Ik vind hem nou ook niet echt bijzonder spelenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef Nashje het volgende:
Rust. Toch een uitdoelpunt. Verder gewoon kut en kut. Alles.
Sulejmani, wat is hij kut zeg. Theo Janssen 2 begint ie op te lijken.
Ja leonardo erin, we hebben zo lekker veel wissels overquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik vind hem nou ook niet echt bijzonder spelenGewoon de 2e helft Leonardo er weer in en maar hopen dat hij nog wat in huis heeft.
Dat was sowieso al veel te veel. Had 10 miljoen max moeten zijn. Slecht dat Van Basten gewoon akkoord ging met die 16 miljoen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Nashje het volgende:
Ik begin het nu echt zonde te vinden van die 16 miljoen.
Inderdaad. Wat een mafkees.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef koningdavid het volgende:
Wat een uberdomme rode kaart van Gregory.
Zet Silva er de volgende wedstrijden maar in en laat Greg maar ff de bank warmhouden.
Volgende week:quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn. Maar ik vrees dat we afgeslacht gaan worden
Nou ik vond 'm toen tegen Borac wel aardig. Kwam veel dreiging vanaf, hij was snel en kon flink schieten. Hij was echt een aanwinst en het liep goed toen met Huntelaar en Suarez. Daarna is ie geblesseerd geraakt en tijdens z'n blessure heeft ie alleen maar bij de FEBO, MC en BK gezeten. Dat kun je overduidelijk zien. Echt een dikkerdje is het geworden. Zie je in z'n gezicht ook trouwens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat was sowieso al veel te veel. Had 10 miljoen max moeten zijn. Slecht dat Van Basten gewoon akkoord ging met die 16 miljoen.
Nou doet Van Basten wel meer fout de laatste tijd, maar goed.
Toch wel onprofessioneel zou je kunnen stellen. Een prof als Bergkamp bv. zou het nooit zover laten komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou ik vond 'm toen tegen Borac wel aardig. Kwam veel dreiging vanaf, hij was snel en kon flink schieten. Hij was echt een aanwinst en het liep goed toen met Huntelaar en Suarez. Daarna is ie geblesseerd geraakt en tijdens z'n blessure heeft ie alleen maar bij de FEBO, MC en BK gezeten. Dat kun je overduidelijk zien. Echt een dikkerdje is het geworden. Zie je in z'n gezicht ook trouwens.
Zie ik niet zitten. Doe dan maar:quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Volgende week:
Bruno Silva Oleguer Toby Alderweireld Robbert Schilder zijn nog over voor de verdediging urby er misschien bij en lindgren maar dan houdt het op
Oké, maar wij spelen ook niet best hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |