Ok.. Zie het bericht naar Houniet hierover danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat niet persoonlijk op jou hoor!
Sorry dat dat misschien zo over kwam..
Nee ik hou er totaal niet van.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet lekker? Af en toe kan ik het wel verdragen
dan had je bij mij moeten eten, alleen ff moeten wachten nogquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee ik hou er totaal niet van.
Taco's wel![]()
Ga straks naar een vriend die ik al vet lang niet meer gesproken heb
Nee gewoon een goede vriend. Die al jaren een vriendin heeftquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan had je bij mij moeten eten, alleen ff moeten wachten nog
Leuke vriend?
Ga ik zo doen maat.quote:
quote:
Excuus maat. Vanavond zal ik u PM'n of MSN'n.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik wilde hem voor onder het koken
is goed ouwequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Excuus maat. Vanavond zal ik u PM'n of MSN'n.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Excuus maat. Vanavond zal ik u PM'n of MSN'n.
Niet alleen lekker maken, maar ook het hele verhaal vertellenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavondVandaag is echt mijn geluksdag geweest, denk ik zo
Of god bestaat wel
Ik dacht ik vertel eerst maar eens niet. Want ik heb vaak genoeg het idee dat ik wel iets leuks verteld heb, maar dat ik daar gewoonweg geen reactie op heb gekregenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Niet alleen lekker maken, maar ook het hele verhaal vertellen
oohquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht ik vertel eerst maar eens niet. Want ik heb vaak genoeg het idee dat ik wel iets leuks verteld heb, maar dat ik daar gewoonweg geen reactie op heb gekregen
quote:Sinds afgelopen weekend heb ik een nieuw kettingslot. Hiervoor had ik er zo eentje die je aan de zijkant van je fietsslot stak, maar deze heeft een apart slot.
Aangezien ik het oude systeem nog gewend ben, denk ik zo, had ik wel de nieuwe ketting op slot gezet. Maar omdat ik daarvoor nu niet meer mijn fietssleuteltje nodig heb. Ben ik dus vervolgens vergeten om mijn fietsslot op slot te draaienDus mijn fiets heeft van half 8 t/m half 6 buiten bij de bushalte gestaan met het fietssleuteltje in het slot.
fritesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef Puala het volgende:eten was aangebrand
toen maar friet gehaald
en jij gaat voor mij koken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef Puala het volgende:
eten was aangebrand
toen maar friet gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |