ja, maar nu ben ik er dus niet meerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu ben ik er wel, maar ik was dan ook pas 19: 20 thuis.
Ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Eind deze maand heb ik trouwens een uitje van een ander forum dat we willen afsluiten met een diner in Nijmegen. Genoemd worden Quirin's, Staps en De Gelagkamer. Iemand die daar wat over kan zeggen?
Ik kan wel even een pic maken hoor, morgen kom ik er toch weer langsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kuthomoos van NS-poort hebben daar maar 2 bordjes neergezet. In Arnhem Zuid staan er 7 of 8 WTF
Hartelijk dank voor je ontzettend veel toevoegende bijdragequote:
Wat doen al die bordjes "We gaan hier verbouwen, groetjes, kusjes prorail" dan op station Venloquote:
quote:
Ja, dat kan. Maar dat telt dus niet. Niet ECHTquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan wel even een pic maken hoor, morgen kom ik er toch weer langs
Ik ben in alle drie niet gweest. De gelagkamer ken ik van naam. Je hebt ook nog de Waagh, dan zit je goed dichtbij de cafes op het pleinquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Eind deze maand heb ik trouwens een uitje van een ander forum dat we willen afsluiten met een diner in Nijmegen. Genoemd worden Quirin's, Staps en De Gelagkamer. Iemand die daar wat over kan zeggen?
Geen idee. Toen ik door Prorail liet uitzoeken of hier wat aan gedaan kon worden:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat doen al die bordjes "We gaan hier verbouwen, groetjes, kusjes prorail" dan op station Venlo
Ik kan je met wat gleuk over drie weken Osaka (en vast wat tussenstations), Kyoto (of had je die al), Tokyo (CS, die had je nog niet), Tokyo Disnet station (met it's a small world als stations toonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat telt dus niet. Niet ECHTHoewel ik alles wat anderen me toesturen ook gewoon bewaar hoor
Whehe.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik door Prorail liet uitzoeken of hier wat aan gedaan kon worden:
[ afbeelding ]
Werd ik doorverwezen naar NS-Poort. Zelfde als ik vraag om een bordje wat vrijkomt van een vernieuwd of opgeheven station.
misschien dadelijk maar even aanzetten danquote:
En je zou ze de kost moeten geven die dachten dat het gesoept wasquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je zou ze de kost moeten geven die dachten dat het gesoept was![]()
Maar helaas![]()
Mwoa dan moet je niet vergeten dat de japanners een iets andere kijk op Punctualiteit hebben dan wij hier hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Pheno het volgende:
ja, de vorige keer wat weinig tijd, maar nu dus alleen dus tijd zat. En ik heb geen JR pass genomen, omdat het duurder uit zou komen. Dus de Nozomi kan ik nu legala in. Wel even uitzoeken wanneer de 500 eens rijdt, dat staat toch al maanden van te voren vast
http://grace.hyperdia.com/cgi-english/hyperWeb.cgi?JP_MODE=0 Heerlijk, gaan zoeken in timetables waar je wel van op aan kunt
Ik heb geen trein gemistquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dan moet je niet vergeten dat de japanners een iets andere kijk op Punctualiteit hebben dan wij hier heDaar gaan na 14 seconden de deuren gewoon dicht, klats boem, doei, pak de volgende maar
Ja, zo kan ik het ook
Dat zou kunnen, maar ook oneindig veel toffer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
de 500 was toch 2 keer zo duur als de 700?
Dat zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ook oneindig veel toffer.
quote:
Volgens je sig is KSC nog steeds 1 jaarquote:
Ik zal eens kijken of t me luktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgens je sig is KSC nog steeds 1 jaar
Poeplelijk ja. Ben sowieso niet zo gecharmeerd van al die E-shinkansensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef Pheno het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/E5_Series_Shinkansen
Wheheheh, over 2 kjaar weer eens terug om deze te gaan rijden. My god, dit is echt zo lelijk. Afgeleid van die fasttech
Ik heb er in gezeten, op zich zou ik nu juist de N700 moeten hebben, dat is nu de echte nozomi lijn geworden. De 800 is in het zuiden (kyushu), daar ga ik nu niet heen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zekerAl ken ik ze niet van binnen
Ik ben toch zo weer weg.quote:
Nou ja, dan ben ik de enige KSC'er die minder dan 100 posts heeft vandaag en dus ook de enige die niet in de spamlijst staatquote:
Had je de stagiair maar vaker thee moeten laten maken, zodat jij onder werktijd kon FOK!ken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik de enige KSC'er die minder dan 100 posts heeft vandaag en dus ook de enige die niet in de spamlijst staat.
Mwoa, dat haal ik bij lange na niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik de enige KSC'er die minder dan 100 posts heeft vandaag en dus ook de enige die niet in de spamlijst staat.
Ik heb hem al mijn bak met een half jaar opgespaard oud-papier laten legenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je de stagiair maar vaker thee moeten laten maken, zodat jij onder werktijd kon FOK!ken.
PWN.
Nee hoor ik zal er ook wel niet in staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je MSN is stukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:50 schreef Muck het volgende:
ik zal ook wle niet in de top tig staan hoor
Waarom zo blij?quote:
Ik ben aangenaam verrast door Nina's schooladvies. VWO met een score die hoog genoeg is om tot de Cambridgeklas toegelaten te worden als ze dat wilquote:
De wat klas?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben aangenaam verrast door Nina's schooladvies. VWO met een score die hoog genoeg is om tot de Cambridgeklas toegelaten te worden als ze dat wil.
Mits Evian, met minder doe ik het nietquote:
Cambridgequote:
Evian? Is dat een remix van dat nummer?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits Evian, met minder doe ik het niet
Ik volg jouw mening na de vorige aflevering!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muck het volgende:
teringtakketipoe-wieisdemol![]()
Ik de hele week alle mogelijke sites, mailtjes,whatever er mee te maken kan hebben negeren en ontwijken, omdat ik altijd later kijk op internet (anders zit MPG er doorheen te wauwelen)
"en wie de mol is... hoort u volgende week"![]()
![]()
wat is nou het probleem? Je weet toch niet wie de mol is of wel?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muck het volgende:
Ik de hele week alle mogelijke sites, mailtjes,whatever er mee te maken kan hebben negeren en ontwijken, omdat ik altijd later kijk op internet (anders zit MPG er doorheen te wauwelen)
![]()
Dat is nou net het probleem!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
wat is nou het probleem? Je weet toch niet wie de mol is of wel?
Donderdag kijken en je zult het te weten komenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik volg jouw mening na de vorige aflevering!
nee, dat kan nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Donderdag kijken en je zult het te weten komen
Dan post ik het wel voor je in KSCquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
dus wat heb je nu geleerd?![]()
[..]
nee, dat kan niet
dan stuur ik wel een PMquote:
:/quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muck het volgende:
![]()
dan kom ik je in elkaar meppen draaideurquote:
oew, verleidelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dan kom ik je in elkaar meppen draaideur
Gronderig denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zou mol smaken? En dan heb ik het niet over Linda
Heb je wel 's een hap aarde genomen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zou mol smaken? En dan heb ik het niet over Linda
Ik mag juist niet na 12 uur naar bed van mezelfquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het al zeker 3 uur isEn ik mag van mezelf niet voor 12 uur naar bed
Help!
Ik dwing mezelf haha, anders ben ik morgen om 5 uur weer wakkerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag juist niet na 12 uur naar bed van mezelf.
Ik moet om 6 uur wakker zijn morgenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik dwing mezelf haha, anders ben ik morgen om 5 uur weer wakker
Jij doet geen tukje maar een Muckje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef Muck het volgende:
Ik mag een klein beetje uitslapen voor mijn doen
Ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet om 6 uur wakker zijn morgen.
Ironisch... jij mag uitslapen maar bent om 6 uur wel wakker en ik wil uitslapen, maar moet om om 6 uur al wakker zijnquote:
Ja, het is dat ik jouw werk niet kan doen, anders had ik best willen ruilenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ironisch... jij mag uitslapen maar bent om 6 uur wel wakker en ik wil uitslapen, maar moet om om 6 uur al wakker zijn.
Hele grote failquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik mocht van mezelf niet later dan 11 uur naar bed... grote fail dus.
Nu dan maar alsnog gaan slapen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik jouw werk niet kan doen, anders had ik best willen ruilen
[..]
Hele grote fail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |