Ah, relaxtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee. Volgende week, de hele week alleen thuis
.
Een dame komt langs, die ga ik het uitleggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:22 schreef Bravebart het volgende:
Ah, relaxtIk zie de sets wel tegemoet
me koptelefoon?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:22 schreef Houniet het volgende:
Had ik je me nieuwe koptelefoon al laten zien BB? Gehad van wat maten.
Ik vindt dat jouw jij gewoon je murf moet houdten ja!quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een dame komt langs, die ga ik het uitleggen.
Nee, nog niet laten zienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:22 schreef Houniet het volgende:
Had ik je me nieuwe koptelefoon al laten zien BB? Gehad van wat maten.
Oh, heb ik zeker niet gelezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zie post van Yesse (geloof ik) vorige SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:38 schreef Puala het volgende:Milou
Stalker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:38 schreef Puala het volgende:
Milou
Welke foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Datquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, zal ook wel!
Ik ben nu op stage, dus ik heb hem niet...
Zij wilde langskomenquote:
Die van mij donderdagquote:
Succesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:48 schreef Piles het volgende:
Zometeen voortgangsgesprek met begeleider
Geen zin in
Een Reloopquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Voor BB. Verschillende oorkussen en draden erbij. En een leren tasje. Sexy parafernalia dus.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Nou, laat de's maar komen
Ik krijg 9 cd'squote:
quote:
Ik juist wel! Ik vind rokjes met hoge hakken heel erg sexyquote:
Dat is wel waar, gister toevallig iemand bij die dag waarvan ik dacht: huh die heeft rare benenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
+ de meeste meisjes hebben geen mooie benen voor rokjes. Zoals ik
Te makkelijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:27 schreef Houniet het volgende:
Rokjes zijn vaak te makkelijk, er moet wat origineels verzonnen worden dames.
Hoe moet je t anders doen in de auto?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:27 schreef Houniet het volgende:
Rokjes zijn vaak te makkelijk, er moet wat origineels verzonnen worden dames.
Ik draag eigenlijk altijd "lange" rokken (tot op de knie) met een laars eronder, dus mijn benen show ik dan eigenlijk al niet zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:32 schreef Houniet het volgende:
Nee, maar ik bedoel. Waarom dragen dames rokjes? Voor de aandacht, of om haar benen te laten zien?
En niet dat antwoord, "omdat ik het mooi vind!".
Ach dat heeft wel wat, maar wat je zegt. Het is ordinair. Daarom geef ik haar ook geen aandachtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef Daph_ het volgende:
Maar ik draag geen minirokjes, die vind ik ordinairZie je zo'n meisje zitten waarbij d'r kont onder het rokje vandaan komt
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:40 schreef denB het volgende:
ik draag ook rokken... maar dan met patroontje en op speciale gelegenheden
Ja hoor en met jou?quote:
Pietjuh! Ouwe trekgeit! hows life?quote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach dat heeft wel wat, maar wat je zegt. Het is ordinair. Daarom geef ik haar ook geen aandacht.
Ja ook wel goed.. Kan me alleen slecht concentreren en heb daardoor nog niet zoveel op papier gekregenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk![]()
Wat betreft dat ordinaire; ligt er natuurlijk ook aan wat voor rok er gedragen wordt
Gisteren was hier iemand op kantoor die had ook een minirok aan die net over haar kont heen kwam als ze stondDan werk je op een accountantskantoor
Bootjuh!quote:
Omdat je er zo leuk mee kunt draaien, dan gaat je rokje meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:32 schreef Houniet het volgende:
Nee, maar ik bedoel. Waarom dragen dames rokjes? Voor de aandacht, of om haar benen te laten zien?
En niet dat antwoord, "omdat ik het mooi vind!".
Heb een mooi kleurtje gekregen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootjuh!
Goed hoor.. en hoe bruin ben je geworden?
Say what?quote:Beste collega's,
Per vandaag is *naam stagebegeleider* niet langer werkzaam voor *naam stagebedrijf*.
Tot nader bericht kunnen jullie met vragen omtrent P&O terecht bij xxx.
Wij verzoeken jullie de vragen per mail aan xx te sturen en cc naar xx.
Wij zijn actief opzoek naar een passende vervanger voor xx, zodra hier meer bekend over is zullen jullie dit vernemen.
Tot die tijd zal xx, als interim voor ons beschikbaar zijn.
De contacten met haar zullen echter enkel via xx lopen.
Met vriendelijke groet,
xx
Oh ja, draaien met rokquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat je er zo leuk mee kunt draaien, dan gaat je rokje mee![]()
En het is af en toe eens wat anders dan een broek
quote:
quote:
Volgende keer zal ik het niet zo makkelijk voor je makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vond hem té mooi om niet te maken..![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
Vanochtend ook droog.. Stond een bericht in mn ongewenste email van een meid. Opzich krijg ik die wel vaker, alleen bleek dit een reply te zijn waarbij ze het verkeerde adres had ingetypt en ik dus een hele mailconversatie kreeg waarvan iemand met dezelfde naam als mij zijn liefde verklaarde aan haar, maar die zij niet kon beantwoorden.
ipv "vd" in het adres, had ze "vander" ingetypt, waardoor die bij mij kwam. Sappig leesvoer
Geweldigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
Vanochtend ook droog.. Stond een bericht in mn ongewenste email van een meid. Opzich krijg ik die wel vaker, alleen bleek dit een reply te zijn waarbij ze het verkeerde adres had ingetypt en ik dus een hele mailconversatie kreeg waarvan iemand met dezelfde naam als mij zijn liefde verklaarde aan haar, maar die zij niet kon beantwoorden.
ipv "vd" in het adres, had ze "vander" ingetypt, waardoor die bij mij kwam. Sappig leesvoer
en dat wordt hier niet eens gepost?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
Dat is wel minder... heb je al contact met school opgenomen.. want dit zijn dingen waarvan de school op de hoogte moet zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb een mooi kleurtje gekregen...
Kreeg vanochtend ff alleen een minder leuk bericht..
[..]
Say what?
Cappuccino om precies te zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Jij hebt er een lekker bakje koffie/thee bij gepakt en hebt de hele conversatie zitten lezen?
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat het geplaatst zou wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dat wordt hier niet eens gepost?
Nee dat was het niet. Scheen al wat langer te lopen. School wordt op de hoogte gesteld.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel minder... heb je al contact met school opgenomen.. want dit zijn dingen waarvan de school op de hoogte moet zijn.
Lijkt wel opstaande voet ontslag genomen
Kun je geen censuur toepassen op de namen ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cappuccino om precies te zijn![]()
Ik denk dat het een beetje té lullig is om het hier te posten..
oh okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Scheen al wat langer te lopen. School wordt op de hoogte gesteld.
Ik kan best bukken met m'n rok, je ziet dan nog niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan best bukken met m'n rok, je ziet dan nog niksAnders kan hij niet draaien ook
Ook leuk:So trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn laatste aanwinst (draait alleen niet zo) :
In het donkerblauw/lichtblauw/wit gestreept![]()
IK ZIE JE BORSTUH!!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef Houniet het volgende:
Die is al eens hier gepost volgens mijquote:
Eindelijk een goede redenen om meer het nieuws te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef Milou__ het volgende:
Jij bent een veeleisend persoon of niet? Geen rokjes, geen blond haar
Ik juist wel van het blonde en rokjes..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij bent een veeleisend persoon of niet? Geen rokjes, geen blond haar
We zitten elkaar in ieder geval niet in de weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
Houniet, we zouden buddies kunnen worden. Samen mooie prooien scoren
Jij bent een standaard jongenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik juist wel van het blonde en rokjes..
Oeh die zitquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
We zitten elkaar in ieder geval niet in de weg.
Neuken?quote:
Wij vrouwen zijn geen hertjes hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik juist wel van het blonde en rokjes..
Houniet, we zouden buddies kunnen worden. Samen mooie prooien scoren
Ook een standaard reactiequote:
Nee, mooie wezens dan weer welquote:
Hahahaquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
[fout]
Wat zal er nog meer standaard aan hem zijn dan?![]()
[/fout]
Ik kruip nu expres ff in het "standaard"-hokje... Ik ben niet zo.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
[fout]
[/fout]
Goedequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
[fout]
[/fout]
Ik probeer juist níet standaard te zijn. Ik probeer overal mijn persoonlijke twist aan te geven..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
[fout]
[/fout]
Reageer jij nou netjes op mijn foute postquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik probeer juist níet standaard te zijn. Ik probeer overal mijn persoonlijke twist aan te geven..
Misschien zat er wat in die waterpijpquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Reageer jij nou netjes op mijn foute post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil iemand even 112 bellen, er is iets aan de hand met Bootje..
Misschien heeft Bootje wat cultuur opgesnoven in Egypte..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien heeft Bootje wat cultuur opgesnoven in Egypte..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Heel wat anders aan het snuivenquote:
Ja mamaquote:
Die waterpijp deed me goed..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mamaquote:
ik vind brunettes vaak leuker dan blondinnesquote:
Ja het is hier euh, vrij stilquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog steeds niet, maar gelukkig hier wel zonder mijn gespam
zie editquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja het is hier euh, vrij stilWe hebben nu weer even een 'opleving'
*rosevicee toeschuift.. * Komt wel goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog steeds niet, maar gelukkig hier wel zonder mijn gespam
[..]
verveel me nu
Aaaah wat liefquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ik het veel te druk heb om op jou te reageren, maar doe het toch
vast wel..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*rosevicee toeschuift.. * Komt wel goed
roosvicee multivitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*rosevicee toeschuift.. * Komt wel goed
Dat is jammerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:43 schreef Daph_ het volgende:
Personeelsfeest is op een dag waarop ik niet kan
En die hoef je niet op te geven?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef PieterBas het volgende:
Typisch inholland.. Krijg net een brief voor het aanmelding van een differentiatieminor...
Typisch in je holland ... 2 leraren die vanaf 23 / 24 februari nog geen antwoord hebben gegeven op mijn emailtje. Stelletje eikels..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef PieterBas het volgende:
Typisch inholland.. Krijg net een brief voor het aanmelding van een differentiatieminor...
Ik heb al 4 blokken diff. minor al gevolgdquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Typisch in je holland ... 2 leraren die vanaf 23 / 24 februari nog geen antwoord hebben gegeven op mijn emailtje. Stelletje eikels..
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb al 4 blokken diff. minor al gevolgd
Ik krijg zo een schijthekel aan school. Tentamen wat ik gemaakt had, waar ik zo een goed gevoel over had, schijn ik een 5 voor te hebben. Lijkt me zooo sterk. In mijn optiek had ik er wel een 8 voor gehaald. Maar even naar de inzage gaan als die geregeld wordtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jos Elbers was toen niet zo blij met injeholland.nl..
die zijn toch wel verplicht neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik krijg zo een schijthekel aan school. Tentamen wat ik gemaakt had, waar ik zo een goed gevoel over had, schijn ik een 5 voor te hebben. Lijkt me zooo sterk. In mijn optiek had ik er wel een 8 voor gehaald. Maar even naar de inzage gaan als die geregeld wordt
kutschool
Ik kreeg ook eens een brief.. Omdat je niks gekozen hebt, we hebben deze minor voor jouw gekozen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]Geweldig
Ik kreeg ook tig van die brieven terwijl ik helemaal niks te kiezen heb
mbo'ers en hbo'ers zijn geen studenten...quote:
quote:
Hierquote:
Kom maar doorquote:
quote:
Op dinsdag?quote:
Heb je ze nou al in gebreke gesteld?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:54 schreef Puala het volgende:
Ze zouden vanmiddag mijn laptop komen maken
We zijn op school nog bezig, maar ik heb ze via de telefoon wel verteld dat als ze niet fatsoenlijk zouden omgaan met mijn klacht ik actie zou ondernemen met mijn school om mijn recht te behalen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je ze nou al in gebreke gesteld?
Als ze nu niet komen sta je sterk lijkt me
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
Gelukkig bijna tijd om naar huis te gaan
Hiquote:
beetje wel, maar ik wil hier niet teveel spammen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
HiGaat het alweer wat beter met je?
Nee ik ben nog niet weg.. Ik ga over een kwartiertje ongeveer![]()
Kun je teveel spammen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beetje wel, maar ik wil hier niet teveel spammen natuurlijk
ben je weer uurtjes aan het sprokkelen voor vrijdag?
ah ok.. Dan moet je wel. Ik ben rond half 6 weg. Misschien ietsje later.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kun je teveel spammen dan?
Ja zal wel moeten, ik werk vrijdag een halve dag thuis en de rest moet ik compenseren.. Misschien ga ik dus morgenvroeg ook nog even aan de slag. Ik moet nog 5,75 uur maken vrijdag, maar ik werk maar een ochtendje thuis á 4 uurtjes..
Hoe laat ga jij naar huis?
Ah okee.. Ik ga over drie minuutjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. Dan moet je wel. Ik ben rond half 6 weg. Misschien ietsje later.
En blijkbaar kan je teveel spammen. Als we er mensen van wegjagen hier... Daarom dus ook niet zoveel aanwezig geweest.
en zo niet... haal Kassa of Radar er bij... moet eens zien hoe snel er resultaten geboekt kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je ze nou al in gebreke gesteld?
Als ze nu niet komen sta je sterk lijkt me
quote:
Dat was de reden ja. Ik doe blijkbaar iets verkeerd en dat vindt men niet leuk. Maar dan heb ik liever dat mensen dat gewoon zeggen en niet dat ze opeens een berichtje achterlaten dat ze hier niet meer komen vanwege het gespam.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee.. Ik ga over drie minuutjes![]()
Was je er echt om die reden niet? Jammer, heb je wel gemist hier vandaag. Ik denk niet dat we mensen echt wegjagen, ik denk alleen dat we soms met zijn tweetjes zo aan het posten zijn dat andere mensen er niet tussendoor willen/durven komen met andere onderwerpen.. Ik weet niet, zoiets heb ik af en toe ook wel als ik hier weer "nieuw" binnenkom. Ik denk niet dat het aan jou (of aan mij, for that matter) ligt hoor![]()
Ik hoop niet dat je je daardoor laat afschrikken, zou ik jammer vinden. Vind het altijd gezellig als je hier bent. Ja, ook als je een beetje chagrijnig bent
Dat ligt echt niet aan jou alleen hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat was de reden ja. Ik doe blijkbaar iets verkeerd en dat vindt men niet leuk. Maar dan heb ik liever dat mensen dat gewoon zeggen en niet dat ze opeens een berichtje achterlaten dat ze hier niet meer komen vanwege het gespam.
Ik weet het wel.. maar ik zeg het om 'veiligheidsredenen' maar nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan jou alleen hoorDe SC is gewoon minder leuk geworden (vind ik ook
), maar dat ligt niet aan de mensen hier, aan het aantal berichten, of aan wat dan ook. Weet niet wat het is
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet het wel.. maar ik zeg het om 'veiligheidsredenen' maar niet
In een spoiler?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat het geen stage SC meer is?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja Houniet en Milou_ zeiden dat ze vanwege het gespam hier niet meer (zoveel) kwamen..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan jou alleen hoorDe SC is gewoon minder leuk geworden (vind ik ook
), maar dat ligt niet aan de mensen hier, aan het aantal berichten, of aan wat dan ook. Weet niet wat het is
Dacht ik ook aan jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Omdat het geen stage SC meer is?
iets met eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is mijn mening..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan jaMaar dat klopt niet denk ik, want was daarvoor al
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
iets met eenMaar goed, ik snap niet waarom dat zoveel pret bederft. Snap dat sommige er misschien principieel achter stonden, maar feitelijk is er verder weinig verandert hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is mijn mening..
Je kan misschien het overzicht kwijt zijn..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou ja Houniet en Milou_ zeiden dat ze vanwege het gespam hier niet meer (zoveel) kwamen..
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
iets met eenIs niet zo schokkend tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is mijn mening..Maar ik weet niet of het helemaal klopt, ik vond het eerder al minder leuk, maar dat kan ook aan mij gelegen hebben (wat goed zou kunnen
).
Heb je wel een punt.. maar er waren wat spanningen. De koude lucht is ondertussen geklaard..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, ik snap niet waarom dat zoveel pret bederft. Snap dat sommige er misschien principieel achter stonden, maar feitelijk is er verder weinig verandert hier.
Nou ja, zeg dat dan ipv opeens out-of-the-blue zo'n berichtje achter te laten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan misschien het overzicht kwijt zijn..
Toen is het inderdaad wel ff heftig geweest, maar had het idee dat dat nu wel weer over was.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb je wel een punt.. maar er waren wat spanningen. De koude lucht is ondertussen geklaard..
Is mij eigenlijk niet echt opgevallenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Is niet zo schokkend tochMaar ik weet niet of het helemaal klopt, ik vond het eerder al minder leuk, maar dat kan ook aan mij gelegen hebben (wat goed zou kunnen
).
Eerlijkheid ligt hier ook nog wel eens gevoeligquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Nou ja, zeg dat dan ipv opeens out-of-the-blue zo'n berichtje achter te laten.
Ik heb liever dat je eerlijk tegen me bent als dat je je mond houdt.
Dan ligt het aan mij, kan goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:33 schreef Psychonikeo het volgende:
Is mij eigenlijk niet echt opgevallen
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:24 schreef Piles het volgende:
Is het al geüpload?quote:
Maar ik bedoel dat niet persoonlijk op jou hoor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou ja Houniet en Milou_ zeiden dat ze vanwege het gespam hier niet meer (zoveel) kwamen..
Ok.. Zie het bericht naar Houniet hierover danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat niet persoonlijk op jou hoor!
Sorry dat dat misschien zo over kwam..
Nee ik hou er totaal niet van.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet lekker? Af en toe kan ik het wel verdragen
dan had je bij mij moeten eten, alleen ff moeten wachten nogquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee ik hou er totaal niet van.
Taco's wel![]()
Ga straks naar een vriend die ik al vet lang niet meer gesproken heb
Nee gewoon een goede vriend. Die al jaren een vriendin heeftquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan had je bij mij moeten eten, alleen ff moeten wachten nog
Leuke vriend?
Ga ik zo doen maat.quote:
quote:
Excuus maat. Vanavond zal ik u PM'n of MSN'n.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik wilde hem voor onder het koken
is goed ouwequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Excuus maat. Vanavond zal ik u PM'n of MSN'n.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Excuus maat. Vanavond zal ik u PM'n of MSN'n.
Niet alleen lekker maken, maar ook het hele verhaal vertellenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavondVandaag is echt mijn geluksdag geweest, denk ik zo
Of god bestaat wel
Ik dacht ik vertel eerst maar eens niet. Want ik heb vaak genoeg het idee dat ik wel iets leuks verteld heb, maar dat ik daar gewoonweg geen reactie op heb gekregenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Niet alleen lekker maken, maar ook het hele verhaal vertellen
oohquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht ik vertel eerst maar eens niet. Want ik heb vaak genoeg het idee dat ik wel iets leuks verteld heb, maar dat ik daar gewoonweg geen reactie op heb gekregen
quote:Sinds afgelopen weekend heb ik een nieuw kettingslot. Hiervoor had ik er zo eentje die je aan de zijkant van je fietsslot stak, maar deze heeft een apart slot.
Aangezien ik het oude systeem nog gewend ben, denk ik zo, had ik wel de nieuwe ketting op slot gezet. Maar omdat ik daarvoor nu niet meer mijn fietssleuteltje nodig heb. Ben ik dus vervolgens vergeten om mijn fietsslot op slot te draaienDus mijn fiets heeft van half 8 t/m half 6 buiten bij de bushalte gestaan met het fietssleuteltje in het slot.
fritesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef Puala het volgende:eten was aangebrand
toen maar friet gehaald
en jij gaat voor mij koken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef Puala het volgende:
eten was aangebrand
toen maar friet gehaald
Ik had wel willen ruilenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
friteshier hadden we bloemkool
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en jij gaat voor mij koken?
en het is patat
* Nico stil isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:41 schreef Puala het volgende:
[..]
als je gaat zeuren hoeft het niet meer
jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe..
Blijkbaar zijn er toch goeie mensen op de wereld
quote:
Dealquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]doen we volgende keer als we hier weer bloemkool hebben, dan eet ik bij jou frites, kom jij hier bloemkool eten
slim planquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jatoen ik er achter kwam dat ik mijn sleutel niet meer bij had, dat was om kwart voor vijf in de bus terug naar huis, ja toen pas.
![]()
Dacht ik echt dat, aangezien mijn fiets wel vast met een ketting stond en dus niet meegenomen kon worden, er wel één of andere "grapjas" het fietsslot op slot zou hebben gedraaid en vervolgens het fietssleuteltje zou hebben meegenomen, zodat ik naar huis zou mogen lopen. Dat was dus niet echt een leuke terugreis.
Maar gelukkig niets aan de hand![]()
Morgen maar extra goed opletten dat ik alles op slot zet
whehe.. Als je dat morgen maar weer doet danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik denk af en toe nog wel eens na![]()
Over het algemeen eten we één keer per week bloemkool of broccoli.quote:
Vanmorgen was het gewoon klote weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. Als je dat morgen maar weer doet dan
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over het algemeen eten we één keer per week bloemkool of broccoli.
Maar van mij mag je het allebei hebben
Ik heb een nieuwe liveset opgenomenquote:
quote:
niet lusten is een groot woord. Laat ik het zo zeggen dat ik liever iets anders eetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hi!
Je lust geen broccoli en bloemkool?(zag wat vlagen met die woorden en brakende poppetjes langskomen
)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet lusten is een groot woord. Laat ik het zo zeggen dat ik liever iets anders eet
Heb ooit een discussie gehad met iemand. Ik zei dat ik iets wel luste, maar dat ik er niet van hield. En dat kon volgens hem nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet lusten is een groot woord. Laat ik het zo zeggen dat ik liever iets anders eet
(verse) spinazie had ik gisteren al.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ieder z'n meug toch?
Hier eten we spinazie. Ik heb vorige week zaterdag ook al spinazie gegeten
Ik vind van welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb ooit een discussie gehad met iemand. Ik zei dat ik iets wel luste, maar dat ik er niet van hield. En dat kon volgens hem niet
Met sommige mensen moet je geen discussie's voerenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb ooit een discussie gehad met iemand. Ik zei dat ik iets wel luste, maar dat ik er niet van hield. En dat kon volgens hem niet
Eetsequote:
Alles op zijn tijd hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef Piles het volgende:
Hey Luctort
Ik dacht minstens dat je een date had man, viel tegen
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk het niet als iedereen weg is en ik hier alleen zitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga ff scheren, dus ik zie jullie wel weer in een nieuw topic denk ik zo
Volgens mij, als men zegt: "Ik lust het niet." bedoelen ze eigenlijk "Ik vind het niet lekker."quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?Ik heb wel een aantal dingen die ik niet lekker vind, maar niet lusten.. Daar heb ik niet zo veel dingetjes van
Mensen zeggen gewoon te snel "Ik lust het niet"
Piles is hier toch ook nog?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet als iedereen weg is en ik hier alleen zit
Ja klopt.. Betrap mezelf er ook vaak op hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij, als men zegt: "Ik lust het niet." bedoelen ze eigenlijk "Ik vind het niet lekker."
Speelt ie verstoppertje dan ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Piles is hier toch ook nog?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu echt scheren, anders is dit topic al vol![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |