en leuk van deze dingen is dat je ze als huisdier kunt kopen in sommige dierenwinkels in nederlandquote:Een opmerkelijk feit aan de axolotl is zijn mogelijkheid tot regeneratie: de axolotl herstelt zich zonder littekenweefsel te vormen. Hij kan zelfs vernielde ledematen herstellen en in sommige gevallen nog belangrijkere lichaamsdelen. Er is beschreven dat zelfs de minder vitale delen van hun hersenen volledig kunnen herstellen.
quote:Een geoduck kan, inclusief de sipho, wel een meter lang worden, en gemiddeld zo'n 146 jaar oud, wat het tot één van de langstlevende diersoorten maakt
neej tuurlijk niet, is zo'n project waar genen van mensen gekruist zijn met die van een varken en hond inderdaad, daar is zo'n 20 jaar geleden zoveel ophef over geweestquote:
Yep netzoals t uil-hond-konijn:quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:00 schreef babipangang het volgende:
neej tuurlijk niet, is zo'n project waar genen van mensen gekruist zijn met die van een varken en hond inderdaad, daar is zo'n 20 jaar geleden zoveel ophef over geweest
ja dat was ook maf inderdaad, wel triest voor die giraf dat ie daarna dood gingquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:07 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Yep netzoals t uil-hond-konijn:
[ afbeelding ]
Dat was net nadat ze die rel hadden over het voeren van fastfood aan Giraffes:
[ afbeelding ]
ja natuurlijk, een vrouw ziet iets wat op een piemel lijkt, en meteen moet er maar gegoogled wordenquote:
Kan je thuis proefondervindelijk vaststellen of het waar is of zo'n afgeknipt pootje weer aangroeit. Wat een leuk idee om de kinderen wat aanschouwelijk natuuronderwijs te geven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:33 schreef babipangang het volgende:
een axolotl, toevallig kwam ik hem laatst weer ergens tegen op internet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
en leuk van deze dingen is dat je ze als huisdier kunt kopen in sommige dierenwinkels in nederland
Wat een scheetjequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:33 schreef babipangang het volgende:
Planet Earth,quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:47 schreef MissBliss het volgende:
Smiley vogel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superb Bird of Paradise
Dit was het 1e waar ik aan dacht toen ik de topictitel lasquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
AU namen van bovenstaande :-P
Star nosed mol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat nou echt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
grimpotheutis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:07 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Yep netzoals t uil-hond-konijn:
[ afbeelding ]
Dat was net nadat ze die rel hadden over het voeren van fastfood aan Giraffes:
[ afbeelding ]
Axolotlsquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:33 schreef babipangang het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
en leuk van deze dingen is dat je ze als huisdier kunt kopen in sommige dierenwinkels in nederland
owja, jij vind dit een mooi topicquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ga toch eens weg met kunstplaatjes.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owja, jij vind dit een mooi topic, maar weet zelf niks geen plaatjes te posten
Ik ken geen bizarre dieren.quote:Post hier het meest bizarre dier dat je kent
bah vies en eng beestquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:
deze parasiet (Cymothoa exigua) die de tong van een vis opeet en in de plaats gaat zitten is ook wel cool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste keer dat ik dat stukje zag in Earth lag ik naast de bank van het lachenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:47 schreef MissBliss het volgende:
Smiley vogel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superb Bird of Paradise
is dat niet de Hairless Chinese Red Cross?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:31 schreef TheThirdMark het volgende:
OK, 1 dan.
[ afbeelding ]
Een Hairless Chinese Crested
Ik zie 'm nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:31 schreef TheThirdMark het volgende:
OK, 1 dan.
[ afbeelding ]
Is dat geen bidsprinkhaan,quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:31 schreef TheThirdMark het volgende:
OK, 1 dan.
[ afbeelding ]
bizarrequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:58 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Is dat geen bidsprinkhaan,
Gongylus Gongyloides?
[ afbeelding ]
OT Ik vind de mantisshrimp altijd wel gaaf, en het schijnt een van de dieren met het beste zicht te zijn
[ afbeelding ]
Nope, http://nl.wikipedia.org/wiki/Wandelend_bladquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:58 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Is dat geen bidsprinkhaan,
Gongylus Gongyloides?
[ afbeelding ]
OT Ik vind de mantisshrimp altijd wel gaaf, en het schijnt een van de dieren met het beste zicht te zijn
[ afbeelding ]
OMFG!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
De blobfishHij leeft in de diepe wateren van Australie en Tasmanie
Die is cool.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja ik vond hem wel schattig eigenlijkquote:
quote:# Een luiaard komt gemiddeld zo'n één keer per week uit de boom naar de grond om zijn behoefte te doen
# Een luiaard loopt op de grond niet sneller dan 2.5 meter per minuut. Over een afstand van een kilometer zou hij ruim 6.5 uur doen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
OEH die heb ik in het aquarium van Osaka gezien. Ik dacht dat ze nep waren, totdat er een op me af kwam lopen. Ik stond gewoon te krijsen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:26 schreef Schunckelstar het volgende:
de japanse spinkrab, die wel 4 (!!) meter groot kan worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:26 schreef Schunckelstar het volgende:
de japanse spinkrab, die wel 4 (!!) meter groot kan worden![]()
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:22 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mandarijneend
Mandarijneend, doodnormaal, maar wel excentriek mooi.
Wie is jiglypuf of picachu dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Er zijn allemaal Pokémons gebaseerd op die rare beesten volgens mij. Sommige lijken daar namelijk best wel op![]()
mooi beestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:46 schreef mrcool het volgende:
Dan vind ik de Tokeh (Gecko Gecko) toch ook behoorlijk bizar. Ze kunnen ook behoorlijk van zich laten horen.
[ afbeelding ]
Sissen die ook zo? Ik schrok toen de gids de leaftail (Uroplatus) een duwtje gaf om hem te doen bewegen, hij liet duidelijk horen dat hij het niet op prijs stelde, maar het leverde wel een betere foto op.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:46 schreef mrcool het volgende:
Dan vind ik de Tokeh (Gecko Gecko) toch ook behoorlijk bizar. Ze kunnen ook behoorlijk van zich laten horen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:59 schreef Indrike het volgende:
[..]
Sissen die ook zo? Ik schrok toen de gids de leaftail (Uroplatus) een duwtje gaf om hem te doen bewegen, hij liet duidelijk horen dat hij het niet op prijs stelde, maar het leverde wel een betere foto op.
Zijn er ook geen wandelende bloemen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:48 schreef Indrike het volgende:
Wandelend blad. Met zijn volle naam heet hij Stilpnochlora couloniana.
Eerst wat onwennig
[ afbeelding ]
Daarna poserend als een echte vedette
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:18 schreef EricT het volgende:
[..]
sissen valt wel mee, maar ze roepen hun eigen naam
Mmm. Ik herinner me een plaatje in het Verkade album van mijn vader, op dezelfde bladzijde als de wandelende tak en het wandelend blad. In mijn herinnering waren ze paars-roze. Het enige wat ik nu vindt is een bidsprinkhaan die doet alsof ie een bloem is:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:06 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Zijn er ook geen wandelende bloemen?
Hymenopus coronatus komt wel in de buurt, een bidsprinkhaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:06 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Zijn er ook geen wandelende bloemen?
OMFG!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:00 schreef crazy_ivan het volgende:
Ik vind de Aye-Aye ook wel vrij bizar
[ afbeelding ]
Op zaterdag 23 mei 2009 23:57 schreef Sapstengel het volgende:quote:
ze zijn net zo groot als een druif en stellen niks voorquote:
Die is echt geweldig. Zijn huid bestaat uit allemaal kleine kanaaltjes waardoor water door zijn huid wordt opgenomen en door capillaire werking naar zijn mond wordt geleidt. Hij kan dus drinken door in een plas water te gaan staan.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:18 schreef mrcool het volgende:
Moloch Horridus, Thorny Devil, Thorny Dragon
Vrij bizar als je het mij vraagt. En de axolotls die op de vorige pagina staan zijn idd ook supervage beesten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die is echt geweldig. Zijn huid bestaat uit allemaal kleine kanaaltjes waardoor water door zijn huid wordt opgenomen en door capillaire werking naar zijn mond wordt geleidt. Hij kan dus drinken door in een plas water te gaan staan.
cool.quote:
en die is serieus waar echt ?quote:
Die vind ik eigenlijk best schattig.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:00 schreef crazy_ivan het volgende:
Ik vind de Aye-Aye ook wel vrij bizar
[ afbeelding ]
kut ik moest lachenquote:
Holy crabquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Misstique het volgende:
De klapperdief; grootste op het land levende krab:
[ afbeelding ]
en om een idee te krijgen van hun grootte:
[ afbeelding ]
En je weet ook dat die laatste foto niets meer is dan een foto van een kunstwerk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch kunnen die beesten 1 meter groot worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En je weet ook dat die laatste foto niets meer is dan een foto van een kunstwerk?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die zijn echtquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bestaan die echt?ken ze alleen uit napoleon dynamite.
Volgens mij is dat ook de Newtgat uit Viva Pinata. Wel grappig ja dat je zo die dieren terug ziet komen. Net als dat je die vissen uit Finding Nemo in de dierentuinen zietquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik had bijvoorbeeld deze twee in mijn hoofd
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Zijn een paar prachtige filmpjes van op internet te vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bestaan die echt?ken ze alleen uit napoleon dynamite.
een Tijger met een Leeuw gekruist. Andersom is een Ligerquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
een Tijger met een Leeuw gekruist. Andersom is een Liger
Die ziet eruit alsof het met typex is gedaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef LoudGirl het volgende:
Zorses zijn ook leuk![]()
Waarom hebben wij die niet op de manege?![]()
[ afbeelding ]
vet beestquote:Op zondag 15 maart 2009 20:18 schreef mrcool het volgende:
Moloch Horridus, Thorny Devil, Thorny Dragon
[ afbeelding ]
Vrij bizar als je het mij vraagt. En de axolotls die op de vorige pagina staan zijn idd ook supervage beesten.
En te zien in Artis!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:49 schreef EricT het volgende:
Haalt het niet qua bizarheid, maar het zijn echt gare, ijdele en gevaarlijke dieren.
Kasuaris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soort mix tussen een grote oerkip, struisvogel en kalkoen, en het nationale symbool van de Molukken en Papua (samen met de paradijsvogels)
Die is toch niet echt?quote:
vorige keer dat ik er was (begin feb.) iig niet, alleen een leeg vertrek..quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef LoudGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coole beesten hequote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef KELDER het volgende:
[..]
vorige keer dat ik er was (begin feb.) iig niet, alleen een leeg vertrek..
maja, heb ze toch al 'live' gezien in australie
Die met die witte strepen is fake. De strepen op een bruine zorse zijn donker, niet wit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef LoudGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plaats er dan ook een plaatje bijquote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef A_Soul1980 het volgende:
De goblinhaai ziet er ook bizar uit.
[ afbeelding ]
De kolossale inktvis. Op die foto leefde hij geloof ik zelfs nog, al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen.quote:
Voor de zekerheid nog maar wat plaatjes posten:quote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef Schunckelstar het volgende:
edit: of ben ik de enige die niks ziet![]()
in de quote staat namelijkl wel een link naar een afbeelding, maar dat is bij mij gewoon een wit vlak
dat is de meest geweldige vogel ooitquote:
Leuke feitjes:quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
de naakte molrat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als een van de weinige beesten waar onderzoek naar gedaan word vanwege het volgende feit: Ze drinken dmv cellen die water naar de mond transporteren. Via kanalen vangen ze water op, wat via groeven en kanalen en dmv cellen word getransporteerd naar de mond.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:25 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Thorny_Devil
Jij leest geen topics, hè.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als een van de weinige beesten waar onderzoek naar gedaan word vanwege het volgende feit: Ze drinken dmv cellen die water naar de mond transporteren. Via kanalen vangen ze water op, wat via groeven en kanalen en dmv cellen word getransporteerd naar de mond.
quote:
als je bij die eerste een stok tussen zn billen steekt heb je een perfecte plumeauquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef MartijnIV2008 het volgende:
Konijntje
[ afbeelding ]
yeti Krab
[ afbeelding ]
Blobvis
[ afbeelding ]
M'n zusje
[ afbeelding ]
schitterend!quote:
Deze spuit bloed uit zijn ogen:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Er zitten echt te veel gore beesten in dit topic. Van die Japanse reuzenkrab ga ik serieus nachtmerries krijgen.
Niet een Japanse reuzensalamander?quote:
lolquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:29 schreef Lod het volgende:
Hij ziet er niet overdreven raar uit, maar de geluiden die hij kan maken zijn redelijk bizar. Ik weet nog steeds niet of het echt is overigens.
De Lyre bird:
ik zou maar eens gaan verhuizen dan - in plaats van je buurvrouw uit te gaan schelden....quote:
Heb nog ff gezocht, maar kan niet meer vinden dan een hoop 'hoax' believers, maar niemand kan 't bewijzen. Dus krijgt de vogel my benefit of the doubt...quote:Op maandag 29 juni 2009 00:56 schreef alsem het volgende:
[..]
nope...
http://en.wikipedia.org/wiki/Lyrebird
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan 'ie dus wel 30 meter lang worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:20 schreef NorthernStar het volgende:
Maak kennis met de cestode.
[ afbeelding ]
De cestode kan wel 12 meter lang worden en er zijn er zelfs met een lengte van 30 meter (!) gevonden.
quote:Op maandag 29 juni 2009 07:20 schreef NorthernStar het volgende:
Maak kennis met de cestode.
[ afbeelding ]
De cestode kan wel 12 meter lang worden en er zijn er zelfs met een lengte van 30 meter (!) gevonden.
Het lichaam van de cestode bestaat uit segmenten. Het legt eitjes maar kan zichzelf ook klonen door segmenten af te stoten die vervolgens weer uitgroeien tot een nieuw exemplaar.
[ afbeelding ]
Het hoofd van de cestode bevat zuignappen met een mond in het midden. Rondom de mond zit een rij tanden of haken, soms meerdere rijen.
[ afbeelding ]
Iedereen kan een cestode bezitten. Ze zijn al verkrijgbaar voor de prijs van één filet americain.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Le cestode (na 2 a 3 minuten, eerst een stel mieren.)
Bon apetit.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr-Coffee op 29-06-2009 18:28:13 ]Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
Wat een meesterlijke vogelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:29 schreef Lod het volgende:
Hij ziet er niet overdreven raar uit, maar de geluiden die hij kan maken zijn redelijk bizar. Ik weet nog steeds niet of het echt is overigens.
De Lyre bird:
Deze?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:22 schreef Oksel het volgende:
Die haai met die uitschuifbek.. ben ff de naam kwijt.
wtf is dat nou weer ? tlijkt net op een grote roze anus...quote:
http://hoax.blog.nl/buite(...)-verzint-de-anuskwalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer ? tlijkt net op een grote roze anus...
Het geluid van een fototoestel en die kettingzaag..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:29 schreef Lod het volgende:
De Lyre bird:
bronquote:Thanks for the video – I had not see it before. No, these are not bryozoans! They are clumps of annelid worms, almost certainly tubificids (Naididae, probably genus Tubifex). Normally these occur in soil and sediment, especially at the bottom and edges of polluted streams. In the photo they have apparently entered a pipeline somehow, and in the absence of soil they are coiling around each other. The contractions you see are the result of a single worm contracting and then stimulating all the others to do the same almost simultaneously, so it looks like a single big muscle contracting. Interesting video.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:06 schreef Unrealist- het volgende:
Nou jullie hoeven niet verder te zoeken naar de meest ranzige diersoort
Ik dacht eerst dat het nep was maar ik vond een site met uitleg die wel logisch klonk
[..]
bron
Het kan natuurlijk alsnog nep zijn en dat ik er gewoon hard ben ingetrapt (niet letterlijk gelukkig)
Door een samenloop van diverse omstandigheden stuitte ik op dit topic. Toen zag ik die bewegende tumor in het filmpje hierboven. Weet iemand meer over dat ding, ik ben nieuwsgierig geworden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:06 schreef Unrealist- het volgende:
Nou jullie hoeven niet verder te zoeken naar de meest ranzige diersoort
Ik dacht eerst dat het nep was maar ik vond een site met uitleg die wel logisch klonk
[..]
bron
Het kan natuurlijk alsnog nep zijn en dat ik er gewoon hard ben ingetrapt (niet letterlijk gelukkig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |