L-L!! Hoe gaat het met jou dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
F*ck wat zijn die wifi radio's duur...
Edit: Kortom iemand tips...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
L-L!! Hoe gaat het met jou dan?
Super prima, beetje moe: Laat naar bed; vroeg er uit. 6am begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker werk, beetje druk. Verder aan het adjusten in de omgeving. (nog steeds omdat ik weer ben verhuisd. Maar het gaat goed!) heb het goed naar mijn zin.
Thanks for asking!
Het Engels sluipt er al in, zie ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Super prima, beetje moe: Laat naar bed; vroeg er uit. 6am begonnen.
Lekker werk, beetje druk. Verder aan het adjusten in de omgeving. (nog steeds omdat ik weer ben verhuisd. Maar het gaat goed!) heb het goed naar mijn zin.
Thanks for asking!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Super prima, beetje moe: Laat naar bed; vroeg er uit. 6am begonnen.
Thanks for asking!
Behoorlijk. Moet alles in Engels doen hier, was gisteren tegen mijn vader in het engels aan het praten. En hij kent geen (lees - niet goed) Engelsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het Engels sluipt er al in, zie ik.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Behoorlijk. Moet alles in Engels doen hier, was gisteren tegen mijn vader in het engels aan het praten. En hij kent geen (lees - niet goed) Engels
Cyaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Lunch was lekker, vanmiddag allemaal meetings, dus tot ziens
Tot laterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Lunch was lekker, vanmiddag allemaal meetings, dus tot ziens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |