Jij wel dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:23 schreef s0k het volgende:
trouwens robro jij hebt je hier nog nooit voorgesteld in de SC zoals de OP zegt dat je moet doen.
inderdaad jij ook nietquote:Op maandag 9 maart 2009 00:23 schreef s0k het volgende:
trouwens robro jij hebt je hier nog nooit voorgesteld in de SC zoals de OP zegt dat je moet doen.
Toffe OP?quote:
mij niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:25 schreef s0k het volgende:
Niet van onderwerp veranderen he. Ik maak met iedereen wel kennis op de meet.
ooh ok leer je mij dan ook kennen hehequote:Op maandag 9 maart 2009 00:25 schreef s0k het volgende:
Niet van onderwerp veranderen he. Ik maak met iedereen wel kennis op de meet.
Ja ik heb hem al lang niet meer gezien okeequote:
ja maar als het zo moet hou ik het wel bij ijsmeis.rarquote:Op maandag 9 maart 2009 00:29 schreef s0k het volgende:
Wat vinden jullie van die wandaden van SHE? Hadden jullie haal graag naakt gezien?
Die was helemaal niet spannend.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:30 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja maar als het zo moet hou ik het wel bij ijsmeis.rar
Redelijk, met jouw?quote:
omdat de meeste mensen ons niet relax vindenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef s0k het volgende:
Waarom vraagt nooit iemand of het goed gaat met mij?
druk met leren voor tentamen van woensdagquote:
Ik ken je nog niet zo goed hequote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef s0k het volgende:
Waarom vraagt nooit iemand of het goed gaat met mij?
Ik vraag me af waarom.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
omdat de meeste mensen ons niet relax vinden
Planquote:Op maandag 9 maart 2009 00:36 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter leer je elkaar kennen onder het genot van goudgele rakker
Dit is helemaal waarquote:Op maandag 9 maart 2009 00:36 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter leer je elkaar kennen onder het genot van goudgele rakker
Ik ben me eigen nu al aan het voorbereiden op 3 hele dagen achter elkaar werkenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef Seam het volgende:
[..]
druk met leren voor tentamen van woensdagMaar ik ben wel weer bijna jarig dus wat dat betreft
dat zuigt jaquote:Op maandag 9 maart 2009 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben me eigen nu al aan het voorbereiden op 3 hele dagen achter elkaar werken
Achja, ik heb wel een lang weekendquote:
Kwam jij nu ook naar de meet trouwens ?quote:
Pis je ook koolzuur uit?quote:
Ik sta wel op het lijstjequote:
dat heet grolsch.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
bier uit tap is tegenwoordig zobder koolzuur
Echt waar?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef RoBro het volgende:
[..]
gelukkig schenken ze in de stairway bavaria
Dat is niet aan mijquote:Op maandag 9 maart 2009 00:45 schreef s0k het volgende:
[..]
Echt waar?Drama. Waarom gaan we niet ergens heen waar gewoon Heineken geschonken word?
Ja robro is de capo van de fokknokploeg. Hij is zo labiel als een schommel, dus je weet nooit wat hij doet.quote:
ik zet me vol in voor de knokploeg door de mensen aan te moedigen met de term ANDIAMOOOOOOOOOOOOOO ANDIAMOOOOquote:Op maandag 9 maart 2009 00:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja robro is de capo van de fokknokploeg. Hij is zo labiel als een schommel, dus je weet nooit wat hij doet.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja robro is de capo van de fokknokploeg. Hij is zo labiel als een schommel, dus je weet nooit wat hij doet.
Ik waarschuw je alleen maar hoor. Nergens om bang voor te zijn. Mits je komt.quote:
Eh. Juist wel. Ik heb al een paar ideeen.quote:
slechter dan de stairay kan niet hehequote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef s0k het volgende:
[..]
Eh. Juist wel. Ik heb al een paar ideeen.
Ik zat aan een bbq op de Neude te denken, als start. Aangezien meeste Fokkers billig zijn, zou dat wel ze moeten aanspreken.quote:
klinkt goedquote:Op maandag 9 maart 2009 00:52 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik zat aan een bbq op de Neude te denken, als start. Aangezien meeste Fokkers billig zijn, zou dat wel ze moeten aanspreken.
Ik zal niet durven om m mee te nemenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:55 schreef RoBro het volgende:
laat iedereen wel zen fototoestel thuis of is dat een stomme vraag
als ik ergens een schijthekel aan heb is om de hele tijd gefotografeerd te worden als ik potten sta te rammen en de volgende dag erachterkom dat ik lammer was dan ik dachtquote:Op maandag 9 maart 2009 00:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zal niet durven om m mee te nemen. Sowieso, moet je er zo mee rondzeulen
Sowieso heb ik er een hekel aan om gefotografeerd te wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
als ik ergens een schijthekel aan heb is om de hele tijd gefotografeerd te worden als ik potten sta te rammen en de volgende dag erachterkom dat ik lammer was dan ik dacht
en dan nog van die falers die fotos waar jij lam opstaat op hun hyves zettenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sowieso heb ik er een hekel aan om gefotografeerd te worden
Moet ik wel eerst even langs de winkel gaan. Enige wat ik in die kleur heb is een heel slecht jack&jones tshirtquote:Op maandag 9 maart 2009 00:59 schreef RoBro het volgende:
als we allemaal in het roze gaan kunnen we elkaar makkelijk herkennen lijkt me wel hendig
laat me raden er staat veel te groot jack and jones opquote:Op maandag 9 maart 2009 01:00 schreef s0k het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst even langs de winkel gaan. Enige wat ik in die kleur heb is een heel slecht jack&jones tshirt
aan de andere kant als ik gewoon alleen roze aantrek is het iig duidelijk wie de capo isquote:Op maandag 9 maart 2009 01:02 schreef s0k het volgende:
JuistEen keer gekocht voor een feestje met een roze-thema. Ook nooit meer aangehad daarna.
Ik heb helemaal geen roze, en dat komt ook niet in mijn kledingkastquote:Op maandag 9 maart 2009 01:00 schreef s0k het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst even langs de winkel gaan. Enige wat ik in die kleur heb is een heel slecht jack&jones tshirt
zeker alleen maar zwart en nog zwarter?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen roze, en dat komt ook niet in mijn kledingkast
ik heb toch wel minimaal 8 roze shirts truien polosquote:Op maandag 9 maart 2009 01:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen roze, en dat komt ook niet in mijn kledingkast
Valt mee, maar draag wel graag donkere kleuren jaquote:
quote:
Nouja, ik ben er ook vandoorquote:
ik kan een 6:30 post doenquote:Op maandag 9 maart 2009 07:01 schreef Hyman het volgende:
bohh 7 uurs post, dat zouden meer mensen moeten doen
quote:
Smackdown?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vertel jij mij even de laatste 3 minuten van smackdown.
Batterij was leeg
En slecht acteren, die toch? Of heb ik de andere wrestling in m'n hoofd?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
met die langharige zwetende mannen die elkaar trappen
Over het algemeen valt het op WWE wel mee, maar er zitten enkele tjappen tussen jaquote:Op maandag 9 maart 2009 08:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En slecht acteren, die toch? Of heb ik de andere wrestling in m'n hoofd?
Geen tijd gehad om te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vertel jij mij even de laatste 3 minuten van smackdown.
Batterij was leeg
k ken iemand zonder arm die kleed zichzelf elke dag aanquote:Op maandag 9 maart 2009 08:57 schreef Noortje. het volgende:
Heb ik me verslapen, duurt het natuurlijk ook een uur voordat ik me aan heb gekleed.. Serieus als je denkt dat zonder duim aankleden moeilijk is, moet je het eens proberen zonder linkerhand omdat je je pols niet kan draaien.
Ik zal het is proberen.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:57 schreef Noortje. het volgende:
Heb ik me verslapen, duurt het natuurlijk ook een uur voordat ik me aan heb gekleed.. Serieus als je denkt dat zonder duim aankleden moeilijk is, moet je het eens proberen zonder linkerhand omdat je je pols niet kan draaien.
Heb ik wel eens gehadquote:Op maandag 9 maart 2009 08:57 schreef Noortje. het volgende:
Is dat niet van Hogan?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Over het algemeen valt het op WWE wel mee, maar er zitten enkele tjappen tussen ja
Maar die is het gewend en heeft vast geen pijn meer in z'n arm.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
k ken iemand zonder arm die kleed zichzelf elke dag aan
Hehequote:Op maandag 9 maart 2009 09:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gehadVolgens mij moest k heel hard om mezelf lachen
dat heb ik ook altijd, daarom ben ik blij dat ik tegenwoordig 's ochtends niemand tegenkom thuisquote:Op maandag 9 maart 2009 09:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
HeheIk heb echt een tyfusochtendhumeur dus ik word er echt zooooo chagrijnig van
Godverdomme
Ja nou ik werd vanochtend dus wakker door de pijn, sliep ik eindelijk weer, ging mijn vader de vaatwasser uitpakken.. Sliep ik weer, ging mijn wekker een kwartier later en toen ben ik erop in slaap gevallen (tis mijn telefoon) waardoor ik hem niet hoorde en pas om praktisch 9 uur wakker werd terwijl ik om 09.10 op school moest zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, daarom ben ik blij dat ik tegenwoordig 's ochtends niemand tegenkom thuis
True truequote:Op maandag 9 maart 2009 09:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar die is het gewend en heeft vast geen pijn meer in z'n arm.
Aai aaiquote:Op maandag 9 maart 2009 09:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
HeheIk heb echt een tyfusochtendhumeur dus ik word er echt zooooo chagrijnig van
Godverdomme
Dus je kon eigenlijk nog langer slapenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nou ik werd vanochtend dus wakker door de pijn, sliep ik eindelijk weer, ging mijn vader de vaatwasser uitpakken.. Sliep ik weer, ging mijn wekker een kwartier later en toen ben ik erop in slaap gevallen (tis mijn telefoon) waardoor ik hem niet hoorde en pas om praktisch 9 uur wakker werd terwijl ik om 09.10 op school moest zijn.Kan ik me vervolgens ook niet normaal aankleden.. naaahhh
Bedenk me godverdomme ook net dat ik hierna een tussenuur heb![]()
![]()
TOT FUCKING HALF DRIE!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus je kon eigenlijk nog langer slapen.
daltonuur?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:09 schreef Noortje. het volgende:
En dan daltonuur tussenuur daltonuur wiskunde. Hellooooo nutteloze dag.
Begin bij de Squote:Op maandag 9 maart 2009 09:11 schreef Hyman het volgende:
Ik ga een poging doen tot het vinden van mijn sleutels.
Onder je bed?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:11 schreef Hyman het volgende:
Ik ga een poging doen tot het vinden van mijn sleutels.
grapjuh!quote:
Zie post boven de jouwe.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef VlaDje het volgende:
Daltonuur is spijbelen in geel zwarte pakken?
vergeet de kogel aan je enkel nietquote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef VlaDje het volgende:
Daltonuur is spijbelen in geel zwarte pakken?
Niets met n00b zijn te maken, alle leerlingen waren in mijn tijd boefjes. Daar hadden we geen speciale scholen voor.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef Noortje. het volgende:
Overigens voor de n00bs onder ons:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daltononderwijs
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vergeet de kogel aan je enkel niet
In jouw tijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Niets met n00b zijn te maken, alle leerlingen waren in mijn tijd boefjes. Daar hadden we geen speciale scholen voor.
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vergeet de kogel aan je enkel niet
Ja, officieel moet je je inschrijven bij een leraar/vak zodat je daar kan werken, maar in de bovenbouw wordt daar niet meer zo op gelet. Je krijgt dan een stempel van die leraar en je stempelboekje moet je aan het eind van de week inleveren. Je hebt officieel negen van die uren per week, dus moet ook zoveel stempels halen (ik heb er maar vijf, dus ik moet er maar vijf halen).. Maar tegenwoordig kan de bovenbouw ook in tussenuren stempels halen voor die week, en aangezien ik zeven tussenuren ingeroosterd heb ofzo, kan ik ze ook dan halen dus hoef ik vandaag praktisch niet naar school.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
vraagje, het is dus gewoon een uur waarin je mag doen wat je wilt?
Paar vrienden van mij waren zo verkleed met carnaval.quote:
Ik vind hogan engquote:Op maandag 9 maart 2009 09:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hogan doet allang niet meer mee![]()
Toen was het acteren inderdaad niet je van het
Daar kan ik ook weer inkomenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Godverdomme
en zijn bandana over zijn kale kop, en zijn totaal niet gespierde bovenlichaam met een dikke pensquote:
Lol wut?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en zijn bandana over zijn kale kop, en zijn totaal niet gespierde bovenlichaam met een dikke pens
iets met jeugdtrauma's en uitgescheurd?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ik hem zie, dan denk ik aan bratwurst
als je een ruggenprik op je 50ste laat doen zodat je nog 5 jaar kan worstelen, omdat je vrouw al je geld uitgeeftquote:
Nr. 16 zegt:quote:
Neequote:Op maandag 9 maart 2009 09:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
iets met jeugdtrauma's en uitgescheurd?
Kutte dat ze bij Daltonuren absentie afnemenquote:
Dan ben je echt wel een diehardquote:Op maandag 9 maart 2009 09:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als je een ruggenprik op je 50ste laat doen zodat je nog 5 jaar kan worstelen, omdat je vrouw al je geld uitgeeft
Vrouw? Hij heeft nu alleen een jonge lover die op zijn dochter lijkt.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als je een ruggenprik op je 50ste laat doen zodat je nog 5 jaar kan worstelen, omdat je vrouw al je geld uitgeeft
Flair ging langer door volgens mij toch?quote:
OH MIJN GOD EEN NEGER MET VERSTAND VAN COMPUTERSquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Hyman het volgende:
omg,
Er zit bij ons op ICT een negert die gisteren mij nog geholpen had bij de burger king.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht, Brooke is fijjjjjjnquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vrouw? Hij heeft nu alleen een jonge lover die op zijn dochter lijkt.
WOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Probinski het volgende:
[..]
Flair ging langer door volgens mij toch?
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Hyman het volgende:
omg,
Er zit bij ons op ICT een negert die gisteren mij nog geholpen had bij de burger king.
Apart he, mensen zonder rijke ouders die moeten werken voor hun eigen geld?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Hyman het volgende:
omg,
Maar. Je dochter.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En terecht, Brooke is fijjjjjjn![]()
[..]
WOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Hogan worstelt volgens mij nog steeds![]()
Flair is half kreupel
Ja echt he, dacht ik ook alquote:Op maandag 9 maart 2009 09:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Apart he, mensen zonder rijke ouders die moeten werken voor hun eigen geld?
Nee, maar viel me net opquote:Op maandag 9 maart 2009 09:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Apart he, mensen zonder rijke ouders die moeten werken voor hun eigen geld?
Zolang ze jouw jouw genen niet heeft is het jouw dochter nietquote:
Mijn pols zegt ook wel eens knak, maar dat is volgens mij hetzelfde idee als je vingers knakken.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:37 schreef Noortje. het volgende:
Oja trouwens mijn pols zei wel knak gister, maar ik kan hem dus wel nog bewegen (hoewel ik hem niet verder dan 10 graden kan draaien).. Is er een kans dattie gebroken is?
Wat is dan de waarde van het daarvan melden hier?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, maar viel me net op, ik wist niet dat ie hier op school zat
Als je hem nog kan bewegen zonder dat je uitbarst in janken is hij waarschijnlijk nog niet gebroken.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:37 schreef Noortje. het volgende:
Oja trouwens mijn pols zei wel knak gister, maar ik kan hem dus wel nog bewegen (hoewel ik hem niet verder dan 10 graden kan draaien).. Is er een kans dattie gebroken is?
Ik vind dr een beetje een mannenkop hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zolang ze jouw jouw genen niet heeft is het jouw dochter niet![]()
Laten we eerlijk zijn, Brooke is toch wel een stiekeme droom van elke man.
Weet ik veelquote:Op maandag 9 maart 2009 09:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat is dan de waarde van het daarvan melden hier?
Ik kwam zaterdag in de kroeg ook een meid tegen die hier werkt?
Mja zó dom zijn ze nou ook weer niet bij mij op school.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kutte dat ze bij Daltonuren absentie afnemenDeden ze bij m'n nicht. Ik zat op een montessori, die hadden en keuzeuur. Kon je gewoon weg.
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dr een beetje een mannenkop hebben
Nah, als je pols in een hoek wordt gedraaid waar hij niet in hoort is dat denk ik wel een ander soort knak dan je vingers knakken.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijn pols zegt ook wel eens knak, maar dat is volgens mij hetzelfde idee als je vingers knakken.
Ja dat dacht ik ook al. Jammer.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als je hem nog kan bewegen zonder dat je uitbarst in janken is hij waarschijnlijk nog niet gebroken.
ja, want een gebroken pols is vetquote:Op maandag 9 maart 2009 09:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nah, als je pols in een hoek wordt gedraaid waar hij niet in hoort is dat denk ik wel een ander soort knak dan je vingers knakken.
[..]
Ja dat dacht ik ook al. Jammer.
ik weet wat ik moet doen, maar we zijn hier nu met 4 man.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:45 schreef Hyman het volgende:
Ik heb nog steeds niets gedaan hier, en ik weet ook niet wat ik moet gaan doen
Wat doet eigenlijk zeerder, een gebroken of een gekneusde pols?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee maar dat schijnt iets sneller te genezen dan een gekneusde.
Geen idee, nog nooit iets gebroken gehad.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat doet eigenlijk zeerder, een gebroken of een gekneusde pols?
Ik heb ook nog nooit wat gebrokenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit iets gebroken gehad.
Nou ja misschien bel ik de huisarts wel even of ik even tussendoor kan. Zit hier toch maar 300 meter vandaan.
Gekneusd wel, echt neit normaal hoe vaak.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit wat gebroken, of gekneusd.
Je moet een keer tijdens oud en nieuw tegen een flesje dat op straat ligt (met drinken erin) schoppen.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb ook niet echt kneuzingen gehad. alleen mijn grote teen van mijn rechtervoet is gekneusd, ik schopte tegelijk met iemand anders tegen een bal aan. dat doet pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En luchtkussens zijn vet.
1.. 2.. 3..quote:Op maandag 9 maart 2009 09:59 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb een keer mijn pink gekneustvechtpartijtje op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je moet een keer tijdens oud en nieuw tegen een flesje dat op straat ligt (met drinken erin) schoppen.Dat is zeer pijnlijk, en dan hoef je het niet eens tijdens oud en nieuw te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En luchtkussens zijn vet.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
1.. 2.. 3..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ik had er ook 1 thuis, 3.6 meter doorsnee. Toch zonde dat we hem verkocht hebben, alhouwel het ook een kutklus was om dat ding te verplaatsen als je moet grasmaaienquote:Op maandag 9 maart 2009 10:00 schreef Noortje. het volgende:
TrampolinesIk zou nog een keer op zo'n ding gaan slapen bij de dochter van een vriendin van mijn moeder, maar ik spreek haar bijna nooit meer.
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
1.. 2.. 3..maar ik ben volledig hersteld maak je niet druk !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja preciesquote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had er ook 1 thuis, 3.6 meter doorsnee. Toch zonde dat we hem verkocht hebben, alhouwel het ook een kutklus was om dat ding te verplaatsen als je moet grasmaaien
Hoe lang moest je revalideren?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
maar ik ben volledig hersteld maak je niet druk !
Het moet wel vriezen, anders valt het best mee.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is zeer pijnlijk, en dan hoef je het niet eens tijdens oud en nieuw te doen
Ik dacht alquote:Op maandag 9 maart 2009 10:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het moet wel vriezen, anders valt het best mee.
Zo wou ik voor de grap een x face first in een berg sneeuw springen.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het moet wel vriezen, anders valt het best mee.
10 minuten, pas als ik het niet meer bewegen kan maak ik me zorgenquote:
Autsch.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zo wou ik voor de grap een x face first in een berg sneeuw springen.
Maar het bleek een ondergesneeuwde halve-boomstam![]()
Deed heul zeer maar niets aan overgehouden![]()
[..]
10 minuten, pas als ik het niet meer bewegen kan maak ik me zorgen
Ik las autist.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Autsch.
Oei, en wat zeiden je ouders ervan?
Prachtige naam. Lijkt ook veel op Hyman.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:18 schreef Hyman het volgende:
Volgens dit topic: Je nick in het Japans
Is mijn naam: Rifurinkato
Ja, maar. Gewoon. Chocola.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is nog 's ochtends?
Ik moet zelfs nog ontbijten.
Met die prut boxjes van mij, is er dan niet veel aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:19 schreef Desunoto het volgende:
Hai![]()
Ik ben alleen thuis nu. En heb zin om muziek keihard aan te zetten. Niemand die erover zeurt!
Ik help jequote:Op maandag 9 maart 2009 10:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jaa, weet ik. Ik kan mezelf nu nog tegenhouden
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:50 schreef VlaDje het volgende:
whehe, collegatje komt net langs, blijkt dat iktoch niet zo helder was zaterdag als dat ik zelf dacht
hij kan d'r bijna levenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vrijdag was een maat van me 2 uur bezig met kotsen, slapen en schijten op hetzelfde toilet
Over wie heb je het nu?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon sterven aan de vinkentering. Die komen nergens in de wereld.
Over de dominerende vriend van een vriendin van me. Wat een klootzak.quote:
Geef em een slap.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Over de dominerende vriend van een vriendin van me. Wat een klootzak.
Zit er ook nog een meeuw me bang te maken.
Nee. Hij denkt dat ze van hem is. Dat hij haar bezit en alles over haar te zeggen heeft. Zegt aan de telefoon dat ze niet is wat hij verwacht had en hangt op midden door haar zin. Zo disrespectvol. Bah.quote:
Maak er een broodje meeuw van, dat zal hem lerenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die gast, ga ik ook doen als hij zo doorgaat.
Die meeuw. Hij maakt me bang
dat zegt denk ik meer over je vriendin dan over die vriend. Als het zo'n lul moet ze het uitmaken.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee. Hij denkt dat ze van hem is. Dat hij haar bezit en alles over haar te zeggen heeft. Zegt aan de telefoon dat ze niet is wat hij verwacht had en hangt op midden door haar zin. Zo disrespectvol. Bah.Vervolgens maken ze ruzie in het openbaar.
Ze zijn nog niet zo lang samen, dus ze geeft hem nog een kans. Maar echt. Die jongen. My godquote:Op maandag 9 maart 2009 11:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat zegt denk ik meer over je vriendin dan over die vriend. Als het zo'n lul moet ze het uitmaken.
wat zei je net op msn? was even bezig en sloot msn af
ik zou gelijk niet meer hoeven. Ik ga ook nooit op school naar de WC, ik vind het zo ranzig.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:28 schreef Hyman het volgende:
Jemig, ga ik zo naar de wc, zie ik een heule rivier aan zeik onder de deur vandaan komen
Ga leren mikken, of ga zitten
ik moet wel, want 8 uur ophouden is ook niet echt goedquote:Op maandag 9 maart 2009 11:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik zou gelijk niet meer hoeven. Ik ga ook nooit op school naar de WC, ik vind het zo ranzig.
Ik zit eheel vaak van 8 tot 5 op school. Dus kwart voor 8 weg, half 6 thuis. No WC.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik moet wel, want 8 uur ophouden is ook niet echt goed
Met de hoeveelheid dat ik drink, is dat onmogelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 11:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zit eheel vaak van 8 tot 5 op school. Dus kwart voor 8 weg, half 6 thuis. No WC.
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:37 schreef Desunoto het volgende:
Als ik op school rondliep hoefte ik nooit naar de WC.
Pas als ik net thuis was moest ik nodig.
Alsof mijn biologische ik er rekening mee houdt.
Hilarisch!!11!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:36 schreef Desunoto het volgende:
Stuurt xalo me gister 3 sms'jes
1: Hihi, jij hebt lekker geen beltegoed!
2: Ik krijg een Deja vu
3: Jij ook?
Ik drink ook heel veel. Maar toen ik twee was had ik dit al. Want ik HAAT openbare wc'squote:Op maandag 9 maart 2009 11:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid dat ik drink, is dat onmogelijk
Aggosquote:Op maandag 9 maart 2009 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maak er een broodje meeuw van, dat zal hem leren
Geen problemen meequote:Op maandag 9 maart 2009 11:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik drink ook heel veel. Maar toen ik twee was had ik dit al. Want ik HAAT openbare wc's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |