quote:
niet lusten is een groot woord. Laat ik het zo zeggen dat ik liever iets anders eetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hi!
Je lust geen broccoli en bloemkool?(zag wat vlagen met die woorden en brakende poppetjes langskomen
)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet lusten is een groot woord. Laat ik het zo zeggen dat ik liever iets anders eet
Heb ooit een discussie gehad met iemand. Ik zei dat ik iets wel luste, maar dat ik er niet van hield. En dat kon volgens hem nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet lusten is een groot woord. Laat ik het zo zeggen dat ik liever iets anders eet
(verse) spinazie had ik gisteren al.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ieder z'n meug toch?
Hier eten we spinazie. Ik heb vorige week zaterdag ook al spinazie gegeten
Ik vind van welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb ooit een discussie gehad met iemand. Ik zei dat ik iets wel luste, maar dat ik er niet van hield. En dat kon volgens hem niet
Met sommige mensen moet je geen discussie's voerenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb ooit een discussie gehad met iemand. Ik zei dat ik iets wel luste, maar dat ik er niet van hield. En dat kon volgens hem niet
Eetsequote:
Alles op zijn tijd hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef Piles het volgende:
Hey Luctort
Ik dacht minstens dat je een date had man, viel tegen
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk het niet als iedereen weg is en ik hier alleen zitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga ff scheren, dus ik zie jullie wel weer in een nieuw topic denk ik zo
Volgens mij, als men zegt: "Ik lust het niet." bedoelen ze eigenlijk "Ik vind het niet lekker."quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?Ik heb wel een aantal dingen die ik niet lekker vind, maar niet lusten.. Daar heb ik niet zo veel dingetjes van
Mensen zeggen gewoon te snel "Ik lust het niet"
Piles is hier toch ook nog?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet als iedereen weg is en ik hier alleen zit
Ja klopt.. Betrap mezelf er ook vaak op hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij, als men zegt: "Ik lust het niet." bedoelen ze eigenlijk "Ik vind het niet lekker."
Speelt ie verstoppertje dan ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Piles is hier toch ook nog?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu echt scheren, anders is dit topic al vol![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |