Já dat dus, kan dat ook met die Z5500?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee mannog steeds geile draden
[..]
Dan moet je gewoon een audio zender/receiver hebben, wireless audio link. Gewoon om je signaal te versturen en weer op te vangen op een andere plek dus.
Nee. Ze komt nooit meer.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 17:43 schreef back-in-black het volgende:
is downpoisen er nog
Dat zou dan met elk audiosignaalkabeltje kunnen ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Já dat dus, kan dat ook met die Z5500?
Maar zit het er bij inbegrepen?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat zou dan met elk audiosignaalkabeltje kunnen ja.
JA DOE DAN OOK NIET ALSOF JE DR VERSTAND VAN HEBTquote:Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
justfuckinggoogleit![]()
ik weet ook niet alles
Kerel, ik ben geen helpdesk, hoevaak ik dat nou aan mensen uit moet leggen. Serieus mensen, kap NU met school, anders word je een helpdesk laterquote:Op maandag 9 maart 2009 17:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
JA DOE DAN OOK NIET ALSOF JE DR VERSTAND VAN HEBT![]()
Lamlul
Ik zat allang te googlen trouwensquote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Kerel, ik ben geen helpdesk, hoevaak ik dat nou aan mensen uit moet leggen. Serieus mensen, kap NU met school, anders word je een helpdesk lateral die luie zwammen!
...
Ik kon er wel antwoord op geven, maar ik werd serieus te lui om constant je vragen te beantwoorden, want ze werden wel erg stomzinnigquote:Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zat allang te googlen trouwens![]()
Maar m'n vraag kan ik niet vinden...
En aangezien jij ervaringsdeskundige was dacht ik dat jij het wel zou weten
zo stomzinnig zijn ze anders nietquote:Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik kon er wel antwoord op geven, maar ik werd serieus te lui om constant je vragen te beantwoorden, want ze werden wel erg stomzinnig![]()
Welk ding koop je dan? Welke set of whatever?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
zo stomzinnig zijn ze anders niet![]()
Aangezien er op de website verteld word dat er geen bekabeling nodig is...![]()
Maar dan moet ik er nog een kankerding bij kopen en dan doet hij het pas
Je vergeet er nog een aantal.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef VlaDje het volgende:
Jahajajaja mensen, als we downpoison noemen moeten we ook de rest niet vergeten
heb wel oren naar die z5500... Maar daar moet ik een transmitter bijkopenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Welk ding koop je dan? Welke set of whatever?
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef ImTheBase het volgende:
IK MAG ALLE MEISJES WANT DAN RKIJG IK KUSJES ZO HOOP IK ZOALS VELEN HIERLQ~!:!D:D:D:D::DD: ~!!~!~KeS(O+O+O+o1(K)!Õ+O+!maynoanise
Ik wou je alleen even laten zien hoe stom het is om 1 iemand te liefkozen van de tientallen die hier zijnquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef ImTheBase het volgende:
IK MAG ALLE MEISJES WANT DAN RKIJG IK KUSJES ZO HOOP IK ZOALS VELEN HIERLQ~!:!D:D:D:D::DD: ~!!~!~KeS(O+O+O+o1(K)!Õ+O+!maynoanise
Ik zie je gezicht nietquote:Op maandag 9 maart 2009 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zie jij een sarcastische blik op mijn gezicht?
Dus als het aan jou ligt komen er ook nooit meer naamtopics?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wou je alleen even laten zien hoe stom het is om 1 iemand te liefkozen van de tientallen die hier zijn
Wat altijd gebeurt overigens :<quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wou je alleen even laten zien hoe stom het is om 1 iemand te liefkozen van de tientallen die hier zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |