Deden die ook melk in hun thee?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
Romeinen waren toch vreemde jongens?
neequote:
Dat deed deze beste vrind tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neewel toverdrank
of waren dat die anderen
ik was meer van de suske en wiskes dan astrix en oblixquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat deed deze beste vrind toch
[ afbeelding ]
Waar ik me ook zo aan kan ergeren; hoe mensen hun broodsmeren en etenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Thee met melk?
Dat deed ik als klein kind, nu vind ik het zoooooooo ranzig
Komt dat Roel gay is en ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
offtopic: Wat zijn eigenlijk die icoontjes links naast je username als je post? Het poppetje van cos, jimbo en mij verschilt bijvoorbeeld met Roel?
Roel en ik hebben de online-status uitgeschakeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
offtopic: Wat zijn eigenlijk die icoontjes links naast je username als je post? Het poppetje van cos, jimbo en mij verschilt bijvoorbeeld met Roel?
Wel/geen abo, gok ik (weet ik niet 100% zeker).quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
Ah, dan is 't dat dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Roel en ik hebben de online-status uitgeschakeldBij ons kun je niet zien wanneer we voor het laatst op Fok geweest zijn
Bij julie wel
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
Iphone is vetLeuk cadeau van m'n baas
Eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Geen problemen met deze plaat, behalve het gehalte waarmee alle platen op 3FM gedraaid wordt...Maar dat geld ook echt bijna voor ALLE nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |