Die jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toevallig die met die extra stippen?![]()
[ : Woerden : ] zeg maar?
edit: Ja die moet het zijnUiterst rechts op de foto.
[ afbeelding ]
Die heb ik nog niet trouwensIk heb er in het verleden altijd voor gekozen om die hele boel maar als 1 en dezelfde te zien. Maar eigenlijk is dat natuurlijk onzin
![]()
bier en meeten lalalalalaaaaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik hoorde iets over bier? en een miet?
quote:
Meetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
waarom kwam mijn kerel onder de taart thuis?!quote:
LEUCHENSCH!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehehehequote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom kwam mijn kerel onder de taart thuis?!
Ik geloof dat dat gedeeltelijk mijn schuld wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
zodat jij ook wat te likken had
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat gedeeltelijk mijn schuld was
Hij heeft ook geprobeerd dat ene te maken wat bij jou explodeerde?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft ook geprobeerd dat ene te maken wat bij jou explodeerde?
Hoi babequote:
Ja, dat durf je toch wel.quote:
Niet!! ik heb logsquote:
Het gaat meer om het idee... Er is nog nooit een meet doorgegaan...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat durf je toch wel.![]()
Iets zegt me dat die 2 woorden etymologisch wel wat met mekaar te schaften hebben.quote:
Oh, dan hebben ze me weer niet uitgenodigdquote:
geen taart voor nodigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
zodat jij ook wat te likken had
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat gedeeltelijk mijn schuld was
quote:
bannoffeequote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft ook geprobeerd dat ene te maken wat bij jou explodeerde?
draaideurpersoneelquote:
helleu dearquote:
wel eerst die foto's eruit halen hoorquote:Niet!! ik heb logs
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Het gaat meer om het idee... Er is nog nooit een meet doorgegaan...
oepsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Was iedereen allang vergeten
![]()
Bijna![]()
Nee, het zijn faalhazen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Na 1278 deeltjes wordt dat wel eens tijd he
Ben ik ook!quote:
Jeuzus, wat een woord.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die 2 woorden etymologisch wel wat met mekaar te schaften hebben.
Eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk zou er (net als voor de mass-delete) ook een mass-multiquote vinkvakje moeten zijn
Het was een prive gesprekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan hebben ze me weer niet uitgenodigd
Ik print ze gelijk even uitquote:
Dan stel ik voor dat we in de duinen gaan meeten.quote:
Dat werd ook na deeltje 500, 600, 750, 1000, etc gezegd...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Na 1278 deeltjes wordt dat wel eens tijd he
Vraag maar aan Danny of ie het wilt implementeren: het zal ergens na de geintegreerde search komen, zo'n 50 a4'tjes verder.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk zou er (net als voor de mass-delete) ook een mass-multiquote vinkvakje moeten zijn
Lekker dichtbij voor jou. Kom je ook?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we in de duinen gaan meeten.
Nee. Dus?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik een hekel heb aan multiquotes?
Als ik de 100k posts heb of zo. In dit tempo duurt dat nog wel evenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het was een prive gesprek
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik print ze gelijk even uit
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we in de duinen gaan meeten.
Hier dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Tis maar een klein stukje fietsen inderdaadquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik een hekel heb aan multiquotes?
Nietus!quote:
voor boven je bed?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik print ze gelijk even uit
Waar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ich habe shon die fipo gemacht.
Onder het dekbed!quote:
Ja, en mijn opa leeft nogquote:
Daar hangt Yolanthe alquote:
Postcount? Wat is dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
het is tamelijk verneukeratief voor je postcount namelijk
Hier! 50 posts per pagina FTWquote:
Zorg jij voor het bier, achterop de fiets?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis maar een klein stukje fietsen inderdaadAl is het in limbourg. ik kom.
quote:
quote:
Jup! het heeft dan geen nut om in een slowchat te posten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
het is tamelijk verneukeratief voor je postcount namelijk
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier! 50 posts per pagina FTW
Komt door die juut met die hekel aan die multiquootquote:
Kratje bier op het stuur en gaahaaaan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef OA het volgende:
[..]
Zorg jij voor het bier, achterop de fiets?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar hangt Yolanthe alIk hang jou in de woonkamer
Ik ben nooit in lent meer.quote:
ja tering ik verveel me kleurenblind. Over drie kwartier is er pas voetbalquote:
Haha!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tering ik verveel me kleurenblind. Over drie kwartier is er pas voetbal
Waarom dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha!Ga iets nuttigs doen, je was opvouwen ofzo
Nu ben ik er wel, maar ik was dan ook pas 19: 20 thuis.quote:
Vast niet, want hij kan usernotes lezen zegt ie...quote:
Nijmegen Noord, gij rekel!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk moet ik nog eens een keertje naar Lent, wel
Jaquote:
Doe je dat dan op een dag dat Muck en ik ook kunnen?quote:
Die kuthomoos van NS-poort hebben daar maar 2 bordjes neergezet. In Arnhem Zuid staan er 7 of 8 WTFquote:
Wat zendt de NOS uit?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja tering ik verveel me kleurenblind. Over drie kwartier is er pas voetbal
Stations zijn toch van prorailquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kuthomoos van NS-poort hebben daar maar 2 bordjes neergezet.
Waaronder één volledig blauwequote:In Arnhem Zuid staan er 7 of 8 WTF
ja, maar nu ben ik er dus niet meerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu ben ik er wel, maar ik was dan ook pas 19: 20 thuis.
Ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Eind deze maand heb ik trouwens een uitje van een ander forum dat we willen afsluiten met een diner in Nijmegen. Genoemd worden Quirin's, Staps en De Gelagkamer. Iemand die daar wat over kan zeggen?
Ik kan wel even een pic maken hoor, morgen kom ik er toch weer langsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kuthomoos van NS-poort hebben daar maar 2 bordjes neergezet. In Arnhem Zuid staan er 7 of 8 WTF
Hartelijk dank voor je ontzettend veel toevoegende bijdragequote:
Wat doen al die bordjes "We gaan hier verbouwen, groetjes, kusjes prorail" dan op station Venloquote:
quote:
Ja, dat kan. Maar dat telt dus niet. Niet ECHTquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan wel even een pic maken hoor, morgen kom ik er toch weer langs
Ik ben in alle drie niet gweest. De gelagkamer ken ik van naam. Je hebt ook nog de Waagh, dan zit je goed dichtbij de cafes op het pleinquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Eind deze maand heb ik trouwens een uitje van een ander forum dat we willen afsluiten met een diner in Nijmegen. Genoemd worden Quirin's, Staps en De Gelagkamer. Iemand die daar wat over kan zeggen?
Geen idee. Toen ik door Prorail liet uitzoeken of hier wat aan gedaan kon worden:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat doen al die bordjes "We gaan hier verbouwen, groetjes, kusjes prorail" dan op station Venlo
Ik kan je met wat gleuk over drie weken Osaka (en vast wat tussenstations), Kyoto (of had je die al), Tokyo (CS, die had je nog niet), Tokyo Disnet station (met it's a small world als stations toonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat telt dus niet. Niet ECHTHoewel ik alles wat anderen me toesturen ook gewoon bewaar hoor
Whehe.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik door Prorail liet uitzoeken of hier wat aan gedaan kon worden:
[ afbeelding ]
Werd ik doorverwezen naar NS-Poort. Zelfde als ik vraag om een bordje wat vrijkomt van een vernieuwd of opgeheven station.
misschien dadelijk maar even aanzetten danquote:
En je zou ze de kost moeten geven die dachten dat het gesoept wasquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je zou ze de kost moeten geven die dachten dat het gesoept was![]()
Maar helaas![]()
Mwoa dan moet je niet vergeten dat de japanners een iets andere kijk op Punctualiteit hebben dan wij hier hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Pheno het volgende:
ja, de vorige keer wat weinig tijd, maar nu dus alleen dus tijd zat. En ik heb geen JR pass genomen, omdat het duurder uit zou komen. Dus de Nozomi kan ik nu legala in. Wel even uitzoeken wanneer de 500 eens rijdt, dat staat toch al maanden van te voren vast
http://grace.hyperdia.com/cgi-english/hyperWeb.cgi?JP_MODE=0 Heerlijk, gaan zoeken in timetables waar je wel van op aan kunt
Ik heb geen trein gemistquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dan moet je niet vergeten dat de japanners een iets andere kijk op Punctualiteit hebben dan wij hier heDaar gaan na 14 seconden de deuren gewoon dicht, klats boem, doei, pak de volgende maar
Ja, zo kan ik het ook
Dat zou kunnen, maar ook oneindig veel toffer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
de 500 was toch 2 keer zo duur als de 700?
Dat zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ook oneindig veel toffer.
quote:
Volgens je sig is KSC nog steeds 1 jaarquote:
Ik zal eens kijken of t me luktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgens je sig is KSC nog steeds 1 jaar
Poeplelijk ja. Ben sowieso niet zo gecharmeerd van al die E-shinkansensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef Pheno het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/E5_Series_Shinkansen
Wheheheh, over 2 kjaar weer eens terug om deze te gaan rijden. My god, dit is echt zo lelijk. Afgeleid van die fasttech
Ik heb er in gezeten, op zich zou ik nu juist de N700 moeten hebben, dat is nu de echte nozomi lijn geworden. De 800 is in het zuiden (kyushu), daar ga ik nu niet heen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zekerAl ken ik ze niet van binnen
Ik ben toch zo weer weg.quote:
Nou ja, dan ben ik de enige KSC'er die minder dan 100 posts heeft vandaag en dus ook de enige die niet in de spamlijst staatquote:
Had je de stagiair maar vaker thee moeten laten maken, zodat jij onder werktijd kon FOK!ken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik de enige KSC'er die minder dan 100 posts heeft vandaag en dus ook de enige die niet in de spamlijst staat.
Mwoa, dat haal ik bij lange na niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik de enige KSC'er die minder dan 100 posts heeft vandaag en dus ook de enige die niet in de spamlijst staat.
Ik heb hem al mijn bak met een half jaar opgespaard oud-papier laten legenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je de stagiair maar vaker thee moeten laten maken, zodat jij onder werktijd kon FOK!ken.
PWN.
Nee hoor ik zal er ook wel niet in staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je MSN is stukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:50 schreef Muck het volgende:
ik zal ook wle niet in de top tig staan hoor
Waarom zo blij?quote:
Ik ben aangenaam verrast door Nina's schooladvies. VWO met een score die hoog genoeg is om tot de Cambridgeklas toegelaten te worden als ze dat wilquote:
De wat klas?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben aangenaam verrast door Nina's schooladvies. VWO met een score die hoog genoeg is om tot de Cambridgeklas toegelaten te worden als ze dat wil.
Mits Evian, met minder doe ik het nietquote:
Cambridgequote:
Evian? Is dat een remix van dat nummer?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits Evian, met minder doe ik het niet
Ik volg jouw mening na de vorige aflevering!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muck het volgende:
teringtakketipoe-wieisdemol![]()
Ik de hele week alle mogelijke sites, mailtjes,whatever er mee te maken kan hebben negeren en ontwijken, omdat ik altijd later kijk op internet (anders zit MPG er doorheen te wauwelen)
"en wie de mol is... hoort u volgende week"![]()
![]()
wat is nou het probleem? Je weet toch niet wie de mol is of wel?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muck het volgende:
Ik de hele week alle mogelijke sites, mailtjes,whatever er mee te maken kan hebben negeren en ontwijken, omdat ik altijd later kijk op internet (anders zit MPG er doorheen te wauwelen)
![]()
Dat is nou net het probleem!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
wat is nou het probleem? Je weet toch niet wie de mol is of wel?
Donderdag kijken en je zult het te weten komenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik volg jouw mening na de vorige aflevering!
nee, dat kan nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Donderdag kijken en je zult het te weten komen
Dan post ik het wel voor je in KSCquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
dus wat heb je nu geleerd?![]()
[..]
nee, dat kan niet
dan stuur ik wel een PMquote:
:/quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muck het volgende:
![]()
dan kom ik je in elkaar meppen draaideurquote:
oew, verleidelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dan kom ik je in elkaar meppen draaideur
Gronderig denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zou mol smaken? En dan heb ik het niet over Linda
Heb je wel 's een hap aarde genomen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zou mol smaken? En dan heb ik het niet over Linda
Ik mag juist niet na 12 uur naar bed van mezelfquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het al zeker 3 uur isEn ik mag van mezelf niet voor 12 uur naar bed
Help!
Ik dwing mezelf haha, anders ben ik morgen om 5 uur weer wakkerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag juist niet na 12 uur naar bed van mezelf.
Ik moet om 6 uur wakker zijn morgenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik dwing mezelf haha, anders ben ik morgen om 5 uur weer wakker
Jij doet geen tukje maar een Muckje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef Muck het volgende:
Ik mag een klein beetje uitslapen voor mijn doen
Ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet om 6 uur wakker zijn morgen.
Ironisch... jij mag uitslapen maar bent om 6 uur wel wakker en ik wil uitslapen, maar moet om om 6 uur al wakker zijnquote:
Ja, het is dat ik jouw werk niet kan doen, anders had ik best willen ruilenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ironisch... jij mag uitslapen maar bent om 6 uur wel wakker en ik wil uitslapen, maar moet om om 6 uur al wakker zijn.
Hele grote failquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik mocht van mezelf niet later dan 11 uur naar bed... grote fail dus.
Nu dan maar alsnog gaan slapen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik jouw werk niet kan doen, anders had ik best willen ruilen
[..]
Hele grote fail
Geloof t wel, Fha ging al om half 10 ofzo slapenquote:
ik ga gekilled wordenquote:
geen ideequote:
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee![]()
ik vond het wel een goede reden om te scheiden
was dat dan niet de redenquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is wel waar jaHoewel ik het een veel betere reden vind dat je wil scheiden omdat je verliefd wilt worden op mij
![]()
Ik dacht dat je bedoelde dat je wilde scheiden omdat ze je gaan vermoordenquote:
ik ging toch scheiden omdat ik anders niet verliefd mocht worden van jouquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je wilde scheiden omdat ze je gaan vermoorden
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging toch scheiden omdat ik anders niet verliefd mocht worden van jou
ik brand wel een dvdtjequote:
jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaWant je moet wel legaal verliefd worden op mij
zomg we revived itquote:
ja echte hehquote:
Zekerquote:
* PeZu ziet pein aan het einde vd regenboog staanquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeker![]()
* Pien zoekt nog steeds die leuke pot aan het eind van de regenboog
* Pien ziet geen pot in PeZu maar wordt op slag verliefdquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
* PeZu ziet pein aan het einde vd regenboog staan
speciaal voor jou danquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien ziet geen pot in PeZu maar wordt op slag verliefd
quote:
huh?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:59 schreef cablegunmaster het volgende:
whoaaaa niet zo snel... ben bezig
ja nu gaat het langzaam is ie er nog nietquote:
Denk dat iedereen al slaapt P... ssssst!quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nu gaat het langzaam is ie er nog niet
Arme jij!quote:Op woensdag 11 maart 2009 06:48 schreef Klonk het volgende:
lekker
ik ga dadelijk met de auto naar Eindhoven, twee dingen die wat mij betreft niet hoeven
Meer dan 100 posts gisteren, blijkbaar een te groot gedeelte achter de schermenquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:57 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 10 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 218 Houniet
31. 115 cablegunmaster
54. 085 Surveillance-Fiets
63. 080 Pien85
76. 074 Dr_Flash
84. 069 Bengeltje
92. 066 Ladylike
Niet vermeld, ondanks actief avondje met 66 posts, waarvan 60 voor de schermenquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:31 schreef OA het volgende:
[..]
Meer dan 100 posts gisteren, blijkbaar een te groot gedeelte achter de schermen.
*suiker en melk met scheutje koffie geeftquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef Aarti het volgende:
lekker! met melk en suiker!?
Nee. Toen ik om 7:55 in de trein zat die om &:52 had moeten vertrekken, werd omgeroepen dat de trein niet kon rijden omdat er een trein kapot stond verderop op het spoor. En dus moest ik omreizen, en ben dus een uur later op werk dan gepland.quote:
Had je beter de auto kunnen pakkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Toen ik om 7:55 in de trein zat die om &:52 had moeten vertrekken, werd omgeroepen dat de trein niet kon rijden omdat er een trein kapot stond verderop op het spoor. En dus moest ik omreizen, en ben dus een uur later op werk dan gepland.
Van dat uur heb ik overigens een minuut of 40 staan wachten op treinen... ik zie wel verbeterpunten voor de aansluitingen.
Maar mijn treinkosten krijg ik helemaal vergoed, autokosten nietquote:
Nu moet je een uur langer op werk blijvenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn treinkosten krijg ik helemaal vergoed, autokosten niet.
En ach, op deze manier had ik wat extra schrijftijd onderweg.
OAquote:
Waarom? Treinvertragingen zijn voor rekening van de baas!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu moet je een uur langer op werk blijven.
Als MPG mij negeert, moet jij het maar doen...quote:
OAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Blèèèèèèèèdquote:
BeeeeeeIxquote:
Omdat je anders maar 7 uur uitbetaald krijgt, lutser.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom? Treinvertragingen zijn voor rekening van de baas!
Nee, 8 uur... treinvertraging wordt tot de werktijd gerekendquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:46 schreef MPG het volgende:
Omdat je anders maar 7 uur uitbetaald krijgt, lutser.
Alsof jij gewerkt hebt in die treinquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, 8 uur... treinvertraging wordt tot de werktijd gerekend.
Ja, aan mijn boekquote:
Maffemutsquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef maffemuts het volgende:
* Maffe verse Koffie en gebak naar binnen schuift voor alle KSC chatters
Alles weer overleefd?quote:
nog wel ff bijkomen en de limburgse lucht weer inademen, maar het is en blijft een avontuurquote:
quote:maffemuts [ Redactie Frontpage ]
Jep... maar zon beetje elke duitse media meldt nu tien... niet alleen Das Bild.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:43 schreef Klonk het volgende:
is dat bevestigd in Stuttgart, hoorde het net in de auto op de radio en de woordvoerder kon nog geen aantallen noemen...
ik vrees dat ze die gast binnenkort ergens dood vinden en z´n straf gaat ontlopen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:54 schreef Frutsel het volgende:
10 ook in Alabama, tis weer gelijk
[..]
Jep... maar zon beetje elke duitse media meldt nu tien... niet alleen Das Bild.
Ook een dringende oproep aan de mensen in die regio om geen lifters mee te nemen. 'Shooter is still on the run'... in zijn wapenoutfit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |