Ja die zijn echtquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bestaan die echt?ken ze alleen uit napoleon dynamite.
Volgens mij is dat ook de Newtgat uit Viva Pinata. Wel grappig ja dat je zo die dieren terug ziet komen. Net als dat je die vissen uit Finding Nemo in de dierentuinen zietquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik had bijvoorbeeld deze twee in mijn hoofd
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Zijn een paar prachtige filmpjes van op internet te vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bestaan die echt?ken ze alleen uit napoleon dynamite.
een Tijger met een Leeuw gekruist. Andersom is een Ligerquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
een Tijger met een Leeuw gekruist. Andersom is een Liger
Die ziet eruit alsof het met typex is gedaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef LoudGirl het volgende:
Zorses zijn ook leuk![]()
Waarom hebben wij die niet op de manege?![]()
[ afbeelding ]
vet beestquote:Op zondag 15 maart 2009 20:18 schreef mrcool het volgende:
Moloch Horridus, Thorny Devil, Thorny Dragon
[ afbeelding ]
Vrij bizar als je het mij vraagt. En de axolotls die op de vorige pagina staan zijn idd ook supervage beesten.
En te zien in Artis!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:49 schreef EricT het volgende:
Haalt het niet qua bizarheid, maar het zijn echt gare, ijdele en gevaarlijke dieren.
Kasuaris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soort mix tussen een grote oerkip, struisvogel en kalkoen, en het nationale symbool van de Molukken en Papua (samen met de paradijsvogels)
Die is toch niet echt?quote:
vorige keer dat ik er was (begin feb.) iig niet, alleen een leeg vertrek..quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef LoudGirl het volgende:
Zorses zijn ook leuk![]()
Waarom hebben wij die niet op de manege?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coole beesten hequote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef KELDER het volgende:
[..]
vorige keer dat ik er was (begin feb.) iig niet, alleen een leeg vertrek..
maja, heb ze toch al 'live' gezien in australie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |