Idd. Zie bijvoorbeeld de rotatie van die twee nummers van KoL. Ik krijg echt uitslag ervan. Kunnen die gasten niks anders uitbrengenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Geen problemen met deze plaat, behalve het gehalte waarmee alle platen op 3FM gedraaid wordt...Maar dat geld ook echt bijna voor ALLE nummers
is ook beter voor je tanden, in thee zit looizuur, die met klein scheutje melk wordt vernietigdquote:
Die gasten brengen genoeg uit , alleen de playlist samenstellers hebben een plaat voor kun kop die zo groot dat het oogkleppen zijn geworden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Zie bijvoorbeeld de rotatie van die twee nummers van KoL. Ik krijg echt uitslag ervan. Kunnen die gasten niks anders uitbrengen
Hoger in de rankingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Ekdom, kom er maar in!
De foto van Ekdom komt in het Now Playing plaatje in de OP beter uit dan die van Giel
Ja, mja.. erhm.. ok.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is weer ff iets van die bovenste plank gegraaid![]()
.
\quote:
het is gewoon net als gisteren gewoon brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:23 schreef Brennel het volgende:
Wat een graftakkenweer buiten trouwens... maar binnen schijnt de zon op m'n radio
Maar wel een heerlijk doorwerk nummerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Would I Lie To You, zoet sappig liedje
Voor intro toets Thielemans...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
Het intro is wel mooi hoor CosMondharmonica
Vrijwel heel Nederland is bedekt met regenbuienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is gewoon net als gisteren gewoon brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Dat kan niet lang meer durenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Sirolf het volgende:
Wanneer zou 't PSB-alarm voorbij komen vandaag?
Prachtige plaatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Enjoy The Silence , jammer genoeg niet de 8 minuten versie
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:56 schreef on_air het volgende:
You tried not to look stupid, but you did, and fell hard on the floor.
Mijn oren gaan automatisch dicht als ik deze zeur-muts hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij zingt ze "ground" hoor On_Air
Wijzig jij het even.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker hoor Cos, jaloers
Volgens mij zingt ze "ground" hoor On_Air
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |