Ik heb geen trein gemistquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dan moet je niet vergeten dat de japanners een iets andere kijk op Punctualiteit hebben dan wij hier heDaar gaan na 14 seconden de deuren gewoon dicht, klats boem, doei, pak de volgende maar
Ja, zo kan ik het ook
Dat zou kunnen, maar ook oneindig veel toffer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
de 500 was toch 2 keer zo duur als de 700?
Dat zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ook oneindig veel toffer.
quote:
Volgens je sig is KSC nog steeds 1 jaarquote:
Ik zal eens kijken of t me luktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgens je sig is KSC nog steeds 1 jaar
Poeplelijk ja. Ben sowieso niet zo gecharmeerd van al die E-shinkansensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef Pheno het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/E5_Series_Shinkansen
Wheheheh, over 2 kjaar weer eens terug om deze te gaan rijden. My god, dit is echt zo lelijk. Afgeleid van die fasttech
Ik heb er in gezeten, op zich zou ik nu juist de N700 moeten hebben, dat is nu de echte nozomi lijn geworden. De 800 is in het zuiden (kyushu), daar ga ik nu niet heen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zekerAl ken ik ze niet van binnen
Ik ben toch zo weer weg.quote:
Nou ja, dan ben ik de enige KSC'er die minder dan 100 posts heeft vandaag en dus ook de enige die niet in de spamlijst staatquote:
Had je de stagiair maar vaker thee moeten laten maken, zodat jij onder werktijd kon FOK!ken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik de enige KSC'er die minder dan 100 posts heeft vandaag en dus ook de enige die niet in de spamlijst staat.
Mwoa, dat haal ik bij lange na niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik de enige KSC'er die minder dan 100 posts heeft vandaag en dus ook de enige die niet in de spamlijst staat.
Ik heb hem al mijn bak met een half jaar opgespaard oud-papier laten legenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je de stagiair maar vaker thee moeten laten maken, zodat jij onder werktijd kon FOK!ken.
PWN.
Nee hoor ik zal er ook wel niet in staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je MSN is stukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:50 schreef Muck het volgende:
ik zal ook wle niet in de top tig staan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |