quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 18:00 schreef ImTheBase het volgende:
IK MAG ALLE MEISJES WANT DAN RKIJG IK KUSJES ZO HOOP IK ZOALS VELEN HIERLQ~!:!D:D:D:D::DD: ~!!~!~KeS(O+O+O+o1(K)!Õ+O+!maynoanise
Ah op die manierquote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
heb wel oren naar die z5500... Maar daar moet ik een transmitter bijkopen
Double penetration?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef VlaDje het volgende:
Trouwens mochten BB en ik laatst niet over Juicyhil praten toen hij er niet was...
Maar wel over DP?
Dubbele standaard mensen
Maar dat ben ik ook !1!1!!!11111quote:Op maandag 9 maart 2009 18:02 schreef MASD het volgende:
Ik mag vladje echt totaaaaaal niet he. Hij doet echt net of hij een robot is!
Waarom mocht dat niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 18:03 schreef VlaDje het volgende:
Trouwens mochten BB en ik laatst niet over Juicyhil praten toen hij er niet was...
Maar wel over DP?
Dubbele standaard mensen
We zeggen toch ook helemaal niets gemeens over haar achter haar rug om?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef VlaDje het volgende:
Maar wel over DP?
Dubbele standaard mensen
Wel als ik met mijn laptop op de bank ligquote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ah op die manier
Zoveel maakt een kabeltje toch niet uit? Één dun optisch kabeltje waar echt alle geluidssoorten overheen kunnen (5.1 DTS en zulks)
Hoiquote:
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, dat moeten jij en ik toch wetenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
We zeggen toch ook helemaal niets gemeens over haar achter haar rug om?
Rare vergelijking.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, dat moeten jij en ik toch weten
Ah zoquote:Op maandag 9 maart 2009 18:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wel als ik met mijn laptop op de bank lig
Precies, daarom wou ik graag dat dat ding alles kon, zodati k ook geen kastje meer bij hoefde te lappen.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:06 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ah zogoede reden
Dan komt de afstandsbediening bij de set ook mooi van te pasis altijd erg handig!
Maar vergeet onze lieve Ruud dan niet !quote:Op maandag 9 maart 2009 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wou je alleen even laten zien hoe stom het is om 1 iemand te liefkozen van de tientallen die hier zijn
Nee, ik hou van haat hem.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:10 schreef Hyman het volgende:
Oehlala Dennis, ga je met Mathijs trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |