Eeej ! me2. Gaat leuk wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef muisje-eliza het volgende:
HANS!!! ik heb zoooooo n zin in rijdende rechter vanaaf![]()
![]()
![]()
Ik heb het vorige week ook gezien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef muisje-eliza het volgende:
HANS!!! ik heb zoooooo n zin in rijdende rechter vanaaf![]()
![]()
![]()
deze keer MOET je kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week ook gezien.
Gezeur over wel of niet over een stukje erf lopen.
Was nog een docu over haar op op Geschiedenis TV of zoiets.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef SilentChaos het volgende:Sheryl Crow
Wat was ze leuk op Parkpop
Alleen Nelly kabbelt er nog wel enigszins aardig overheen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
hahaha oh ik vind't een fijne plaat...Maar inderdaad, je hoort alleen maar DIE plaat, zwaar irritant weer...
Oh krijgen we dit weer
Inderdaad een kutplaat. Stenders heeft over het algemeen trouwens baggermuziek.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alleen Nelly kabbelt er nog wel enigszins aardig overheen.
Heb jij je pilletjes wel ingenomen vanochtend?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ach jezus gadverdamme hallelujah![]()
![]()
![]()
Wat een BAGGERBAND IS DIT!
WAT EEN KUTSTEM HEEFT DIE VENT
WAT EEN NAMAAK KUT ACCENT![]()
![]()
ZoDat lucht flink op
HAHAA!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ach jezus gadverdamme hallelujah![]()
![]()
![]()
Wat een BAGGERBAND IS DIT!
WAT EEN KUTSTEM HEEFT DIE VENT
WAT EEN NAMAAK KUT ACCENT![]()
![]()
ZoDat lucht flink op
Hij kan heel af en toe een geweldige plaat draaien, maar wisselt het dan af met de grootste crap ooit gemaakt ;').quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad een kutplaat. Stenders heeft over het algemeen trouwens baggermuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |