Waarom zo blij?quote:
Ik ben aangenaam verrast door Nina's schooladvies. VWO met een score die hoog genoeg is om tot de Cambridgeklas toegelaten te worden als ze dat wilquote:
De wat klas?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben aangenaam verrast door Nina's schooladvies. VWO met een score die hoog genoeg is om tot de Cambridgeklas toegelaten te worden als ze dat wil.
Mits Evian, met minder doe ik het nietquote:
Cambridgequote:
Evian? Is dat een remix van dat nummer?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits Evian, met minder doe ik het niet
Ik volg jouw mening na de vorige aflevering!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muck het volgende:
teringtakketipoe-wieisdemol![]()
Ik de hele week alle mogelijke sites, mailtjes,whatever er mee te maken kan hebben negeren en ontwijken, omdat ik altijd later kijk op internet (anders zit MPG er doorheen te wauwelen)
"en wie de mol is... hoort u volgende week"![]()
![]()
wat is nou het probleem? Je weet toch niet wie de mol is of wel?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muck het volgende:
Ik de hele week alle mogelijke sites, mailtjes,whatever er mee te maken kan hebben negeren en ontwijken, omdat ik altijd later kijk op internet (anders zit MPG er doorheen te wauwelen)
![]()
Dat is nou net het probleem!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
wat is nou het probleem? Je weet toch niet wie de mol is of wel?
Donderdag kijken en je zult het te weten komenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik volg jouw mening na de vorige aflevering!
nee, dat kan nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Donderdag kijken en je zult het te weten komen
Dan post ik het wel voor je in KSCquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
dus wat heb je nu geleerd?![]()
[..]
nee, dat kan niet
dan stuur ik wel een PMquote:
:/quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muck het volgende:
![]()
dan kom ik je in elkaar meppen draaideurquote:
oew, verleidelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dan kom ik je in elkaar meppen draaideur
Gronderig denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zou mol smaken? En dan heb ik het niet over Linda
Heb je wel 's een hap aarde genomen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zou mol smaken? En dan heb ik het niet over Linda
Ik mag juist niet na 12 uur naar bed van mezelfquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het al zeker 3 uur isEn ik mag van mezelf niet voor 12 uur naar bed
Help!
Ik dwing mezelf haha, anders ben ik morgen om 5 uur weer wakkerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag juist niet na 12 uur naar bed van mezelf.
Ik moet om 6 uur wakker zijn morgenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik dwing mezelf haha, anders ben ik morgen om 5 uur weer wakker
Jij doet geen tukje maar een Muckje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef Muck het volgende:
Ik mag een klein beetje uitslapen voor mijn doen
Ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet om 6 uur wakker zijn morgen.
Ironisch... jij mag uitslapen maar bent om 6 uur wel wakker en ik wil uitslapen, maar moet om om 6 uur al wakker zijnquote:
Ja, het is dat ik jouw werk niet kan doen, anders had ik best willen ruilenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ironisch... jij mag uitslapen maar bent om 6 uur wel wakker en ik wil uitslapen, maar moet om om 6 uur al wakker zijn.
Hele grote failquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik mocht van mezelf niet later dan 11 uur naar bed... grote fail dus.
Nu dan maar alsnog gaan slapen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik jouw werk niet kan doen, anders had ik best willen ruilen
[..]
Hele grote fail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |