Neequote:Op maandag 9 maart 2009 09:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
iets met jeugdtrauma's en uitgescheurd?
Kutte dat ze bij Daltonuren absentie afnemenquote:
Dan ben je echt wel een diehardquote:Op maandag 9 maart 2009 09:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als je een ruggenprik op je 50ste laat doen zodat je nog 5 jaar kan worstelen, omdat je vrouw al je geld uitgeeft
Vrouw? Hij heeft nu alleen een jonge lover die op zijn dochter lijkt.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als je een ruggenprik op je 50ste laat doen zodat je nog 5 jaar kan worstelen, omdat je vrouw al je geld uitgeeft
Flair ging langer door volgens mij toch?quote:
OH MIJN GOD EEN NEGER MET VERSTAND VAN COMPUTERSquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Hyman het volgende:
omg,
Er zit bij ons op ICT een negert die gisteren mij nog geholpen had bij de burger king.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht, Brooke is fijjjjjjnquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vrouw? Hij heeft nu alleen een jonge lover die op zijn dochter lijkt.
WOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Probinski het volgende:
[..]
Flair ging langer door volgens mij toch?
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Hyman het volgende:
omg,
Er zit bij ons op ICT een negert die gisteren mij nog geholpen had bij de burger king.
Apart he, mensen zonder rijke ouders die moeten werken voor hun eigen geld?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Hyman het volgende:
omg,
Maar. Je dochter.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En terecht, Brooke is fijjjjjjn![]()
[..]
WOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Hogan worstelt volgens mij nog steeds![]()
Flair is half kreupel
Ja echt he, dacht ik ook alquote:Op maandag 9 maart 2009 09:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Apart he, mensen zonder rijke ouders die moeten werken voor hun eigen geld?
Nee, maar viel me net opquote:Op maandag 9 maart 2009 09:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Apart he, mensen zonder rijke ouders die moeten werken voor hun eigen geld?
Zolang ze jouw jouw genen niet heeft is het jouw dochter nietquote:
Mijn pols zegt ook wel eens knak, maar dat is volgens mij hetzelfde idee als je vingers knakken.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:37 schreef Noortje. het volgende:
Oja trouwens mijn pols zei wel knak gister, maar ik kan hem dus wel nog bewegen (hoewel ik hem niet verder dan 10 graden kan draaien).. Is er een kans dattie gebroken is?
Wat is dan de waarde van het daarvan melden hier?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, maar viel me net op, ik wist niet dat ie hier op school zat
Als je hem nog kan bewegen zonder dat je uitbarst in janken is hij waarschijnlijk nog niet gebroken.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:37 schreef Noortje. het volgende:
Oja trouwens mijn pols zei wel knak gister, maar ik kan hem dus wel nog bewegen (hoewel ik hem niet verder dan 10 graden kan draaien).. Is er een kans dattie gebroken is?
Ik vind dr een beetje een mannenkop hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zolang ze jouw jouw genen niet heeft is het jouw dochter niet![]()
Laten we eerlijk zijn, Brooke is toch wel een stiekeme droom van elke man.
Weet ik veelquote:Op maandag 9 maart 2009 09:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat is dan de waarde van het daarvan melden hier?
Ik kwam zaterdag in de kroeg ook een meid tegen die hier werkt?
Mja zó dom zijn ze nou ook weer niet bij mij op school.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kutte dat ze bij Daltonuren absentie afnemenDeden ze bij m'n nicht. Ik zat op een montessori, die hadden en keuzeuur. Kon je gewoon weg.
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dr een beetje een mannenkop hebben
Nah, als je pols in een hoek wordt gedraaid waar hij niet in hoort is dat denk ik wel een ander soort knak dan je vingers knakken.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijn pols zegt ook wel eens knak, maar dat is volgens mij hetzelfde idee als je vingers knakken.
Ja dat dacht ik ook al. Jammer.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als je hem nog kan bewegen zonder dat je uitbarst in janken is hij waarschijnlijk nog niet gebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |