Eindelijk een goede redenen om meer het nieuws te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef Milou__ het volgende:
Jij bent een veeleisend persoon of niet? Geen rokjes, geen blond haar
Ik juist wel van het blonde en rokjes..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij bent een veeleisend persoon of niet? Geen rokjes, geen blond haar
We zitten elkaar in ieder geval niet in de weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
Houniet, we zouden buddies kunnen worden. Samen mooie prooien scoren
Jij bent een standaard jongenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik juist wel van het blonde en rokjes..
Oeh die zitquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
We zitten elkaar in ieder geval niet in de weg.
Neuken?quote:
Wij vrouwen zijn geen hertjes hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik juist wel van het blonde en rokjes..
Houniet, we zouden buddies kunnen worden. Samen mooie prooien scoren
Ook een standaard reactiequote:
Nee, mooie wezens dan weer welquote:
Hahahaquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
[fout]
Wat zal er nog meer standaard aan hem zijn dan?![]()
[/fout]
Ik kruip nu expres ff in het "standaard"-hokje... Ik ben niet zo.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
[fout]
[/fout]
Goedequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
[fout]
[/fout]
Ik probeer juist níet standaard te zijn. Ik probeer overal mijn persoonlijke twist aan te geven..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
[fout]
[/fout]
Reageer jij nou netjes op mijn foute postquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik probeer juist níet standaard te zijn. Ik probeer overal mijn persoonlijke twist aan te geven..
Misschien zat er wat in die waterpijpquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Reageer jij nou netjes op mijn foute post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil iemand even 112 bellen, er is iets aan de hand met Bootje..
Misschien heeft Bootje wat cultuur opgesnoven in Egypte..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien heeft Bootje wat cultuur opgesnoven in Egypte..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Heel wat anders aan het snuivenquote:
Ja mamaquote:
Die waterpijp deed me goed..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mamaquote:
ik vind brunettes vaak leuker dan blondinnesquote:
Ja het is hier euh, vrij stilquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog steeds niet, maar gelukkig hier wel zonder mijn gespam
zie editquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja het is hier euh, vrij stilWe hebben nu weer even een 'opleving'
*rosevicee toeschuift.. * Komt wel goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog steeds niet, maar gelukkig hier wel zonder mijn gespam
[..]
verveel me nu
Aaaah wat liefquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ik het veel te druk heb om op jou te reageren, maar doe het toch
vast wel..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*rosevicee toeschuift.. * Komt wel goed
roosvicee multivitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*rosevicee toeschuift.. * Komt wel goed
Dat is jammerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:43 schreef Daph_ het volgende:
Personeelsfeest is op een dag waarop ik niet kan
En die hoef je niet op te geven?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef PieterBas het volgende:
Typisch inholland.. Krijg net een brief voor het aanmelding van een differentiatieminor...
Typisch in je holland ... 2 leraren die vanaf 23 / 24 februari nog geen antwoord hebben gegeven op mijn emailtje. Stelletje eikels..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef PieterBas het volgende:
Typisch inholland.. Krijg net een brief voor het aanmelding van een differentiatieminor...
Ik heb al 4 blokken diff. minor al gevolgdquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Typisch in je holland ... 2 leraren die vanaf 23 / 24 februari nog geen antwoord hebben gegeven op mijn emailtje. Stelletje eikels..
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb al 4 blokken diff. minor al gevolgd
Ik krijg zo een schijthekel aan school. Tentamen wat ik gemaakt had, waar ik zo een goed gevoel over had, schijn ik een 5 voor te hebben. Lijkt me zooo sterk. In mijn optiek had ik er wel een 8 voor gehaald. Maar even naar de inzage gaan als die geregeld wordtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jos Elbers was toen niet zo blij met injeholland.nl..
die zijn toch wel verplicht neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik krijg zo een schijthekel aan school. Tentamen wat ik gemaakt had, waar ik zo een goed gevoel over had, schijn ik een 5 voor te hebben. Lijkt me zooo sterk. In mijn optiek had ik er wel een 8 voor gehaald. Maar even naar de inzage gaan als die geregeld wordt
kutschool
Ik kreeg ook eens een brief.. Omdat je niks gekozen hebt, we hebben deze minor voor jouw gekozen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]Geweldig
Ik kreeg ook tig van die brieven terwijl ik helemaal niks te kiezen heb
mbo'ers en hbo'ers zijn geen studenten...quote:
quote:
Hierquote:
Kom maar doorquote:
quote:
Op dinsdag?quote:
Heb je ze nou al in gebreke gesteld?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:54 schreef Puala het volgende:
Ze zouden vanmiddag mijn laptop komen maken
We zijn op school nog bezig, maar ik heb ze via de telefoon wel verteld dat als ze niet fatsoenlijk zouden omgaan met mijn klacht ik actie zou ondernemen met mijn school om mijn recht te behalen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je ze nou al in gebreke gesteld?
Als ze nu niet komen sta je sterk lijkt me
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
Gelukkig bijna tijd om naar huis te gaan
Hiquote:
beetje wel, maar ik wil hier niet teveel spammen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
HiGaat het alweer wat beter met je?
Nee ik ben nog niet weg.. Ik ga over een kwartiertje ongeveer![]()
Kun je teveel spammen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beetje wel, maar ik wil hier niet teveel spammen natuurlijk
ben je weer uurtjes aan het sprokkelen voor vrijdag?
ah ok.. Dan moet je wel. Ik ben rond half 6 weg. Misschien ietsje later.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kun je teveel spammen dan?
Ja zal wel moeten, ik werk vrijdag een halve dag thuis en de rest moet ik compenseren.. Misschien ga ik dus morgenvroeg ook nog even aan de slag. Ik moet nog 5,75 uur maken vrijdag, maar ik werk maar een ochtendje thuis á 4 uurtjes..
Hoe laat ga jij naar huis?
Ah okee.. Ik ga over drie minuutjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. Dan moet je wel. Ik ben rond half 6 weg. Misschien ietsje later.
En blijkbaar kan je teveel spammen. Als we er mensen van wegjagen hier... Daarom dus ook niet zoveel aanwezig geweest.
en zo niet... haal Kassa of Radar er bij... moet eens zien hoe snel er resultaten geboekt kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je ze nou al in gebreke gesteld?
Als ze nu niet komen sta je sterk lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |