quote:Op maandag 9 maart 2009 16:05 schreef Probinski het volgende:
[..]
Gewoon altijd je pc aan laten staan en scrobbelen?
Die meiden, die mij laten zitten. En ik ben gewoon weggelopen toen ik een uur lang genegeerd werd, en nu zijn ze boos.quote:
Koningsplaat.quote:
D'r zullen vast wel smartasses bij zijn wav/mp3-bestandjes van één seconde hernoemen naar hun favoriete song. Even op repeat en je bent er zoquote:Op maandag 9 maart 2009 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
als je trouwens non stop een liedje van 31 seconden aan hebt, dan duurt het "maar" 12 weken om over de 230000 te zitten
Lekker boos laten zijn dan.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die meiden, die mij laten zitten. En ik ben gewoon weggelopen toen ik een uur lang genegeerd werd, en nu zijn ze boos.
Ha-te-lijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Lekker boos laten zijn dan.![]()
Ik ben ook een keer weggelopen bij m'n profielwerkstukjegroepjeze waren alleen maar aan het kloten en om 4 uur 's middags waren we nog niet klaar omdat ze niet serieus bezig waren. Toen was ik ook maar weggelopen en gezegd "nou succes, mail maar als jullie het voor de school sluit nog weten af te maken".
Het werkte wel.
Wat?quote:
ik durf daar nooit wat van te zeggenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat?
Ze deden geen fuck. Alleen maar youtube filmpjes kijken en ik was de enige die bezig was.
Als jij je best wilt doen en je hele groepje zit kinderachtig te doen, ik kan er wel inkomen. Beter dan wat ik normaal doe, en dat is alles op me nemenquote:
Want Caliberquote:Op maandag 9 maart 2009 16:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Klopt, ik durf ook neit te zeggen wat er wel belangrijk is bij de kwaliteit van een set, daar heb ik te weinig kennis voorMaar ik heb hem destijds gekocht na het horen van de set bij twee mensen
[..]
Nice nummer!
[..]
Ken 'm, gaat lekker hard! Heb hier ook een Caliber basstest cd.
Hatelijk als je als enige gedreven bent toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat?
Ze deden geen fuck. Alleen maar youtube filmpjes kijken en ik was de enige die bezig was.
quote:
Oh, je bedoelt het zo.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef prodygee het volgende:
[..]
Hatelijk als je als enige gedreven bent toch?
Heb er ook zo een naast me zitten. Ik zit met m'n oordopjes omdat ik geen afleiding wil.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 17:07 schreef prodygee het volgende:
[..]
Hatelijk als je als enige gedreven bent toch?
1 keer per uur?quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 17:08 schreef Hyman het volgende:
fack bus gemist omdat ie vol was, dus weer om half 7 thuis
Ughh.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb er ook zo een naast me zitten. Ik zit met m'n oordopjes omdat ik geen afleiding wil.
"IRENKA IRENKA IRENKA *Mept arm* IRENKA IRENKA KIJK WAT EEN LEUKE BEEBIE" HOUD JE BEK MENS en ga aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |