Net als Cahais bij Groningen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Maarreh...als ie bij ons ineens weer geweldig goed blijkt te zijn, dan is er straks weer belangstelling en betalen jullie de hoofdprijs. Ik snap daar echt geen zier van.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het interesseert me geen moer. Zou niet weten wie het is, waar hij vandaan komt en waar hij speelt. Boeiend dus.
Geef dan even antwoord op mijn vragen. Verder volg ik alleen het voetbal dat ik wil volgen. Vooral Ajax dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jeemig, jij zuipt idd teveel. Je volgt het voetbal dus nauwelijks?
Ehm? Ben je werken dan?quote:
Ja, tot 22.00. Dus ik had bedacht dat ik het wel op m'n telefoon kon luisteren maar dat lukt dus niet. Dan maar fok om de 5 seconden refreshen.quote:
jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef Houniet het volgende:
Gaan ze de tweede helft volledig uitzenden?
Ja, hier ook, lijkt wel zenuwen van een Schoolreisje in me jeugdtijdquote:
Dat dus. 0-3, dan hoef ik er geen minuut van te zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:47 schreef Jasza het volgende:
Ze gaan vanaf 21.10 toch al live?
Of alleen 2e helft?
Naja zie het wel, zolang we maar een goed resultaat eruit slepen.
hehe.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:27 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, denk dat Ajax morgen z'n contract verscheurd waarna ie transfervrij is...
Komt er veel van je werk terecht dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:46 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan maar fok om de 5 seconden refreshen.
10 over 9 live inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:47 schreef Jasza het volgende:
Of alleen 2e helft?
Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Komt er veel van je werk terecht dan.
eerste 20 minuten op NOS.nl te bekijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:47 schreef Jasza het volgende:
Of alleen 2e helft?
wie keept er vanavond?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:15 schreef Fortitudo het volgende:
is er al gemeld dat kenneth vanavond op doel staat?
Het is een moeilijke keuze, maar ik denk dat Vermeer in potentie een betere keeper is. Maar de vraag is of ie nu ver genoeg is in zijn ontwikkeling om ook constant te kunnen presteren want foutjes kun je op dit niveau niet gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat vinden jullie van de keuze voor Vermeer?
Belangstelling is wat anders dan actief een speler proberen te halen. Lekker boeiend, interesseert mij echt niks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef SCH het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat wij Filip Djuricic hebben gekocht, waar jullie ook belangstelling voor hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |