Ja, tot 22.00. Dus ik had bedacht dat ik het wel op m'n telefoon kon luisteren maar dat lukt dus niet. Dan maar fok om de 5 seconden refreshen.quote:
jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef Houniet het volgende:
Gaan ze de tweede helft volledig uitzenden?
Ja, hier ook, lijkt wel zenuwen van een Schoolreisje in me jeugdtijdquote:
Dat dus. 0-3, dan hoef ik er geen minuut van te zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:47 schreef Jasza het volgende:
Ze gaan vanaf 21.10 toch al live?
Of alleen 2e helft?
Naja zie het wel, zolang we maar een goed resultaat eruit slepen.
hehe.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:27 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, denk dat Ajax morgen z'n contract verscheurd waarna ie transfervrij is...
Komt er veel van je werk terecht dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:46 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan maar fok om de 5 seconden refreshen.
10 over 9 live inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:47 schreef Jasza het volgende:
Of alleen 2e helft?
Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Komt er veel van je werk terecht dan.
eerste 20 minuten op NOS.nl te bekijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:47 schreef Jasza het volgende:
Of alleen 2e helft?
wie keept er vanavond?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:15 schreef Fortitudo het volgende:
is er al gemeld dat kenneth vanavond op doel staat?
Het is een moeilijke keuze, maar ik denk dat Vermeer in potentie een betere keeper is. Maar de vraag is of ie nu ver genoeg is in zijn ontwikkeling om ook constant te kunnen presteren want foutjes kun je op dit niveau niet gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat vinden jullie van de keuze voor Vermeer?
Belangstelling is wat anders dan actief een speler proberen te halen. Lekker boeiend, interesseert mij echt niks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef SCH het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat wij Filip Djuricic hebben gekocht, waar jullie ook belangstelling voor hadden?
De beste moet spelen en op dit moment is Vermeer beter in vorm dan Stekelenburg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jep.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
De beste moet spelen en op dit moment is Vermeer beter in vorm dan Stekelenburg.
Meld je dan ziek! Je gaat toch niet trainen tijdens zo'n belangrijke pot!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:18 schreef Luco het volgende:
Ook hier beginnen de zenuwen toe te slaan. Jullie kunnen tenminste nog kijken! Ik moet van 9 tot half 11 trainen... Aaargh!
Dat dus. Ik moet ook wel eens wat, maar als Ajax speelt, zorg ik toch altijd wel dat ik het kan zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Meld je dan ziek! Je gaat toch niet trainen tijdens zo'n belangrijke pot!
We opteren dan voor dhr. Padt uit Jong Ajax.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat nou als Vermeer dadelijk 2 blunders maakt? Moet Stekelenburg dan weer op goal? Of mag Gentenaar het dan weer proberen?
Belachelijk als het daadwerkelijk voor de rest van het seizoen is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat nou als....quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat nou als Vermeer dadelijk 2 blunders maakt? Moet Stekelenburg dan weer op goal? Of mag Gentenaar het dan weer proberen?
Kan ik niet maken. Net bezig met terugkomen van blessure, laatste training, zaterdag belangrijke wedstrijd... Volgende week geen training, dus die kan ik wel helemaal volgen. Ik ga in ieder geval tot het begin van de training radio luisteren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Meld je dan ziek! Je gaat toch niet trainen tijdens zo'n belangrijke pot!
Vermeer heeft wel meer wedstrijden dan Fiorentina thuis goed gekeept.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:21 schreef w00h00 het volgende:
Stekelenburg is altijd de onbetwiste nummer 1 en tevens aanvoerder geweest. Vermeer heeft het goed gedaan tegen Fiorentina en tegen ADO was het allemaal al een stuk minder.
Met HSV zaten Broer en ik al in de trein toen hij z'n werkgever SMSte dat 'ie ziek was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat dus. Ik moet ook wel eens wat, maar als Ajax speelt, zorg ik toch altijd wel dat ik het kan zien
Broerquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Met HSV zaten Broer en ik al in de trein toen hij z'n werkgever SMSte dat 'ie ziek was.![]()
Jezus bij welk bedrijf werkt hij? Nog nooit meegemaakt dat je jezelf ziek kunt smsen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Met HSV zaten Broer en ik al in de trein toen hij z'n werkgever SMSte dat 'ie ziek was.![]()
Mwa, daar zou Ajax toch niks aan kunnen doen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:25 schreef VoreG het volgende:
UEFA kennende had je dan gelijk het toernooi gedag kunnen zeggen.
Waarvan twee strafschoppen en een eigen doelpunt van Silva. Niks was zijn schuld.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:24 schreef Luco het volgende:
Vermeer kreeg ook 5 doelpunten om z'n oren in Friesland... Zo blijf je bezig. Uiteindelijk maakt Marco de opstelling en niet wij, klaar. Vraag me alleen wel af wat de gevolgen zullen zijn voor Stekelenburg bij Oranje
idd zeker een of ander proleterig horeca- of beveiligingsbaantjequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jezus bij welk bedrijf werkt hij? Nog nooit meegemaakt dat je jezelf ziek kunt smsen.
Was voor mij ook altijd genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jezus bij welk bedrijf werkt hij? Nog nooit meegemaakt dat je jezelf ziek kunt smsen.
alderweireldquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:34 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Alderweireld, Vermaelen; Enoh, Lindgren, Emanuelson, Aissati; Sulejmani, Suarez.
bron
Waarom niet Silva op rechts en van der Wiel centraal?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:35 schreef RayMania het volgende:
Alderweireld in de basis. Weer een verrassing van Marco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |