quote:
Wedden dat hij draken en tribalshirts draagt, in de ICT zit en zich aftrekt op getekende dieren?quote:
Niks mis meequote:Op maandag 9 maart 2009 15:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Wedden dat hij draken en tribalshirts draagt, in de ICT zit en zich aftrekt op getekende dieren?
Jaquote:Op maandag 9 maart 2009 15:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Wedden dat hij draken en tribalshirts draagt, in de ICT zit en zich aftrekt op getekende dieren?
GEROGELDquote:
Cablegunmaster, duh.quote:
wie's da dan?quote:
Daar zitten wel heul erge show's bij jaquote:Op maandag 9 maart 2009 15:57 schreef Bravebart het volgende:
Films/tv:
The lord of the rings, Harry Potter, , Kill bill, Pulp fiction, Silence of the lambs,The lama's,Saw,Dr. Phil, South Park, That 70's show, Mtv, Tmf, Veronica, Discovery Channel,Starwars ,Startrek, S-G 1,Farscape,
ICTquote:Op maandag 9 maart 2009 15:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je obese onverzorgde nerds met nightwish-shirts tof vindt, dan niet.
Oh laat maar.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
The operation timed out when attempting to contact i.fok.nl.
En toch wil ik het weten.
MAAR EEN PAAR ZIJN WEL VET TOFquote:Op maandag 9 maart 2009 15:58 schreef Probinski het volgende:
[..]
Daar zitten wel heul erge show's bij ja
hahaquote:Op maandag 9 maart 2009 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh laat maar.
Net z'n fotoboek gezien.
Dat is toch best goed?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:57 schreef Bravebart het volgende:
Films/tv:
The lord of the rings, Harry Potter, , Kill bill, Pulp fiction, Silence of the lambs,The lama's,Saw,Dr. Phil, South Park, That 70's show, Mtv, Tmf, Veronica, Discovery Channel,Starwars ,Startrek, S-G 1,Farscape,
Klopt.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:58 schreef Probinski het volgende:
[..]
herr fietsquote:
oh oh nou heb je hem boos gemaaktquote:Op maandag 9 maart 2009 15:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je obese onverzorgde nerds met nightwish-shirts tof vindt, dan niet.
Met TMF en Startrek als ergste zo'n beetje.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:58 schreef Probinski het volgende:
[..]
Saw, MTV en TMF goed noemen?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is toch best goed?
De rest ken ik niet, of heb ik nooit gezien
Uhu, maar zoals dr.phil, star trek/gate nietquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Saw, MTV en TMF goed noemen?Gast, kom uit je pubertijd
kill bill is ook wel gaafquote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Met TMF en Startrek als ergste zo'n beetje.
Maar Silence of the Lambs is tof.
South Park ook.
Dus ik vind het half-half.
Saw kan nog wel leuk zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Saw, MTV en TMF goed noemen?Gast, kom uit je pubertijd
is het dat dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:02 schreef Hyman het volgende:
Ik wist niet dat "cute" een muziekgenre was?
Cute is een benaming voor muziek die 12 jarige fangirls aan een band geven omdat er een schattig jongetje met een babyface in speelt.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:02 schreef Hyman het volgende:
Ik wist niet dat "cute" een muziekgenre was?
Als je knetterlam bent jaquote:
en 12000 keer enyaquote:Op maandag 9 maart 2009 16:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
151 per dag in 3 jaar.
Is mogelijk.![]()
Ik heb er met meer gezien trouwens.
Gewoon altijd je pc aan laten staan en scrobbelen?quote:
Ja dan welquote:
ik denk dat ik heel snel heel veel meer plays kan hebbenquote:
Ik heb eentje gezien met 54000x Nana Mizuki als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
en 12000 keer enya, dat is best wel heel erg veel
quote:
30 seconden is het minimum om het te laten scrobblen las ik in het last.fm topic.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik denk dat ik heel snel heel veel meer plays kan hebben
liedje maken van een tiende seconde, en dat dag en nacht aan laten staan
als je de hele dag thuis/op kantoor met je eigen laptop of vanaf je ipod muziek luistert, dan kan je zo 10 tot 16 uur per dag muziek aan hebben staan. Ik vraag me dan wel weer af hoeveel liedjes die mensen echt geluisterd hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb eentje gezien met 54000x Nana Mizuki als ik het me goed herinner.
En een profiel met in totaal 230000 iets plays.
Echt ongelovelijk veel.
Maar over een paar jaar zal er wel iemand zijn die de miljoen gehaald heeft.
Ik las Nana Mouskouri, en toen ging ik googlen. Waarom moet er voor elk Westers ding een verschrikkelijk iets uit Japan tegenover staan.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb eentje gezien met 54000x Nana Mizuki als ik het me goed herinner.
En een profiel met in totaal 230000 iets plays.
Echt ongelovelijk veel.
Maar over een paar jaar zal er wel iemand zijn die de miljoen gehaald heeft.
150 er dag dat doe ik nu ook wel met me telefoon. Tis dat het nu word bij gehouden.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
151 per dag in 3 jaar.
Is mogelijk.![]()
Ik heb er met meer gezien trouwens.
Noem jij nou Nana Mizuki een verschrikkelijk iets?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik las Nana Mouskouri, en toen ging ik googlen. Waarom moet er voor elk Westers ding een verschrikkelijk iets uit Japan tegenover staan.
Dus je erkent het genre Cute wel maar het genre Emo niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Cute is een benaming voor muziek die 12 jarige fangirls aan een band geven omdat er een schattig jongetje met een babyface in speelt.
Beide.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dus je erkent het genre Cute wel maar het genre Emo niet?
Ik erken het beide niet als genres. Ik maakte duidelijk dat 'cute' als genre stom isquote:Op maandag 9 maart 2009 16:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dus je erkent het genre Cute wel maar het genre Emo niet?
Kom ik even hard in opstand voor mijn Drentsche broederquote:Op maandag 9 maart 2009 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
herr fiets
MASD wil dat je prostaatkanker krijgt, check de FB
Ik zou zeggen, wat houdt je tegen?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
als je trouwens non stop een liedje van 31 seconden aan hebt, dan duurt het "maar" 12 weken om over de 230000 te zitten
Niet zoveel denk ik van de muziek die ik constant op heb staat het meestal gewoon op een laag volume.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als je de hele dag thuis/op kantoor met je eigen laptop of vanaf je ipod muziek luistert, dan kan je zo 10 tot 16 uur per dag muziek aan hebben staan. Ik vraag me dan wel weer af hoeveel liedjes die mensen echt geluisterd hebben.
ik kan het doen ja, ik heb alleen geen pc die de hele dag aanstaat. Als het op een server kan, kan iemand met een server dat misschien doen.quote:
En dan het nummer vernoemen naar een hele onbekende kutartiest, krijgt ie opeens honderdduizenden plays.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
misschien werkt het wel als je meerdere itunes opent, en overal muziek op afspeeld
Ik weet zeker dat nightwish hun liedjes schrijven door steeds op de "random article" knop op wikipedia te klikken.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:20 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb zelf op Last.FM ook al 52655 nummers geluisterd (en dat zijn ze nog bij lange na niet allemaal, niet alles wordt gescrobbled).Ik ben nogal een muziekliefhebber
![]()
Ghost, Love, Score
Als ik teksten leest van bijvoorbeeld Ghost Love Score, The Poet and the Pendulum of Evaquote:Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat nightwish hun liedjes schrijven door steeds op de "random article" knop op wikipedia te klikken.
Last.FM heeft in ieder geval het nut dat je je eigen library overal kunt luisteren, dus constant random nummers uit die enige database van geluisterde nummersquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat nightwish hun liedjes schrijven door steeds op de "random article" knop op wikipedia te klikken.
Ik gok dat jij iets tegen nightwish hebtquote:Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Check dan:quote:Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:26 schreef Tremium het volgende:
hoi
leuke tt
ik heb een goed rapport gekregen vandaag![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Check dan:
Nightwish - Borchmolen, Harlekijnkwartel, gehaktmolen.Best geloofwaardig.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:26 schreef Tremium het volgende:
hoi
leuke tt
ik heb een goed rapport gekregen vandaag![]()
Nice, wat voor systeem?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:31 schreef ImTheBase het volgende:
Halve kilowatt aan geluid, een studentenkamer en The Poet and the Pendulum van Nightwish is no-go voor je oren![]()
![]()
Logitech Z-5500 Digital, heb hem ook optisch aangesloten uiteraardquote:
Gisteren was ik bij die vriend, die heeft ook die setquote:Op maandag 9 maart 2009 16:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Logitech Z-5500 Digital, heb hem ook optisch aangesloten uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Die subwoofer188watt, gaat nooit te zacht, terwijl de rest van de speakers de meest scherpe heldere tonen maken
info: http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/224&cl=US,EN#
Aja, nicequote:Op maandag 9 maart 2009 16:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Logitech Z-5500 Digital, heb hem ook optisch aangesloten uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Die subwoofer188watt, gaat nooit te zacht, terwijl de rest van de speakers de meest scherpe heldere tonen maken
info: http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/224&cl=US,EN#
505W RMSquote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, niceDie heeft 1000 Watt RMS toch?
Kopen dan! 250 eurie bij bol.com meen ik, ik gebruik hem echt voor ieder multimedia-apparaat hierquote:
Benni Benassi opzettenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
505W RMS1010 is pmpo, maar dat is marketingcrap
[..]
Kopen dan! 250 eurie bij bol.com meen ik, ik gebruik hem echt voor ieder multimedia-apparaat hierik heb hem ooit op 50% gezet (normaal nooit harder dan 8% ofzo, echt hard durf ik hem geeneens te zetten in verband met mijn oren
), toen had ik hem gemute en op 50% gezet, toen 1 sec aan en toen uit, en toen hoorde ik in de kast nog wat ijzer narinkelen
![]()
Ah ok, ik dacht 1000 RMSquote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
100x het geld waard! Zelfs audiofielen waren onder de indruk van de set, beter kan je niet krijgen voor die prijsquote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
Super gave set alleen een beetje duur.
Vast wel het geld waard.
Maar nog, ik heb niet zoveel.
Die tonen zijn altijd heerlijk inderdaad, Pendulum knalt er ook lekker doorheenquote:
Probeer deze maar eensquote:
Watt is sowieso verkooppraat. Dat wil niet zeggen dat die Z5500 een vrij nette set isquote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[..]
Kopen dan! 250 eurie bij bol.com meen ik, ik gebruik hem echt voor ieder multimedia-apparaat hierik heb hem ooit op 50% gezet (normaal nooit harder dan 8% ofzo, echt hard durf ik hem geeneens te zetten in verband met mijn oren
), toen had ik hem gemute en op 50% gezet, toen 1 sec aan en toen uit, en toen hoorde ik in de kast nog wat ijzer narinkelen
![]()
Wip3out!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Probeer deze maar eens
Op 0:18 ongeveer
quote:
Klopt, ik durf ook neit te zeggen wat er wel belangrijk is bij de kwaliteit van een set, daar heb ik te weinig kennis voorquote:Op maandag 9 maart 2009 16:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Watt is sowieso verkooppraat. Dat wil niet zeggen dat die Z5500 een vrij nette set is
Nice nummer!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef Hyman het volgende:
Die ff op Flac kwaliteit downloaden, en dan afspelen
Ken 'm, gaat lekker hard! Heb hier ook een Caliber basstest cd.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Probeer deze maar eens
Op 0:18 ongeveer
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:05 schreef Probinski het volgende:
[..]
Gewoon altijd je pc aan laten staan en scrobbelen?
Die meiden, die mij laten zitten. En ik ben gewoon weggelopen toen ik een uur lang genegeerd werd, en nu zijn ze boos.quote:
Koningsplaat.quote:
D'r zullen vast wel smartasses bij zijn wav/mp3-bestandjes van één seconde hernoemen naar hun favoriete song. Even op repeat en je bent er zoquote:Op maandag 9 maart 2009 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
als je trouwens non stop een liedje van 31 seconden aan hebt, dan duurt het "maar" 12 weken om over de 230000 te zitten
Lekker boos laten zijn dan.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die meiden, die mij laten zitten. En ik ben gewoon weggelopen toen ik een uur lang genegeerd werd, en nu zijn ze boos.
Ha-te-lijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Lekker boos laten zijn dan.![]()
Ik ben ook een keer weggelopen bij m'n profielwerkstukjegroepjeze waren alleen maar aan het kloten en om 4 uur 's middags waren we nog niet klaar omdat ze niet serieus bezig waren. Toen was ik ook maar weggelopen en gezegd "nou succes, mail maar als jullie het voor de school sluit nog weten af te maken".
Het werkte wel.
Wat?quote:
ik durf daar nooit wat van te zeggenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat?
Ze deden geen fuck. Alleen maar youtube filmpjes kijken en ik was de enige die bezig was.
Als jij je best wilt doen en je hele groepje zit kinderachtig te doen, ik kan er wel inkomen. Beter dan wat ik normaal doe, en dat is alles op me nemenquote:
Want Caliberquote:Op maandag 9 maart 2009 16:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Klopt, ik durf ook neit te zeggen wat er wel belangrijk is bij de kwaliteit van een set, daar heb ik te weinig kennis voorMaar ik heb hem destijds gekocht na het horen van de set bij twee mensen
[..]
Nice nummer!
[..]
Ken 'm, gaat lekker hard! Heb hier ook een Caliber basstest cd.
Hatelijk als je als enige gedreven bent toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat?
Ze deden geen fuck. Alleen maar youtube filmpjes kijken en ik was de enige die bezig was.
quote:
Oh, je bedoelt het zo.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef prodygee het volgende:
[..]
Hatelijk als je als enige gedreven bent toch?
Heb er ook zo een naast me zitten. Ik zit met m'n oordopjes omdat ik geen afleiding wil.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 17:07 schreef prodygee het volgende:
[..]
Hatelijk als je als enige gedreven bent toch?
1 keer per uur?quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 17:08 schreef Hyman het volgende:
fack bus gemist omdat ie vol was, dus weer om half 7 thuis
Ughh.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb er ook zo een naast me zitten. Ik zit met m'n oordopjes omdat ik geen afleiding wil.
"IRENKA IRENKA IRENKA *Mept arm* IRENKA IRENKA KIJK WAT EEN LEUKE BEEBIE" HOUD JE BEK MENS en ga aan het werk
en download dan gewoon een echte basstest, ipv Caliber....quote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]![]()
Wil ooit nog wel eens de echte kracht voelen van die set, maar dan zet ik hem wel buiten in de zomer ofzo
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 9 maart 2009 @ 17:08 schreef VlaDje het volgende:
Hoe zit dat met dat "draadloze" geluid eigenlijk?
Werkt het ook draadloos van laptop tot unit?Of moet daar altijd wel een draad tussen hangen?
Nooo!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef Hyman het volgende:
fack bus gemist omdat ie vol was, dus weer om half 7 thuis
Draadloze speakers? Gewoon een wireless signaal met het geluid als het ware (of gecodeerd geluid), welke bij de speaker opgehaald wordt (en gedecodeerd) en dan versterkt wordt.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef VlaDje het volgende:
Hoe zit dat met dat "draadloze" geluid eigenlijk?
Werkt het ook draadloos van laptop tot unit?Of moet daar altijd wel een draad tussen hangen?
Dus een draad tussen bijv. Laptop en receiver is wel vereist?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Draadloze speakers? Gewoon een wireless signaal met het geluid als het ware (of gecodeerd geluid), welke bij de speaker opgehaald wordt (en gedecodeerd) en dan versterkt wordt.
Waar halen die satellieten dan hun elektriciteit vandaan?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Draadloze speakers? Gewoon een wireless signaal met het geluid als het ware (of gecodeerd geluid), welke bij de speaker opgehaald wordt (en gedecodeerd) en dan versterkt wordt.
Nee, juist niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dus een draad tussen bijv. Laptop en receiver is wel vereist?
Uit muizenbeebies.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 17:12 schreef prodygee het volgende:
[..]
Waar halen die satellieten dan hun elektriciteit vandaan?
Ik volg je niet? Sattelieten hebben zonnepanelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:12 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zo noem je draadloze speakertjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik volg je niet? Sattelieten hebben zonnepanelen.
Een broodje ham in de ruimte is ook een satelliet.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:12 schreef prodygee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 17:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Een broodje ham in de ruimte is ook een satelliet.
quote:
quote:
Kijk je pb isquote:Op maandag 9 maart 2009 17:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moest iets flauws zeggen, dat was het enige wat bij me opkwam
M'n flauwtjes zijn op
wrkt nietquote:
Wat nietquote:
Hoe staat het met je avontuur in Italie?quote:
Dus ik krijg/koop er een/2 zenders bij, die ram ik in mijn laptop en in de TV, en dan kan ik lekker draadloos op de bank zitten met mijn laptop en dan word mijn geluid doorgestuurd via de boxen? Zo ja, denk ik dat ik me zo'n setje bestelquote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee, juist niet.In principe wordt de draad naar een speaker vervangen door een zender/ontvanger + versterker bij de speaker. Wanneer je het naar een draadloze receiver zou sturen, zou het enige verschil zijn dat het niet over een draad gaat, maar over een dradloze verbinding.
*Lacht zichzelf even hard uitquote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik volg je niet? Sattelieten hebben zonnepanelen.
Ik zat even niet in die richting te denkenquote:
Energie vergende grap dit...quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Remsjo het volgende:
Er loopt een kat in de tuin. Wat doe je?
A: Neuken
B: Keuken
Dus je moet batterijen gaan verwisselen bij jou speakertjes. Gaat dat niet hard als je veel muziek luistert dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:27 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
*Lacht zichzelf even hard uit
[..]
Ik zat even niet in die richting te denkenmaar hm.. batterijen? accu? iets
vaak gewoon stekker
Haha was het zo erg ja? Ik vind dat je nu wel een snoepje bij je moeder mag gaan halen hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Energie vergende grap dit...
Ik heb mijn arm op moeten tillen om er met de andere hand onder te kunnen kietelen.
FYI: Ik was niet degene die een kinderachtige grap maakte.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Haha was het zo erg ja? Ik vind dat je nu wel een snoepje bij je moeder mag gaan halen hoor
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef prodygee het volgende:
[..]
Dus je moet batterijen gaan verwisselen bij jou speakertjes. Gaat dat niet hard als je veel muziek luistert dan?
Óf je hebt 5 stekkers rond slingeren
Z-5500 is toch draadloos?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb geen draadloze speakers, kwam je op draadloze speakers door dat? Nee, ~60watt per sattelietje ga ik niet snel op een batterij hangen
Ik heb geen probleem met kabels van Sub&hoofdunit naar speakers.. Ik heb enkel een probleem met het kabeltje die van mijn laptop in de hoofdunit komt te zitten.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:39 schreef ImTheBase het volgende:
Sterker nog, ik zou geen draadloze willen, omdat ik dan bang zou zijn dat het signaal veel te gecomprimeerd zal worden.
Dacht dat wegens je gesprek met VlaD.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:39 schreef ImTheBase het volgende:
Sterker nog, ik zou geen draadloze willen, omdat ik dan bang zou zijn dat het signaal veel te gecomprimeerd zal worden.
Nee manquote:
Dan moet je gewoon een audio zender/receiver hebben, wireless audio link. Gewoon om je signaal te versturen en weer op te vangen op een andere plek dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met kabels van Sub&hoofdunit naar speakers.. Ik heb enkel een probleem met het kabeltje die van mijn laptop in de hoofdunit komt te zitten.
goodluckquote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef prodygee het volgende:
[..]
Dacht dat wegens je gesprek met VlaD.
Maarehm, ik ga werken.
Werkzequote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef prodygee het volgende:
[..]
Dacht dat wegens je gesprek met VlaD.
Maarehm, ik ga werken.
Já dat dus, kan dat ook met die Z5500?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee mannog steeds geile draden
[..]
Dan moet je gewoon een audio zender/receiver hebben, wireless audio link. Gewoon om je signaal te versturen en weer op te vangen op een andere plek dus.
Nee. Ze komt nooit meer.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 17:43 schreef back-in-black het volgende:
is downpoisen er nog
Dat zou dan met elk audiosignaalkabeltje kunnen ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Já dat dus, kan dat ook met die Z5500?
Maar zit het er bij inbegrepen?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat zou dan met elk audiosignaalkabeltje kunnen ja.
JA DOE DAN OOK NIET ALSOF JE DR VERSTAND VAN HEBTquote:Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
justfuckinggoogleit![]()
ik weet ook niet alles
Kerel, ik ben geen helpdesk, hoevaak ik dat nou aan mensen uit moet leggen. Serieus mensen, kap NU met school, anders word je een helpdesk laterquote:Op maandag 9 maart 2009 17:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
JA DOE DAN OOK NIET ALSOF JE DR VERSTAND VAN HEBT![]()
Lamlul
Ik zat allang te googlen trouwensquote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Kerel, ik ben geen helpdesk, hoevaak ik dat nou aan mensen uit moet leggen. Serieus mensen, kap NU met school, anders word je een helpdesk lateral die luie zwammen!
...
Ik kon er wel antwoord op geven, maar ik werd serieus te lui om constant je vragen te beantwoorden, want ze werden wel erg stomzinnigquote:Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zat allang te googlen trouwens![]()
Maar m'n vraag kan ik niet vinden...
En aangezien jij ervaringsdeskundige was dacht ik dat jij het wel zou weten
zo stomzinnig zijn ze anders nietquote:Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik kon er wel antwoord op geven, maar ik werd serieus te lui om constant je vragen te beantwoorden, want ze werden wel erg stomzinnig![]()
Welk ding koop je dan? Welke set of whatever?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
zo stomzinnig zijn ze anders niet![]()
Aangezien er op de website verteld word dat er geen bekabeling nodig is...![]()
Maar dan moet ik er nog een kankerding bij kopen en dan doet hij het pas
Je vergeet er nog een aantal.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef VlaDje het volgende:
Jahajajaja mensen, als we downpoison noemen moeten we ook de rest niet vergeten
heb wel oren naar die z5500... Maar daar moet ik een transmitter bijkopenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Welk ding koop je dan? Welke set of whatever?
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef ImTheBase het volgende:
IK MAG ALLE MEISJES WANT DAN RKIJG IK KUSJES ZO HOOP IK ZOALS VELEN HIERLQ~!:!D:D:D:D::DD: ~!!~!~KeS(O+O+O+o1(K)!Õ+O+!maynoanise
Ik wou je alleen even laten zien hoe stom het is om 1 iemand te liefkozen van de tientallen die hier zijnquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef ImTheBase het volgende:
IK MAG ALLE MEISJES WANT DAN RKIJG IK KUSJES ZO HOOP IK ZOALS VELEN HIERLQ~!:!D:D:D:D::DD: ~!!~!~KeS(O+O+O+o1(K)!Õ+O+!maynoanise
Ik zie je gezicht nietquote:Op maandag 9 maart 2009 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zie jij een sarcastische blik op mijn gezicht?
Dus als het aan jou ligt komen er ook nooit meer naamtopics?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wou je alleen even laten zien hoe stom het is om 1 iemand te liefkozen van de tientallen die hier zijn
Wat altijd gebeurt overigens :<quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wou je alleen even laten zien hoe stom het is om 1 iemand te liefkozen van de tientallen die hier zijn
quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 18:00 schreef ImTheBase het volgende:
Ah op die manierquote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
heb wel oren naar die z5500... Maar daar moet ik een transmitter bijkopen
Double penetration?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef VlaDje het volgende:
Trouwens mochten BB en ik laatst niet over Juicyhil praten toen hij er niet was...
Maar wel over DP?
Dubbele standaard mensen
Maar dat ben ik ook !1!1!!!11111quote:Op maandag 9 maart 2009 18:02 schreef MASD het volgende:
Ik mag vladje echt totaaaaaal niet he. Hij doet echt net of hij een robot is!
Waarom mocht dat niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 18:03 schreef VlaDje het volgende:
Trouwens mochten BB en ik laatst niet over Juicyhil praten toen hij er niet was...
Maar wel over DP?
Dubbele standaard mensen
We zeggen toch ook helemaal niets gemeens over haar achter haar rug om?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef VlaDje het volgende:
Maar wel over DP?
Dubbele standaard mensen
Wel als ik met mijn laptop op de bank ligquote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ah op die manier
Zoveel maakt een kabeltje toch niet uit? Één dun optisch kabeltje waar echt alle geluidssoorten overheen kunnen (5.1 DTS en zulks)
Hoiquote:
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, dat moeten jij en ik toch wetenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
We zeggen toch ook helemaal niets gemeens over haar achter haar rug om?
Rare vergelijking.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, dat moeten jij en ik toch weten
Ah zoquote:Op maandag 9 maart 2009 18:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wel als ik met mijn laptop op de bank lig
Precies, daarom wou ik graag dat dat ding alles kon, zodati k ook geen kastje meer bij hoefde te lappen.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:06 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ah zogoede reden
Dan komt de afstandsbediening bij de set ook mooi van te pasis altijd erg handig!
Maar vergeet onze lieve Ruud dan niet !quote:Op maandag 9 maart 2009 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, ik hou van haat hem.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:10 schreef Hyman het volgende:
Oehlala Dennis, ga je met Mathijs trouwen?
Ruud is een der weinigen die onvoorwaardelijk liefgekoost mag wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:10 schreef lauwert het volgende:
[..]
Maar vergeet onze lieve Ruud dan niet !
Hoe kom je aan de info dat ik Mathijs heet?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:10 schreef Hyman het volgende:
Oehlala Dennis, ga je met Mathijs trouwen?
Staat op je Last.fm.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de info dat ik Mathijs heet?
Kan wel even durenquote:
Vlad -> Vladimir -> Hebben een matje in de nek, jwz -> Matje -> Mathijs.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jeweetzellufffquote:Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Vlad -> Vladimir -> Hebben een matje in de nek, jwz -> Matje -> Mathijs.
Gewoon logica.
Dat klinkt logisch.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 18:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Vlad -> Vladimir -> Hebben een matje in de nek, jwz -> Matje -> Mathijs.
Gewoon logica.
last.fm, en je achternaam is het beroep van piet paulusmaquote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hehe, heet hij echt Mathijs Aandachtsgeilemongool?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
last.fm, en je achternaam is het beroep van piet paulusma
Ik onthoud de meest nutteloze informatie
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Hehe, heet hij echt Mathijs Aandachtsgeilemongool?
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Hehe, heet hij echt Mathijs Aandachtsgeilemongool?
Je maakt er een grap van, maar ik krijg al sterk het idee dat veel mensen er serieus mee bezig zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef ImTheBase het volgende:
Je let goed opquote:Op maandag 9 maart 2009 18:25 schreef s0k het volgende:
[..]
Je maakt er een grap van, maar ik krijg al sterk het idee dat veel mensen er serieus mee bezig zijn.
Dat is ook zo, maar als ik serieus zou zijn, zou je exact alle mensen kunnen aanwijzen a.d.v. de reactiesquote:Op maandag 9 maart 2009 18:25 schreef s0k het volgende:
[..]
Je maakt er een grap van, maar ik krijg al sterk het idee dat veel mensen er serieus mee bezig zijn.
Ik ben uiterst scherp. Je moet eens kijken in dat fotoboek. Daar lopen echt teveel internetplayers rond. Gewoon sneu om te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |