Lekker om de hoek bij jou jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Amersfoort mag best de SR krijgen trouwens
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik (weer) hier....
Begint al drukker te worden op het werk....
Is dat niet om de hoek dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
30 minuten met openbaar vervoer
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.money.co.uk/ar(...)-just-25-million.htm
Leuk, ff een dorpje kopen. Jammer dat de kerk niet erbij zit
.
Gewoon ouderwetse filterkoffie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Smerige automatenkoffie hebben wij hier
Luister jij ook 538?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:10 schreef SilentChaos het volgende:
Zo goed is de morgen niet meer met die verschrikkelijke Bono op de radio
Roel, kom er maar in
Wellicht dat ik nog liever slappe waterkoffie hebben dan automatenkoffiequote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gewoon ouderwetse filterkoffie.
Al is natuurlijk de smaak wel afhankelijk van wie de koffie zet.
Er zijn bepaalde mensen die van die slappe waterkoffie zetten. Maar in dit geval is ie wel goed.
Hoe sterker hoe beter. Ohja en de koffie moet gewoon zwart zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gewoon ouderwetse filterkoffie.
Als is natuurlijk de smaak wel afhankelijk van wie de koffie zet.
Er zijn bepaalde mensen die van die slappe waterkoffie zetten. Maar in dit geval is ie wel goed.
Idd! Als je koffie met suiker drinkt, drink dan theequote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe sterker hoe beter. Ohja en de koffie moet gewoon zwart zijn
Koffie met suiker en/of melk
Ik hou het wel bij colaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wellicht dat ik nog liever slappe waterkoffie hebben dan automatenkoffie
Cosquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Who the f*ck interesseert 't dat een of andere ex-BN'er vader is geworden
Hier drinkt iemand thee met melkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe sterker hoe beter. Ohja en de koffie moet gewoon zwart zijn
Koffie met suiker en/of melk
ajuusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:17 schreef borisz het volgende:
Tijd voor de laatste hoorcolleges deze periode, ajuus
In thee doe ik ook altijd suikerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Thee met melk?
Dat deed ik als klein kind, nu vind ik het zoooooooo ranzig
Thee met suiker daarentegen
En koffie is voor mij altijd cappucino hier (we hebben een vrij goede automaat, zo'n duur Jura ding zeg maar)
Deden die ook melk in hun thee?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
Romeinen waren toch vreemde jongens?
neequote:
Dat deed deze beste vrind tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neewel toverdrank
of waren dat die anderen
ik was meer van de suske en wiskes dan astrix en oblixquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat deed deze beste vrind toch
[ afbeelding ]
Waar ik me ook zo aan kan ergeren; hoe mensen hun broodsmeren en etenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Thee met melk?
Dat deed ik als klein kind, nu vind ik het zoooooooo ranzig
Komt dat Roel gay is en ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
offtopic: Wat zijn eigenlijk die icoontjes links naast je username als je post? Het poppetje van cos, jimbo en mij verschilt bijvoorbeeld met Roel?
Roel en ik hebben de online-status uitgeschakeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
offtopic: Wat zijn eigenlijk die icoontjes links naast je username als je post? Het poppetje van cos, jimbo en mij verschilt bijvoorbeeld met Roel?
Wel/geen abo, gok ik (weet ik niet 100% zeker).quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
Ah, dan is 't dat dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Roel en ik hebben de online-status uitgeschakeldBij ons kun je niet zien wanneer we voor het laatst op Fok geweest zijn
Bij julie wel
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
Iphone is vetLeuk cadeau van m'n baas
Eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Geen problemen met deze plaat, behalve het gehalte waarmee alle platen op 3FM gedraaid wordt...Maar dat geld ook echt bijna voor ALLE nummers
Idd. Zie bijvoorbeeld de rotatie van die twee nummers van KoL. Ik krijg echt uitslag ervan. Kunnen die gasten niks anders uitbrengenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Geen problemen met deze plaat, behalve het gehalte waarmee alle platen op 3FM gedraaid wordt...Maar dat geld ook echt bijna voor ALLE nummers
is ook beter voor je tanden, in thee zit looizuur, die met klein scheutje melk wordt vernietigdquote:
Die gasten brengen genoeg uit , alleen de playlist samenstellers hebben een plaat voor kun kop die zo groot dat het oogkleppen zijn geworden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Zie bijvoorbeeld de rotatie van die twee nummers van KoL. Ik krijg echt uitslag ervan. Kunnen die gasten niks anders uitbrengen
Hoger in de rankingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Ekdom, kom er maar in!
De foto van Ekdom komt in het Now Playing plaatje in de OP beter uit dan die van Giel
Ja, mja.. erhm.. ok.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is weer ff iets van die bovenste plank gegraaid![]()
.
\quote:
het is gewoon net als gisteren gewoon brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:23 schreef Brennel het volgende:
Wat een graftakkenweer buiten trouwens... maar binnen schijnt de zon op m'n radio
Maar wel een heerlijk doorwerk nummerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Would I Lie To You, zoet sappig liedje
Voor intro toets Thielemans...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
Het intro is wel mooi hoor CosMondharmonica
Vrijwel heel Nederland is bedekt met regenbuienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is gewoon net als gisteren gewoon brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Dat kan niet lang meer durenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Sirolf het volgende:
Wanneer zou 't PSB-alarm voorbij komen vandaag?
Prachtige plaatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Enjoy The Silence , jammer genoeg niet de 8 minuten versie
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:56 schreef on_air het volgende:
You tried not to look stupid, but you did, and fell hard on the floor.
Mijn oren gaan automatisch dicht als ik deze zeur-muts hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij zingt ze "ground" hoor On_Air
Wijzig jij het even.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker hoor Cos, jaloers
Volgens mij zingt ze "ground" hoor On_Air
Ik was aan het typen:quote:
Hoop dat ierland niet onder de youtube sancties gaat vallen van de UK, alle muziekvideos moeten geblokkeerd gaan worden voor de UKquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was aan het typen:
Jammer dat ik geen 3fm heb.
Heb hem gisteren nog op de Youtube opgezet: lekker nummer.
Maar toen werd het druk.
Pardon!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop dat ierland niet onder de youtube sancties gaat vallen van de UK, alle muziekvideos moeten geblokkeerd gaan worden voor de UK
Las 't gisteren @ BBC idd. Muziekindustriequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop dat ierland niet onder de youtube sancties gaat vallen van de UK, alle muziekvideos moeten geblokkeerd gaan worden voor de UK
Ma Flodderquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welk veenlijk heeft ie nu weer aan lijn
Ik ga voor de eerste optie. Ze kiest wel een verdomd leuk liedje uit!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is Nelly Frijda bezopen of doet ze een Henk Westbroek imitatie?
Ik heb Iphone's Tunin.fm, alleen geen internet bundel. (du-huur!)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:18 schreef Jimbo het volgende:
via de nokia kan je internetradio downloadendaarmee kan je ook 3fm ontvangen
voor de menschen in het buitenland
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Pour un flirt avec toi is toch ook van hem?
Inderdaad, die lui blijven hun eigen ruiten maar ingooienquote:
Ik heb een cd gekocht naar aanleiding van een youtube music clip die ik maar bleef draaien. Maar was van te slechte kwaliteit en ik wilde het ook in de auto luisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, die lui blijven hun eigen ruiten maar ingooien
Youtube etc. = free publicity
Idd ja. Blijven vasthouden aan het oude bedrijfsmodel en dan jaar na jaar janken dat de cd-verkoop is ingestortquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, die lui blijven hun eigen ruiten maar ingooien
Youtube etc. = free publicity
Waarom niet , zal net zoiets kunnen worden als belgie en noorwegen gedaan hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:26 schreef Litton-Lane het volgende:
@ TT
Zou er ook een Serious Request in Cork kunnen komen.......
ja, of in schubbekutjesveen enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:26 schreef Litton-Lane het volgende:
@ TT
Zou er ook een Serious Request in Cork kunnen komen.......
't weerquote:
Ik drukte op je link op het werk: http://weblog.roelonline.net/category/babes/quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel verdekt door het intro van 7 Seconds idd :").
gelijk je eerste waarschuwing binnenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik drukte op je link op het werk: http://weblog.roelonline.net/category/babes/
![]()
L-L heb je men Twit gelezen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik drukte op je link op het werk: http://weblog.roelonline.net/category/babes/
![]()
1 meter 20?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lady Gaga - die is heel groot hier....
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Roel ... er zitten nog wat witte vlekjes aan de randen van die foto's
Dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die linkertiet valt er ook bijna uit
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dus wat is het probleem?![]()
Coldplay
Koffie!!!
![]()
Volgens mijn Iphone is het zonnig in Den Haag...Geloof er NIKS van!
echt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zon all over the place in het altijd prachtige Noorden
Eeej ! me2. Gaat leuk wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef muisje-eliza het volgende:
HANS!!! ik heb zoooooo n zin in rijdende rechter vanaaf![]()
![]()
![]()
Ik heb het vorige week ook gezien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef muisje-eliza het volgende:
HANS!!! ik heb zoooooo n zin in rijdende rechter vanaaf![]()
![]()
![]()
deze keer MOET je kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week ook gezien.
Gezeur over wel of niet over een stukje erf lopen.
Was nog een docu over haar op op Geschiedenis TV of zoiets.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef SilentChaos het volgende:Sheryl Crow
Wat was ze leuk op Parkpop
Alleen Nelly kabbelt er nog wel enigszins aardig overheen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
hahaha oh ik vind't een fijne plaat...Maar inderdaad, je hoort alleen maar DIE plaat, zwaar irritant weer...
Oh krijgen we dit weer
Inderdaad een kutplaat. Stenders heeft over het algemeen trouwens baggermuziek.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alleen Nelly kabbelt er nog wel enigszins aardig overheen.
Heb jij je pilletjes wel ingenomen vanochtend?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ach jezus gadverdamme hallelujah![]()
![]()
![]()
Wat een BAGGERBAND IS DIT!
WAT EEN KUTSTEM HEEFT DIE VENT
WAT EEN NAMAAK KUT ACCENT![]()
![]()
ZoDat lucht flink op
HAHAA!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ach jezus gadverdamme hallelujah![]()
![]()
![]()
Wat een BAGGERBAND IS DIT!
WAT EEN KUTSTEM HEEFT DIE VENT
WAT EEN NAMAAK KUT ACCENT![]()
![]()
ZoDat lucht flink op
Hij kan heel af en toe een geweldige plaat draaien, maar wisselt het dan af met de grootste crap ooit gemaakt ;').quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad een kutplaat. Stenders heeft over het algemeen trouwens baggermuziek.
L-L!! Hoe gaat het met jou dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
F*ck wat zijn die wifi radio's duur...
Edit: Kortom iemand tips...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
L-L!! Hoe gaat het met jou dan?
Super prima, beetje moe: Laat naar bed; vroeg er uit. 6am begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker werk, beetje druk. Verder aan het adjusten in de omgeving. (nog steeds omdat ik weer ben verhuisd. Maar het gaat goed!) heb het goed naar mijn zin.
Thanks for asking!
Het Engels sluipt er al in, zie ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Super prima, beetje moe: Laat naar bed; vroeg er uit. 6am begonnen.
Lekker werk, beetje druk. Verder aan het adjusten in de omgeving. (nog steeds omdat ik weer ben verhuisd. Maar het gaat goed!) heb het goed naar mijn zin.
Thanks for asking!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Super prima, beetje moe: Laat naar bed; vroeg er uit. 6am begonnen.
Thanks for asking!
Behoorlijk. Moet alles in Engels doen hier, was gisteren tegen mijn vader in het engels aan het praten. En hij kent geen (lees - niet goed) Engelsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het Engels sluipt er al in, zie ik.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Behoorlijk. Moet alles in Engels doen hier, was gisteren tegen mijn vader in het engels aan het praten. En hij kent geen (lees - niet goed) Engels
Cyaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Lunch was lekker, vanmiddag allemaal meetings, dus tot ziens
Tot laterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Lunch was lekker, vanmiddag allemaal meetings, dus tot ziens
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:25 schreef rubbereend het volgende:
Mooi dat Wonderwall het niet geworden is
Rob haat het PSB Alarmquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef TIM-846 het volgende:
Is het PSB alarm nog afgegaan het laatste uur toen ik weg was?
We kunnen toch proberen deze niet te dichten voor 1500uquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik denk wel ietsje eerder... maar nog anderhalf uur te gaan
Dan mag ik naar huis... Ierse tijd though...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
We kunnen toch proberen deze niet te dichten voor 1500u?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vind Robyn wel leuk.
Haar muziek dan he
MaWquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domperidon voorschrijft aan Roel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |