neequote:
Dat deed deze beste vrind tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neewel toverdrank
of waren dat die anderen
ik was meer van de suske en wiskes dan astrix en oblixquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat deed deze beste vrind toch
[ afbeelding ]
Waar ik me ook zo aan kan ergeren; hoe mensen hun broodsmeren en etenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Thee met melk?
Dat deed ik als klein kind, nu vind ik het zoooooooo ranzig
Komt dat Roel gay is en ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
offtopic: Wat zijn eigenlijk die icoontjes links naast je username als je post? Het poppetje van cos, jimbo en mij verschilt bijvoorbeeld met Roel?
Roel en ik hebben de online-status uitgeschakeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
offtopic: Wat zijn eigenlijk die icoontjes links naast je username als je post? Het poppetje van cos, jimbo en mij verschilt bijvoorbeeld met Roel?
Wel/geen abo, gok ik (weet ik niet 100% zeker).quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
Ah, dan is 't dat dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Roel en ik hebben de online-status uitgeschakeldBij ons kun je niet zien wanneer we voor het laatst op Fok geweest zijn
Bij julie wel
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
Iphone is vetLeuk cadeau van m'n baas
Eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Geen problemen met deze plaat, behalve het gehalte waarmee alle platen op 3FM gedraaid wordt...Maar dat geld ook echt bijna voor ALLE nummers
Idd. Zie bijvoorbeeld de rotatie van die twee nummers van KoL. Ik krijg echt uitslag ervan. Kunnen die gasten niks anders uitbrengenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Geen problemen met deze plaat, behalve het gehalte waarmee alle platen op 3FM gedraaid wordt...Maar dat geld ook echt bijna voor ALLE nummers
is ook beter voor je tanden, in thee zit looizuur, die met klein scheutje melk wordt vernietigdquote:
Die gasten brengen genoeg uit , alleen de playlist samenstellers hebben een plaat voor kun kop die zo groot dat het oogkleppen zijn geworden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Zie bijvoorbeeld de rotatie van die twee nummers van KoL. Ik krijg echt uitslag ervan. Kunnen die gasten niks anders uitbrengen
Hoger in de rankingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Ekdom, kom er maar in!
De foto van Ekdom komt in het Now Playing plaatje in de OP beter uit dan die van Giel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |