Zijn er ook geen wandelende bloemen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:48 schreef Indrike het volgende:
Wandelend blad. Met zijn volle naam heet hij Stilpnochlora couloniana.
Eerst wat onwennig
[ afbeelding ]
Daarna poserend als een echte vedette
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:18 schreef EricT het volgende:
[..]
sissen valt wel mee, maar ze roepen hun eigen naam
Mmm. Ik herinner me een plaatje in het Verkade album van mijn vader, op dezelfde bladzijde als de wandelende tak en het wandelend blad. In mijn herinnering waren ze paars-roze. Het enige wat ik nu vindt is een bidsprinkhaan die doet alsof ie een bloem is:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:06 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Zijn er ook geen wandelende bloemen?
Hymenopus coronatus komt wel in de buurt, een bidsprinkhaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:06 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Zijn er ook geen wandelende bloemen?
OMFG!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:00 schreef crazy_ivan het volgende:
Ik vind de Aye-Aye ook wel vrij bizar
[ afbeelding ]
Op zaterdag 23 mei 2009 23:57 schreef Sapstengel het volgende:quote:
ze zijn net zo groot als een druif en stellen niks voorquote:
Die is echt geweldig. Zijn huid bestaat uit allemaal kleine kanaaltjes waardoor water door zijn huid wordt opgenomen en door capillaire werking naar zijn mond wordt geleidt. Hij kan dus drinken door in een plas water te gaan staan.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:18 schreef mrcool het volgende:
Moloch Horridus, Thorny Devil, Thorny Dragon
Vrij bizar als je het mij vraagt. En de axolotls die op de vorige pagina staan zijn idd ook supervage beesten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die is echt geweldig. Zijn huid bestaat uit allemaal kleine kanaaltjes waardoor water door zijn huid wordt opgenomen en door capillaire werking naar zijn mond wordt geleidt. Hij kan dus drinken door in een plas water te gaan staan.
cool.quote:
en die is serieus waar echt ?quote:
Die vind ik eigenlijk best schattig.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:00 schreef crazy_ivan het volgende:
Ik vind de Aye-Aye ook wel vrij bizar
[ afbeelding ]
kut ik moest lachenquote:
Holy crabquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Misstique het volgende:
De klapperdief; grootste op het land levende krab:
[ afbeelding ]
en om een idee te krijgen van hun grootte:
[ afbeelding ]
En je weet ook dat die laatste foto niets meer is dan een foto van een kunstwerk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch kunnen die beesten 1 meter groot worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En je weet ook dat die laatste foto niets meer is dan een foto van een kunstwerk?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |