Ja, mja.. erhm.. ok.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is weer ff iets van die bovenste plank gegraaid![]()
.
\quote:
het is gewoon net als gisteren gewoon brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:23 schreef Brennel het volgende:
Wat een graftakkenweer buiten trouwens... maar binnen schijnt de zon op m'n radio
Maar wel een heerlijk doorwerk nummerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Would I Lie To You, zoet sappig liedje
Voor intro toets Thielemans...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
Het intro is wel mooi hoor CosMondharmonica
Vrijwel heel Nederland is bedekt met regenbuienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is gewoon net als gisteren gewoon brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Dat kan niet lang meer durenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Sirolf het volgende:
Wanneer zou 't PSB-alarm voorbij komen vandaag?
Prachtige plaatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Enjoy The Silence , jammer genoeg niet de 8 minuten versie
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:56 schreef on_air het volgende:
You tried not to look stupid, but you did, and fell hard on the floor.
Mijn oren gaan automatisch dicht als ik deze zeur-muts hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij zingt ze "ground" hoor On_Air
Wijzig jij het even.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker hoor Cos, jaloers
Volgens mij zingt ze "ground" hoor On_Air
Ik was aan het typen:quote:
Hoop dat ierland niet onder de youtube sancties gaat vallen van de UK, alle muziekvideos moeten geblokkeerd gaan worden voor de UKquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was aan het typen:
Jammer dat ik geen 3fm heb.
Heb hem gisteren nog op de Youtube opgezet: lekker nummer.
Maar toen werd het druk.
Pardon!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop dat ierland niet onder de youtube sancties gaat vallen van de UK, alle muziekvideos moeten geblokkeerd gaan worden voor de UK
Las 't gisteren @ BBC idd. Muziekindustriequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop dat ierland niet onder de youtube sancties gaat vallen van de UK, alle muziekvideos moeten geblokkeerd gaan worden voor de UK
Ma Flodderquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welk veenlijk heeft ie nu weer aan lijn
Ik ga voor de eerste optie. Ze kiest wel een verdomd leuk liedje uit!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is Nelly Frijda bezopen of doet ze een Henk Westbroek imitatie?
Ik heb Iphone's Tunin.fm, alleen geen internet bundel. (du-huur!)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:18 schreef Jimbo het volgende:
via de nokia kan je internetradio downloadendaarmee kan je ook 3fm ontvangen
voor de menschen in het buitenland
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Pour un flirt avec toi is toch ook van hem?
Inderdaad, die lui blijven hun eigen ruiten maar ingooienquote:
Ik heb een cd gekocht naar aanleiding van een youtube music clip die ik maar bleef draaien. Maar was van te slechte kwaliteit en ik wilde het ook in de auto luisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, die lui blijven hun eigen ruiten maar ingooien
Youtube etc. = free publicity
Idd ja. Blijven vasthouden aan het oude bedrijfsmodel en dan jaar na jaar janken dat de cd-verkoop is ingestortquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, die lui blijven hun eigen ruiten maar ingooien
Youtube etc. = free publicity
Waarom niet , zal net zoiets kunnen worden als belgie en noorwegen gedaan hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:26 schreef Litton-Lane het volgende:
@ TT
Zou er ook een Serious Request in Cork kunnen komen.......
ja, of in schubbekutjesveen enzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:26 schreef Litton-Lane het volgende:
@ TT
Zou er ook een Serious Request in Cork kunnen komen.......
't weerquote:
Ik drukte op je link op het werk: http://weblog.roelonline.net/category/babes/quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel verdekt door het intro van 7 Seconds idd :").
gelijk je eerste waarschuwing binnenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik drukte op je link op het werk: http://weblog.roelonline.net/category/babes/
![]()
L-L heb je men Twit gelezen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik drukte op je link op het werk: http://weblog.roelonline.net/category/babes/
![]()
1 meter 20?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lady Gaga - die is heel groot hier....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |