*Lacht zichzelf even hard uitquote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik volg je niet? Sattelieten hebben zonnepanelen.
Ik zat even niet in die richting te denkenquote:
Energie vergende grap dit...quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Remsjo het volgende:
Er loopt een kat in de tuin. Wat doe je?
A: Neuken
B: Keuken
Dus je moet batterijen gaan verwisselen bij jou speakertjes. Gaat dat niet hard als je veel muziek luistert dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:27 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
*Lacht zichzelf even hard uit
[..]
Ik zat even niet in die richting te denkenmaar hm.. batterijen? accu? iets
vaak gewoon stekker
Haha was het zo erg ja? Ik vind dat je nu wel een snoepje bij je moeder mag gaan halen hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Energie vergende grap dit...
Ik heb mijn arm op moeten tillen om er met de andere hand onder te kunnen kietelen.
FYI: Ik was niet degene die een kinderachtige grap maakte.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Haha was het zo erg ja? Ik vind dat je nu wel een snoepje bij je moeder mag gaan halen hoor
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef prodygee het volgende:
[..]
Dus je moet batterijen gaan verwisselen bij jou speakertjes. Gaat dat niet hard als je veel muziek luistert dan?
Óf je hebt 5 stekkers rond slingeren
Z-5500 is toch draadloos?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb geen draadloze speakers, kwam je op draadloze speakers door dat? Nee, ~60watt per sattelietje ga ik niet snel op een batterij hangen
Ik heb geen probleem met kabels van Sub&hoofdunit naar speakers.. Ik heb enkel een probleem met het kabeltje die van mijn laptop in de hoofdunit komt te zitten.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:39 schreef ImTheBase het volgende:
Sterker nog, ik zou geen draadloze willen, omdat ik dan bang zou zijn dat het signaal veel te gecomprimeerd zal worden.
Dacht dat wegens je gesprek met VlaD.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:39 schreef ImTheBase het volgende:
Sterker nog, ik zou geen draadloze willen, omdat ik dan bang zou zijn dat het signaal veel te gecomprimeerd zal worden.
Nee manquote:
Dan moet je gewoon een audio zender/receiver hebben, wireless audio link. Gewoon om je signaal te versturen en weer op te vangen op een andere plek dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met kabels van Sub&hoofdunit naar speakers.. Ik heb enkel een probleem met het kabeltje die van mijn laptop in de hoofdunit komt te zitten.
goodluckquote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef prodygee het volgende:
[..]
Dacht dat wegens je gesprek met VlaD.
Maarehm, ik ga werken.
Werkzequote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef prodygee het volgende:
[..]
Dacht dat wegens je gesprek met VlaD.
Maarehm, ik ga werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |