Marco heeft geloof ik een hekel aan Silva. Hij komt ook veel te veel op en dit zorgt voor te veel verdedigende onzekerheid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom niet Silva op rechts en van der Wiel centraal?
Waarom boeit jou het 1 fuck?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zeg toch, zo blijf je bezigquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarvan twee strafschoppen en een eigen doelpunt van Silva. Niks was zijn schuld.
God wat voel ik mij nu oud zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:41 schreef Luco het volgende:
Opstelling Ajax:
Vermeer (23 jaar)
Van der Wiel (21 jaar)
Oleguer (29 jaar)
Alderweireld (20 jaar)
Vermaelen (24 jaar)
Enoh (22 jaar)
Lindgren (25 jaar)
Emanuelson (22 jaar)
Aissati (20 jaar)
Sulejmani (20 jaar)
Suarez (22 jaar)
Gemiddelde leeftijd: 22,5 jaar
Dat is verdomd jong
Die broekies adoreren we alsof het goden zijn... Natuurlijk zijn het geen goden, het zijn slechts hun zonenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
God wat voel ik mij nu oud zeg.
Ik denk dat Marco ook eindleijk door heeft dat hij zo min mogelijk moet schuiven aan een elftal. Dat geschuif zorgt ervoor dat je nooit ingespeeld raaktquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:42 schreef andre347 het volgende:
[..]
Marco heeft geloof ik een hekel aan Silva. Hij komt ook veel te veel op en dit zorgt voor te veel verdedigende onzekerheid.
99,9% is het onzin wat je uitkraamt maar ik ben het voor deze keer met je eens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij vindt hem niet goed genoeg, dat kan toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
99,9% is het onzin wat je uitkraamt maar ik ben het voor deze keer met je eens.
Marco heeft echt iets tegen Silva.
Precies.. anders ligt die linkerkant van ons steeds open. We zien het wel.. pff spannend!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:50 schreef Jodelaar het volgende:
Gelukkig geen Schilder iig.
Vind ik ook wat overdreven hoor. Schilder heeft het in Florence prima gedaan. Niet spectaculair, maar gewoon zijn taak uitgevoerd. Geen gekke dingen gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:50 schreef Jodelaar het volgende:
Gelukkig geen Schilder iig.
En prutsers als Anita en Schilder wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij vindt hem niet goed genoeg, dat kan toch?
Anita speelde de laatste wedstrijden prima.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En prutsers als Anita en Schilder wel.Echt give me a break.
Ik wil Silva ook nog wel eens zien ja, maar met deze keuze kan ik wel leven. V/d Wiel centraal weet ik niet hoor. Hij is de laatste tijd niet op z'n sterkst, en ik zie het echt een grote rotzooi worden als hij nu ineens centraal moet optreden. Dan liever iemand die echt op z'n plek kan staan, en de laatste tijd al veel ervaring heeft opgedaan door mee te trainen en zo nu en dan in te vallen. Toby weet natuurlijk wel hoe het inmiddels gaat op z'n Europees.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Anita prutser?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een soort steunactie zoals voor Leonardo toen hij geblesseerd was zou niet verkeerd zijn om toch de supporters steun te laten zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op dit podium heb je weinig tot niets aan die jongens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Anita speelde de laatste wedstrijden prima.
Jij hebt de wedstrijden tegen Fiorentina niet gezien? Anita was geweldig in die wedstrijden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op dit podium heb je weinig tot niets aan die jongens.
Wie had je dan willen opstellen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op dit podium heb je weinig tot niets aan die jongens.
Anita speelde erg sterk hoor de laatste paar wedstrijden. Zo goed is Olympique nou ook weer niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach hij speelt een paar wedstrijden aardig evenals Sarpong maar dit zijn geen jongens dit niet over iets exceptioneels beschikken en iets toevoegen op dit podium. Geen Ajax 1 spelers, op dit moment in ieder geval.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Anita prutser?
Goed, jou hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen.
Cyberia, je lult echt uit je nek. Anita speelde tegen Fiorentina voortreffelijk. Was zelfs een van de sterkste. Is niet te vergelijken met Sarpong, want die heeft sowieso nog geen 'flow' gehad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach hij speelt een paar wedstrijden aardig evenals Sarpong maar dit zijn geen jongens dit niet over iets exceptioneels beschikken en iets toevoegen op dit podium. Geen Ajax 1 spelers, op dit moment in ieder geval.
Ik denk dat we er met z'n allen wel eens over zijn dat Fiorentina in beide confrontaties gewoon ronduit teleurstellend was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt de wedstrijden tegen Fiorentina niet gezien? Anita was geweldig in die wedstrijden.
Wat moeten ze nu uitzenden dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:06 schreef Nashje het volgende:
Zit iedereen trouwens al op die NOS stream? Kom er nu al niet op.
quote:Vanaf 20.45 uur ziet u hier het liveverslag van de eerste achtste finale van het UEFA Cup-toernooi.
Volgens mij heeft dat niets maar dan ook niets te maken met hoe Anita speelde. Die was gewoon goed, punt!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik denk dat we er met z'n allen wel eens over zijn dat Fiorentina in beide confrontaties gewoon ronduit teleurstellend was.
Ik verwijt Marco zeer zeker wel iets, het feit dat hij Silva niet genoeg acht voor een basisplek. Dat is gewoon onzin. Die jongen heeft vorig seizoen duidelijk bewezen makkelijk mee te kunnen en weet wat het is om Europese wedstrijden te spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verder is er weinig keus momenteel, dus verwijt Marco niets.
En om stipt 20:45 begint de wedstrijd. Dalijk zit er een of andere slome jap bij NOS achter het scherm, die een keer die stream aanzet om 20:50quote:
Speciaal voor een live stream een hele voorbereiding waar ze sowieso al niet op gerekend hadden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
En om stipt 20:45 begint de wedstrijd. Dalijk zit er een of andere slome jap bij NOS achter het scherm, die een keer die stream aanzet om 20:50.
Ik dacht aan een voorbeschouwing as usually ofzo.
100% mee eens. Die gast heeft veel gedaan vorig seizoen en zichzelf bewezen als een constante factor voor het team. Aan het begin van dit seizoen ging het even wat minder, om hem daar nou nooit meer door te laten spelen gaat veel te ver. Erger voor hem vind ik nog dat zijn carriere als international, hetgeen zeker voor Zuid-Amerikanen erg belangrijk is nu onzeker is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik verwijt Marco zeer zeker wel iets, het feit dat hij Silva niet genoeg acht voor een basisplek. Dat is gewoon onzin. Die jongen heeft vorig seizoen duidelijk bewezen makkelijk mee te kunnen en weet wat het is om Europese wedstrijden te spelen.
Dus jij zou Silva op de plek van Anita zetten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik verwijt Marco zeer zeker wel iets, het feit dat hij Silva niet genoeg acht voor een basisplek. Dat is gewoon onzin. Die jongen heeft vorig seizoen duidelijk bewezen makkelijk mee te kunnen en weet wat het is om Europese wedstrijden te spelen.
Inderdaad. What the fuck hebben de prestaties van Fiorentina met Anita te makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat niets maar dan ook niets te maken met hoe Anita speelde. Die was gewoon goed, punt!
Je mist mijn punt. Ik had het hier over de opmerkelijke basisplek van Toby.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus jij zou Silva op de plek van Anita zetten?!
Jij snapt mijn punt dus wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:11 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
100% mee eens. Die gast heeft veel gedaan vorig seizoen en zichzelf bewezen als een constante factor voor het team. Aan het begin van dit seizoen ging het even wat minder, om hem daar nou nooit meer door te laten spelen gaat veel te ver. Erger voor hem vind ik nog dat zijn carriere als international, hetgeen zeker voor Zuid-Amerikanen erg belangrijk is nu onzeker is.
Ik hoop van harte dat hij een mooie club vindt in de zomer, dit verdient hij niet.
Wie zegt dat Marco hem daarop heeft beoordeeld? Je loopt weer uit je nek te lullen. V/d Wiel is beter bevonden en krijgt gewoon de voorkeur, klaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:11 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
100% mee eens. Die gast heeft veel gedaan vorig seizoen en zichzelf bewezen als een constante factor voor het team. Aan het begin van dit seizoen ging het even wat minder, om hem daar nou nooit meer door te laten spelen gaat veel te ver.
Heel veel. Zet hem tegenover een tegenstander die veel pressie speelt en die jongen verzuipt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. What the fuck hebben de prestaties van Fiorentina met Anita te maken.
Was je bij hem op verjaardagsvisite toen hij dat vertelde?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ogararu komt ook terug in de zomer. Hij verheugd zich er al op vertelde hij.
Hij is alleen rechtsback. Terwijl de spelers op de bank vaker op meerde posities kunnen spelen. Verder zit Silva wel regelmatig op de bank.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:16 schreef peaceman het volgende:
Ik ben 1 ding met Cyberia eens en dat is hoe er met Silva omgegaan wordt. Hij verdient dat zeker niet en het is absoluut zonde, maar ja...v/d Wiel doet t goed op zijn positie. Wat ik niet snap van Van Basten is dat Silva niet gewoon altijd op de bank zit. Voor de tribune is hij gewoon te goed!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ogararu komt ook terug in de zomer. Hij verheugd zich er al op vertelde hij.
Nope was op Ajax tv. Hij was vorige maand al jarig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was je bij hem op verjaardagsvisite toen hij dat vertelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |