Die met die witte strepen is fake. De strepen op een bruine zorse zijn donker, niet wit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef LoudGirl het volgende:
Zorses zijn ook leuk![]()
Waarom hebben wij die niet op de manege?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plaats er dan ook een plaatje bijquote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef A_Soul1980 het volgende:
De goblinhaai ziet er ook bizar uit.
[ afbeelding ]
De kolossale inktvis. Op die foto leefde hij geloof ik zelfs nog, al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen.quote:
Voor de zekerheid nog maar wat plaatjes posten:quote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef Schunckelstar het volgende:
edit: of ben ik de enige die niks ziet![]()
in de quote staat namelijkl wel een link naar een afbeelding, maar dat is bij mij gewoon een wit vlak
dat is de meest geweldige vogel ooitquote:
Leuke feitjes:quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
de naakte molrat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als een van de weinige beesten waar onderzoek naar gedaan word vanwege het volgende feit: Ze drinken dmv cellen die water naar de mond transporteren. Via kanalen vangen ze water op, wat via groeven en kanalen en dmv cellen word getransporteerd naar de mond.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:25 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Thorny_Devil
Jij leest geen topics, hè.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als een van de weinige beesten waar onderzoek naar gedaan word vanwege het volgende feit: Ze drinken dmv cellen die water naar de mond transporteren. Via kanalen vangen ze water op, wat via groeven en kanalen en dmv cellen word getransporteerd naar de mond.
quote:
als je bij die eerste een stok tussen zn billen steekt heb je een perfecte plumeauquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef MartijnIV2008 het volgende:
Konijntje
[ afbeelding ]
yeti Krab
[ afbeelding ]
Blobvis
[ afbeelding ]
M'n zusje
[ afbeelding ]
schitterend!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|