Ah, relaxtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee. Volgende week, de hele week alleen thuis
.
Een dame komt langs, die ga ik het uitleggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:22 schreef Bravebart het volgende:
Ah, relaxtIk zie de sets wel tegemoet
me koptelefoon?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:22 schreef Houniet het volgende:
Had ik je me nieuwe koptelefoon al laten zien BB? Gehad van wat maten.
Ik vindt dat jouw jij gewoon je murf moet houdten ja!quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een dame komt langs, die ga ik het uitleggen.
Nee, nog niet laten zienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:22 schreef Houniet het volgende:
Had ik je me nieuwe koptelefoon al laten zien BB? Gehad van wat maten.
Oh, heb ik zeker niet gelezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zie post van Yesse (geloof ik) vorige SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:38 schreef Puala het volgende:Milou
Stalker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:38 schreef Puala het volgende:
Milou
Welke foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Datquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, zal ook wel!
Ik ben nu op stage, dus ik heb hem niet...
Zij wilde langskomenquote:
Die van mij donderdagquote:
Succesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:48 schreef Piles het volgende:
Zometeen voortgangsgesprek met begeleider
Geen zin in
Een Reloopquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Voor BB. Verschillende oorkussen en draden erbij. En een leren tasje. Sexy parafernalia dus.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Nou, laat de's maar komen
Ik krijg 9 cd'squote:
quote:
Ik juist wel! Ik vind rokjes met hoge hakken heel erg sexyquote:
Dat is wel waar, gister toevallig iemand bij die dag waarvan ik dacht: huh die heeft rare benenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
+ de meeste meisjes hebben geen mooie benen voor rokjes. Zoals ik
Te makkelijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:27 schreef Houniet het volgende:
Rokjes zijn vaak te makkelijk, er moet wat origineels verzonnen worden dames.
Hoe moet je t anders doen in de auto?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:27 schreef Houniet het volgende:
Rokjes zijn vaak te makkelijk, er moet wat origineels verzonnen worden dames.
Ik draag eigenlijk altijd "lange" rokken (tot op de knie) met een laars eronder, dus mijn benen show ik dan eigenlijk al niet zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:32 schreef Houniet het volgende:
Nee, maar ik bedoel. Waarom dragen dames rokjes? Voor de aandacht, of om haar benen te laten zien?
En niet dat antwoord, "omdat ik het mooi vind!".
Ach dat heeft wel wat, maar wat je zegt. Het is ordinair. Daarom geef ik haar ook geen aandachtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef Daph_ het volgende:
Maar ik draag geen minirokjes, die vind ik ordinairZie je zo'n meisje zitten waarbij d'r kont onder het rokje vandaan komt
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:40 schreef denB het volgende:
ik draag ook rokken... maar dan met patroontje en op speciale gelegenheden
Ja hoor en met jou?quote:
Pietjuh! Ouwe trekgeit! hows life?quote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach dat heeft wel wat, maar wat je zegt. Het is ordinair. Daarom geef ik haar ook geen aandacht.
Ja ook wel goed.. Kan me alleen slecht concentreren en heb daardoor nog niet zoveel op papier gekregenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk![]()
Wat betreft dat ordinaire; ligt er natuurlijk ook aan wat voor rok er gedragen wordt
Gisteren was hier iemand op kantoor die had ook een minirok aan die net over haar kont heen kwam als ze stondDan werk je op een accountantskantoor
Bootjuh!quote:
Omdat je er zo leuk mee kunt draaien, dan gaat je rokje meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:32 schreef Houniet het volgende:
Nee, maar ik bedoel. Waarom dragen dames rokjes? Voor de aandacht, of om haar benen te laten zien?
En niet dat antwoord, "omdat ik het mooi vind!".
Heb een mooi kleurtje gekregen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootjuh!
Goed hoor.. en hoe bruin ben je geworden?
Say what?quote:Beste collega's,
Per vandaag is *naam stagebegeleider* niet langer werkzaam voor *naam stagebedrijf*.
Tot nader bericht kunnen jullie met vragen omtrent P&O terecht bij xxx.
Wij verzoeken jullie de vragen per mail aan xx te sturen en cc naar xx.
Wij zijn actief opzoek naar een passende vervanger voor xx, zodra hier meer bekend over is zullen jullie dit vernemen.
Tot die tijd zal xx, als interim voor ons beschikbaar zijn.
De contacten met haar zullen echter enkel via xx lopen.
Met vriendelijke groet,
xx
Oh ja, draaien met rokquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat je er zo leuk mee kunt draaien, dan gaat je rokje mee![]()
En het is af en toe eens wat anders dan een broek
quote:
quote:
Volgende keer zal ik het niet zo makkelijk voor je makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vond hem té mooi om niet te maken..![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
Vanochtend ook droog.. Stond een bericht in mn ongewenste email van een meid. Opzich krijg ik die wel vaker, alleen bleek dit een reply te zijn waarbij ze het verkeerde adres had ingetypt en ik dus een hele mailconversatie kreeg waarvan iemand met dezelfde naam als mij zijn liefde verklaarde aan haar, maar die zij niet kon beantwoorden.
ipv "vd" in het adres, had ze "vander" ingetypt, waardoor die bij mij kwam. Sappig leesvoer
Geweldigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
Vanochtend ook droog.. Stond een bericht in mn ongewenste email van een meid. Opzich krijg ik die wel vaker, alleen bleek dit een reply te zijn waarbij ze het verkeerde adres had ingetypt en ik dus een hele mailconversatie kreeg waarvan iemand met dezelfde naam als mij zijn liefde verklaarde aan haar, maar die zij niet kon beantwoorden.
ipv "vd" in het adres, had ze "vander" ingetypt, waardoor die bij mij kwam. Sappig leesvoer
en dat wordt hier niet eens gepost?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
Dat is wel minder... heb je al contact met school opgenomen.. want dit zijn dingen waarvan de school op de hoogte moet zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb een mooi kleurtje gekregen...
Kreeg vanochtend ff alleen een minder leuk bericht..
[..]
Say what?
Cappuccino om precies te zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Jij hebt er een lekker bakje koffie/thee bij gepakt en hebt de hele conversatie zitten lezen?
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat het geplaatst zou wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dat wordt hier niet eens gepost?
Nee dat was het niet. Scheen al wat langer te lopen. School wordt op de hoogte gesteld.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel minder... heb je al contact met school opgenomen.. want dit zijn dingen waarvan de school op de hoogte moet zijn.
Lijkt wel opstaande voet ontslag genomen
Kun je geen censuur toepassen op de namen ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cappuccino om precies te zijn![]()
Ik denk dat het een beetje té lullig is om het hier te posten..
oh okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Scheen al wat langer te lopen. School wordt op de hoogte gesteld.
Ik kan best bukken met m'n rok, je ziet dan nog niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan best bukken met m'n rok, je ziet dan nog niksAnders kan hij niet draaien ook
Ook leuk:So trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn laatste aanwinst (draait alleen niet zo) :
In het donkerblauw/lichtblauw/wit gestreept![]()
IK ZIE JE BORSTUH!!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef Houniet het volgende:
Die is al eens hier gepost volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |