Ruud is een der weinigen die onvoorwaardelijk liefgekoost mag wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:10 schreef lauwert het volgende:
[..]
Maar vergeet onze lieve Ruud dan niet !
Hoe kom je aan de info dat ik Mathijs heet?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:10 schreef Hyman het volgende:
Oehlala Dennis, ga je met Mathijs trouwen?
Staat op je Last.fm.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de info dat ik Mathijs heet?
Kan wel even durenquote:
Vlad -> Vladimir -> Hebben een matje in de nek, jwz -> Matje -> Mathijs.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jeweetzellufffquote:Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Vlad -> Vladimir -> Hebben een matje in de nek, jwz -> Matje -> Mathijs.
Gewoon logica.
Dat klinkt logisch.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 18:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Vlad -> Vladimir -> Hebben een matje in de nek, jwz -> Matje -> Mathijs.
Gewoon logica.
last.fm, en je achternaam is het beroep van piet paulusmaquote:Op maandag 9 maart 2009 18:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hehe, heet hij echt Mathijs Aandachtsgeilemongool?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
last.fm, en je achternaam is het beroep van piet paulusma
Ik onthoud de meest nutteloze informatie
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Hehe, heet hij echt Mathijs Aandachtsgeilemongool?
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Hehe, heet hij echt Mathijs Aandachtsgeilemongool?
Je maakt er een grap van, maar ik krijg al sterk het idee dat veel mensen er serieus mee bezig zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef ImTheBase het volgende:
IK MAG ALLE MEISJES WANT DAN RKIJG IK KUSJES ZO HOOP IK ZOALS VELEN HIERLQ~!:!D:D:D:D::DD: ~!!~!~KeS(O+O+O+o1(K)!Õ+O+!maynoanise
Je let goed opquote:Op maandag 9 maart 2009 18:25 schreef s0k het volgende:
[..]
Je maakt er een grap van, maar ik krijg al sterk het idee dat veel mensen er serieus mee bezig zijn.
Dat is ook zo, maar als ik serieus zou zijn, zou je exact alle mensen kunnen aanwijzen a.d.v. de reactiesquote:Op maandag 9 maart 2009 18:25 schreef s0k het volgende:
[..]
Je maakt er een grap van, maar ik krijg al sterk het idee dat veel mensen er serieus mee bezig zijn.
Ik ben uiterst scherp. Je moet eens kijken in dat fotoboek. Daar lopen echt teveel internetplayers rond. Gewoon sneu om te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |