Waarom niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:23 schreef honda1990 het volgende:
Topics gaan te snelTrouwens kansloos dat we vanavond niet gewoon fatsoenlijk voetbal kunnen kijken
Als ze het boekje van de KNVB niet hebben doorgestuurd misschien, anders fluit ie gewoon net zo partijdig als tegen Fiorentina..quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Stunten. Alles uit de kast. Suarez versiert wel een pingel tegen die houthakkers.
quote:
Preciesquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Stunten. Alles uit de kast. Suarez versiert wel een pingel tegen die houthakkers.
Je kan gewoon op de Live stream van de NOS (linkje) kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef kletskop het volgende:
het wordt gewoon niet live uitgezonden vanavond? wtf?!
Klopt slechts 2 x een kwartier. Dus stream van de NOS.... als die dat gaat overlevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
HET WORDT NIET UITGEZONDEN??????????????????????????????????????????????????
Ja dat was de enige club waar hij nog geen fan van was, maar hij is om denk ik.quote:
Het programma zoals het op tvgids.nl staat klopt niet meer. Vanaf 21:20 is Ajax ook live op NED3.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Klopt slechts 2 x een kwartier. Dus stream van de NOS.... als die dat gaat overleven
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/
Sorry dat ik net wegging op Live maar had een afspraakquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:42 schreef Wessiej het volgende:
0-1 in de 68e minuut.
En dan dansen als het echt zo is
Of je was bangquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Sorry dat ik net wegging op Live maar had een afspraak
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Rumille het volgende:
(Kenneth op doel als TT) + (Voornaam van Perez = Kenneth) = ("Perez toch weer terug naar Ajax?!!?")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |