFRT!
Dat meen je niet hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo klopt het
Maatje van me moest vanochtend van plek veranderen in het vliegtuig omdat hij te dronken was, om voor de nooduitgang te zitten
Het interesseert me geen moer. Zou niet weten wie het is, waar hij vandaan komt en waar hij speelt. Boeiend dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef SCH het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat wij Filip Djuricic hebben gekocht, waar jullie ook belangstelling voor hadden?
Belangstelling ja, maar duidelijk in de media gezegd dat ze er niks mee zouden doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef SCH het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat wij Filip Djuricic hebben gekocht, waar jullie ook belangstelling voor hadden?
Telegraafquote:MARSEILLE - Kenneth Vermeer (23) verdedigt vanavond in tijdens het UEFA Cupduel met Olympique Marseille het Ajax-doel en is tot het einde van het seizoen de eerste doelman van de Amsterdammers. Die teleurstellende boodschap had Marco van Basten aan het begin van de middag voor Maarten Stekelenburg (26), die is veroordeeld tot een rol als bankzitter.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het interesseert me geen moer. Zou niet weten wie het is, waar hij vandaan komt en waar hij speelt. Boeiend dus.
Maarreh...als ie bij ons ineens weer geweldig goed blijkt te zijn, dan is er straks weer belangstelling en betalen jullie de hoofdprijs. Ik snap daar echt geen zier van.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:22 schreef jna het volgende:
[..]
Belangstelling ja, maar duidelijk in de media gezegd dat ze er niks mee zouden doen.
Jij snapt sowieso niet veelquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Maarreh...als ie bij ons ineens weer geweldig goed blijkt te zijn, dan is er straks weer belangstelling en betalen jullie de hoofdprijs. Ik snap daar echt geen zier van.
zit er dik inquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk dat Stekelenburg dan pleite is.
In de zomer bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk dat Stekelenburg dan pleite is.
Wij hebben pieken zat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Maarreh...als ie bij ons ineens weer geweldig goed blijkt te zijn, dan is er straks weer belangstelling en betalen jullie de hoofdprijs. Ik snap daar echt geen zier van.
Nee, denk dat Ajax morgen z'n contract verscheurd waarna ie transfervrij is...quote:
Net als Cahais bij Groningen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het interesseert me geen moer. Zou niet weten wie het is, waar hij vandaan komt en waar hij speelt. Boeiend dus.
Geef dan even antwoord op mijn vragen. Verder volg ik alleen het voetbal dat ik wil volgen. Vooral Ajax dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jeemig, jij zuipt idd teveel. Je volgt het voetbal dus nauwelijks?
Ehm? Ben je werken dan?quote:
Ja, tot 22.00. Dus ik had bedacht dat ik het wel op m'n telefoon kon luisteren maar dat lukt dus niet. Dan maar fok om de 5 seconden refreshen.quote:
jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef Houniet het volgende:
Gaan ze de tweede helft volledig uitzenden?
Ja, hier ook, lijkt wel zenuwen van een Schoolreisje in me jeugdtijdquote:
Dat dus. 0-3, dan hoef ik er geen minuut van te zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:47 schreef Jasza het volgende:
Ze gaan vanaf 21.10 toch al live?
Of alleen 2e helft?
Naja zie het wel, zolang we maar een goed resultaat eruit slepen.
hehe.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:27 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, denk dat Ajax morgen z'n contract verscheurd waarna ie transfervrij is...
Komt er veel van je werk terecht dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:46 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan maar fok om de 5 seconden refreshen.
10 over 9 live inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:47 schreef Jasza het volgende:
Of alleen 2e helft?
Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Komt er veel van je werk terecht dan.
eerste 20 minuten op NOS.nl te bekijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:47 schreef Jasza het volgende:
Of alleen 2e helft?
wie keept er vanavond?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:15 schreef Fortitudo het volgende:
is er al gemeld dat kenneth vanavond op doel staat?
Het is een moeilijke keuze, maar ik denk dat Vermeer in potentie een betere keeper is. Maar de vraag is of ie nu ver genoeg is in zijn ontwikkeling om ook constant te kunnen presteren want foutjes kun je op dit niveau niet gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat vinden jullie van de keuze voor Vermeer?
Belangstelling is wat anders dan actief een speler proberen te halen. Lekker boeiend, interesseert mij echt niks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef SCH het volgende:
De beste moet spelen en op dit moment is Vermeer beter in vorm dan Stekelenburg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jep.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
De beste moet spelen en op dit moment is Vermeer beter in vorm dan Stekelenburg.
Meld je dan ziek! Je gaat toch niet trainen tijdens zo'n belangrijke pot!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:18 schreef Luco het volgende:
Ook hier beginnen de zenuwen toe te slaan. Jullie kunnen tenminste nog kijken! Ik moet van 9 tot half 11 trainen... Aaargh!
Dat dus. Ik moet ook wel eens wat, maar als Ajax speelt, zorg ik toch altijd wel dat ik het kan zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Meld je dan ziek! Je gaat toch niet trainen tijdens zo'n belangrijke pot!
We opteren dan voor dhr. Padt uit Jong Ajax.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat nou als Vermeer dadelijk 2 blunders maakt? Moet Stekelenburg dan weer op goal? Of mag Gentenaar het dan weer proberen?
Belachelijk als het daadwerkelijk voor de rest van het seizoen is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat nou als....quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat nou als Vermeer dadelijk 2 blunders maakt? Moet Stekelenburg dan weer op goal? Of mag Gentenaar het dan weer proberen?
Kan ik niet maken. Net bezig met terugkomen van blessure, laatste training, zaterdag belangrijke wedstrijd... Volgende week geen training, dus die kan ik wel helemaal volgen. Ik ga in ieder geval tot het begin van de training radio luisteren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Meld je dan ziek! Je gaat toch niet trainen tijdens zo'n belangrijke pot!
Vermeer heeft wel meer wedstrijden dan Fiorentina thuis goed gekeept.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:21 schreef w00h00 het volgende:
Stekelenburg is altijd de onbetwiste nummer 1 en tevens aanvoerder geweest. Vermeer heeft het goed gedaan tegen Fiorentina en tegen ADO was het allemaal al een stuk minder.
Met HSV zaten Broer en ik al in de trein toen hij z'n werkgever SMSte dat 'ie ziek was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat dus. Ik moet ook wel eens wat, maar als Ajax speelt, zorg ik toch altijd wel dat ik het kan zien
Broerquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Met HSV zaten Broer en ik al in de trein toen hij z'n werkgever SMSte dat 'ie ziek was.![]()
Jezus bij welk bedrijf werkt hij? Nog nooit meegemaakt dat je jezelf ziek kunt smsen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Met HSV zaten Broer en ik al in de trein toen hij z'n werkgever SMSte dat 'ie ziek was.![]()
Mwa, daar zou Ajax toch niks aan kunnen doen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:25 schreef VoreG het volgende:
UEFA kennende had je dan gelijk het toernooi gedag kunnen zeggen.
Waarvan twee strafschoppen en een eigen doelpunt van Silva. Niks was zijn schuld.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:24 schreef Luco het volgende:
Vermeer kreeg ook 5 doelpunten om z'n oren in Friesland... Zo blijf je bezig. Uiteindelijk maakt Marco de opstelling en niet wij, klaar. Vraag me alleen wel af wat de gevolgen zullen zijn voor Stekelenburg bij Oranje
idd zeker een of ander proleterig horeca- of beveiligingsbaantjequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jezus bij welk bedrijf werkt hij? Nog nooit meegemaakt dat je jezelf ziek kunt smsen.
Was voor mij ook altijd genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jezus bij welk bedrijf werkt hij? Nog nooit meegemaakt dat je jezelf ziek kunt smsen.
alderweireldquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:34 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Alderweireld, Vermaelen; Enoh, Lindgren, Emanuelson, Aissati; Sulejmani, Suarez.
bron
Waarom niet Silva op rechts en van der Wiel centraal?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:35 schreef RayMania het volgende:
Alderweireld in de basis. Weer een verrassing van Marco.
Marco heeft geloof ik een hekel aan Silva. Hij komt ook veel te veel op en dit zorgt voor te veel verdedigende onzekerheid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom niet Silva op rechts en van der Wiel centraal?
Waarom boeit jou het 1 fuck?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zeg toch, zo blijf je bezigquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarvan twee strafschoppen en een eigen doelpunt van Silva. Niks was zijn schuld.
God wat voel ik mij nu oud zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:41 schreef Luco het volgende:
Opstelling Ajax:
Vermeer (23 jaar)
Van der Wiel (21 jaar)
Oleguer (29 jaar)
Alderweireld (20 jaar)
Vermaelen (24 jaar)
Enoh (22 jaar)
Lindgren (25 jaar)
Emanuelson (22 jaar)
Aissati (20 jaar)
Sulejmani (20 jaar)
Suarez (22 jaar)
Gemiddelde leeftijd: 22,5 jaar
Dat is verdomd jong
Die broekies adoreren we alsof het goden zijn... Natuurlijk zijn het geen goden, het zijn slechts hun zonenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
God wat voel ik mij nu oud zeg.
Ik denk dat Marco ook eindleijk door heeft dat hij zo min mogelijk moet schuiven aan een elftal. Dat geschuif zorgt ervoor dat je nooit ingespeeld raaktquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:42 schreef andre347 het volgende:
[..]
Marco heeft geloof ik een hekel aan Silva. Hij komt ook veel te veel op en dit zorgt voor te veel verdedigende onzekerheid.
99,9% is het onzin wat je uitkraamt maar ik ben het voor deze keer met je eens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij vindt hem niet goed genoeg, dat kan toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
99,9% is het onzin wat je uitkraamt maar ik ben het voor deze keer met je eens.
Marco heeft echt iets tegen Silva.
Precies.. anders ligt die linkerkant van ons steeds open. We zien het wel.. pff spannend!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:50 schreef Jodelaar het volgende:
Gelukkig geen Schilder iig.
Vind ik ook wat overdreven hoor. Schilder heeft het in Florence prima gedaan. Niet spectaculair, maar gewoon zijn taak uitgevoerd. Geen gekke dingen gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:50 schreef Jodelaar het volgende:
Gelukkig geen Schilder iig.
En prutsers als Anita en Schilder wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij vindt hem niet goed genoeg, dat kan toch?
Anita speelde de laatste wedstrijden prima.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En prutsers als Anita en Schilder wel.Echt give me a break.
Ik wil Silva ook nog wel eens zien ja, maar met deze keuze kan ik wel leven. V/d Wiel centraal weet ik niet hoor. Hij is de laatste tijd niet op z'n sterkst, en ik zie het echt een grote rotzooi worden als hij nu ineens centraal moet optreden. Dan liever iemand die echt op z'n plek kan staan, en de laatste tijd al veel ervaring heeft opgedaan door mee te trainen en zo nu en dan in te vallen. Toby weet natuurlijk wel hoe het inmiddels gaat op z'n Europees.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Anita prutser?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een soort steunactie zoals voor Leonardo toen hij geblesseerd was zou niet verkeerd zijn om toch de supporters steun te laten zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op dit podium heb je weinig tot niets aan die jongens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Anita speelde de laatste wedstrijden prima.
Jij hebt de wedstrijden tegen Fiorentina niet gezien? Anita was geweldig in die wedstrijden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op dit podium heb je weinig tot niets aan die jongens.
Wie had je dan willen opstellen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Anita speelde erg sterk hoor de laatste paar wedstrijden. Zo goed is Olympique nou ook weer niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach hij speelt een paar wedstrijden aardig evenals Sarpong maar dit zijn geen jongens dit niet over iets exceptioneels beschikken en iets toevoegen op dit podium. Geen Ajax 1 spelers, op dit moment in ieder geval.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Anita prutser?
Goed, jou hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen.
Cyberia, je lult echt uit je nek. Anita speelde tegen Fiorentina voortreffelijk. Was zelfs een van de sterkste. Is niet te vergelijken met Sarpong, want die heeft sowieso nog geen 'flow' gehad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach hij speelt een paar wedstrijden aardig evenals Sarpong maar dit zijn geen jongens dit niet over iets exceptioneels beschikken en iets toevoegen op dit podium. Geen Ajax 1 spelers, op dit moment in ieder geval.
Ik denk dat we er met z'n allen wel eens over zijn dat Fiorentina in beide confrontaties gewoon ronduit teleurstellend was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt de wedstrijden tegen Fiorentina niet gezien? Anita was geweldig in die wedstrijden.
Wat moeten ze nu uitzenden dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:06 schreef Nashje het volgende:
Zit iedereen trouwens al op die NOS stream? Kom er nu al niet op.
quote:Vanaf 20.45 uur ziet u hier het liveverslag van de eerste achtste finale van het UEFA Cup-toernooi.
Volgens mij heeft dat niets maar dan ook niets te maken met hoe Anita speelde. Die was gewoon goed, punt!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik denk dat we er met z'n allen wel eens over zijn dat Fiorentina in beide confrontaties gewoon ronduit teleurstellend was.
Ik verwijt Marco zeer zeker wel iets, het feit dat hij Silva niet genoeg acht voor een basisplek. Dat is gewoon onzin. Die jongen heeft vorig seizoen duidelijk bewezen makkelijk mee te kunnen en weet wat het is om Europese wedstrijden te spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verder is er weinig keus momenteel, dus verwijt Marco niets.
En om stipt 20:45 begint de wedstrijd. Dalijk zit er een of andere slome jap bij NOS achter het scherm, die een keer die stream aanzet om 20:50quote:
Speciaal voor een live stream een hele voorbereiding waar ze sowieso al niet op gerekend hadden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
En om stipt 20:45 begint de wedstrijd. Dalijk zit er een of andere slome jap bij NOS achter het scherm, die een keer die stream aanzet om 20:50.
Ik dacht aan een voorbeschouwing as usually ofzo.
100% mee eens. Die gast heeft veel gedaan vorig seizoen en zichzelf bewezen als een constante factor voor het team. Aan het begin van dit seizoen ging het even wat minder, om hem daar nou nooit meer door te laten spelen gaat veel te ver. Erger voor hem vind ik nog dat zijn carriere als international, hetgeen zeker voor Zuid-Amerikanen erg belangrijk is nu onzeker is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik verwijt Marco zeer zeker wel iets, het feit dat hij Silva niet genoeg acht voor een basisplek. Dat is gewoon onzin. Die jongen heeft vorig seizoen duidelijk bewezen makkelijk mee te kunnen en weet wat het is om Europese wedstrijden te spelen.
Dus jij zou Silva op de plek van Anita zetten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik verwijt Marco zeer zeker wel iets, het feit dat hij Silva niet genoeg acht voor een basisplek. Dat is gewoon onzin. Die jongen heeft vorig seizoen duidelijk bewezen makkelijk mee te kunnen en weet wat het is om Europese wedstrijden te spelen.
Inderdaad. What the fuck hebben de prestaties van Fiorentina met Anita te makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat niets maar dan ook niets te maken met hoe Anita speelde. Die was gewoon goed, punt!
Je mist mijn punt. Ik had het hier over de opmerkelijke basisplek van Toby.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus jij zou Silva op de plek van Anita zetten?!
Jij snapt mijn punt dus wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:11 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
100% mee eens. Die gast heeft veel gedaan vorig seizoen en zichzelf bewezen als een constante factor voor het team. Aan het begin van dit seizoen ging het even wat minder, om hem daar nou nooit meer door te laten spelen gaat veel te ver. Erger voor hem vind ik nog dat zijn carriere als international, hetgeen zeker voor Zuid-Amerikanen erg belangrijk is nu onzeker is.
Ik hoop van harte dat hij een mooie club vindt in de zomer, dit verdient hij niet.
Wie zegt dat Marco hem daarop heeft beoordeeld? Je loopt weer uit je nek te lullen. V/d Wiel is beter bevonden en krijgt gewoon de voorkeur, klaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:11 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
100% mee eens. Die gast heeft veel gedaan vorig seizoen en zichzelf bewezen als een constante factor voor het team. Aan het begin van dit seizoen ging het even wat minder, om hem daar nou nooit meer door te laten spelen gaat veel te ver.
Heel veel. Zet hem tegenover een tegenstander die veel pressie speelt en die jongen verzuipt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. What the fuck hebben de prestaties van Fiorentina met Anita te maken.
Was je bij hem op verjaardagsvisite toen hij dat vertelde?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ogararu komt ook terug in de zomer. Hij verheugd zich er al op vertelde hij.
Hij is alleen rechtsback. Terwijl de spelers op de bank vaker op meerde posities kunnen spelen. Verder zit Silva wel regelmatig op de bank.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:16 schreef peaceman het volgende:
Ik ben 1 ding met Cyberia eens en dat is hoe er met Silva omgegaan wordt. Hij verdient dat zeker niet en het is absoluut zonde, maar ja...v/d Wiel doet t goed op zijn positie. Wat ik niet snap van Van Basten is dat Silva niet gewoon altijd op de bank zit. Voor de tribune is hij gewoon te goed!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ogararu komt ook terug in de zomer. Hij verheugd zich er al op vertelde hij.
Nope was op Ajax tv. Hij was vorige maand al jarig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was je bij hem op verjaardagsvisite toen hij dat vertelde?
Dus jij vond Fiorentina in Florence en in Amsterdam geen pressie spelen? Volgens mij hebben 'we' het grootste gedeelte van die 180 minuten lopen verdedigen....quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heel veel. Zet hem tegenover een tegenstander die veel pressie speelt en die jongen verzuipt.
Maar goed hoe ik over Anita denk is nu wel duidelijk.
Volgens mij mis jij mijn punt, maargoed. Ik verdedig Anita en zeg dat Marco weinig keus heeft op het middenveld en je hem dus niets kunt verwijten, zeker na Anita's perfecte wedstrijden afgelopen tijd. Dan zeg jij dat je Marco wel iets kunt verwijten omdat Silva niet speelt. Nee, ik vroeg wie jij dan ipv Anita zou opstellen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. Ik had het hier over de opmerkelijke basisplek van Toby.
Met Gregory en Oleguer kun je prima centraal spelen.
Maar niet altijd en dat is wel een schande.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij is alleen rechtsback. Terwijl de spelers op de bank vaker op meerde posities kunnen spelen. Verder zit Silva wel regelmatig op de bank.
Tis lullig voor Silva dat zeker.. ik snap er ook niet veel van mja ik ga er neit zo over nadenken.. heeft toch geen zin want lijkt niet dat Silva nog een kans gaat krijgen... of alderweireld en Wieltje moeten geblesseerd raken dan zal iepas erin zetten denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. Ik had het hier over de opmerkelijke basisplek van Toby.
Met Gregory en Oleguer kun je prima centraal spelen.
Ah oke.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nope was op Ajax tv. Hij was vorige maand al jarig.
Bron?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heel veel. Zet hem tegenover een tegenstander die veel pressie speelt en die jongen verzuipt.
Iddquote:
Hij mist de Arena en de supporters. Verder mist hij ook Amsterdam en hij verwacht denk ik gewoon weer bij de selectie te komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah oke.En waarom verheugt hij zich op zijn terugkeer?
In eerste instantie mag hij van mij weg. Jeugd eerst, en Silva vind ik ook veel beter. Maar ja aangezien Silva van mij ook weg mag onder deze omstandighedn komen we dan wel krap in de (ervaren) verdedigers. Zo zonde dat Silva afgeschreven is, of dat nou aan hem of Marco ligt (of allebei, uiteraard).quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij mist de Arena en de supporters. Verder mist hij ook Amsterdam en hij verwacht denk ik gewoon weer bij de selectie te komen.
ik denk 2-1.. ook totaal geen vertrouwen hier.. mja het is aan Ajax om ons te verrassen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mijn voorspelling, 2-0 nederlaag.
Heb er gek genoeg helemaal geen vertrouwen in
Omdat hij gaat scoren vanavondquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom Alderweireld?
Is U helderziend? Deze leidsman trekt willekeurig kaarten. Gewoon wanneer hij zin heeft.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef honda1990 het volgende:
Dat zie je wel vaker met scheidsrechters die er om bekend staan om snel kaarten te trekken dat ze ze op totaal verkeerde momenten trekken![]()
Blij?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Silva had vandaag gewoon prima in de basis gekund. Met twee rechtsbenige centrale verdedigers spelen we toch al de laatste weken.
Silva niet goed genoeg, Marco heeft er weinig kijk op.
Het zal ook een keer meezitten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Mr.Mills het volgende:
Typisch weer...
Helaas nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Is U helderziend? Deze leidsman trekt willekeurig kaarten. Gewoon wanneer hij zin heeft.
Ik vind hem nou ook niet echt bijzonder spelenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef Nashje het volgende:
Rust. Toch een uitdoelpunt. Verder gewoon kut en kut. Alles.
Sulejmani, wat is hij kut zeg. Theo Janssen 2 begint ie op te lijken.
Ja leonardo erin, we hebben zo lekker veel wissels overquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik vind hem nou ook niet echt bijzonder spelenGewoon de 2e helft Leonardo er weer in en maar hopen dat hij nog wat in huis heeft.
Dat was sowieso al veel te veel. Had 10 miljoen max moeten zijn. Slecht dat Van Basten gewoon akkoord ging met die 16 miljoen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Nashje het volgende:
Ik begin het nu echt zonde te vinden van die 16 miljoen.
Inderdaad. Wat een mafkees.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef koningdavid het volgende:
Wat een uberdomme rode kaart van Gregory.
Zet Silva er de volgende wedstrijden maar in en laat Greg maar ff de bank warmhouden.
Volgende week:quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn. Maar ik vrees dat we afgeslacht gaan worden
Nou ik vond 'm toen tegen Borac wel aardig. Kwam veel dreiging vanaf, hij was snel en kon flink schieten. Hij was echt een aanwinst en het liep goed toen met Huntelaar en Suarez. Daarna is ie geblesseerd geraakt en tijdens z'n blessure heeft ie alleen maar bij de FEBO, MC en BK gezeten. Dat kun je overduidelijk zien. Echt een dikkerdje is het geworden. Zie je in z'n gezicht ook trouwens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat was sowieso al veel te veel. Had 10 miljoen max moeten zijn. Slecht dat Van Basten gewoon akkoord ging met die 16 miljoen.
Nou doet Van Basten wel meer fout de laatste tijd, maar goed.
Toch wel onprofessioneel zou je kunnen stellen. Een prof als Bergkamp bv. zou het nooit zover laten komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou ik vond 'm toen tegen Borac wel aardig. Kwam veel dreiging vanaf, hij was snel en kon flink schieten. Hij was echt een aanwinst en het liep goed toen met Huntelaar en Suarez. Daarna is ie geblesseerd geraakt en tijdens z'n blessure heeft ie alleen maar bij de FEBO, MC en BK gezeten. Dat kun je overduidelijk zien. Echt een dikkerdje is het geworden. Zie je in z'n gezicht ook trouwens.
Zie ik niet zitten. Doe dan maar:quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Volgende week:
Bruno Silva Oleguer Toby Alderweireld Robbert Schilder zijn nog over voor de verdediging urby er misschien bij en lindgren maar dan houdt het op
Oké, maar wij spelen ook niet best hoor.quote:
Ga je ook meedoen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Noshiba het volgende:
OM-Ajax: Een Nederlandse supporter gearresteerd donderdag 12 maart 2009 20:15
Er hebben zich incidenten voorgedaan om 20 uur rond het Velodrome stadion. Aan de rotonde van het Prado probeerden honderd Ajax-supporters fans van OM aan te vallen. De politie was snel tussenbeide maar een Nederlandse supporter kon worden gearresteerd
Volgende week rellen, zwart op wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |