Dat is niet aan mijquote:Op maandag 9 maart 2009 00:45 schreef s0k het volgende:
[..]
Echt waar?Drama. Waarom gaan we niet ergens heen waar gewoon Heineken geschonken word?
Ja robro is de capo van de fokknokploeg. Hij is zo labiel als een schommel, dus je weet nooit wat hij doet.quote:
ik zet me vol in voor de knokploeg door de mensen aan te moedigen met de term ANDIAMOOOOOOOOOOOOOO ANDIAMOOOOquote:Op maandag 9 maart 2009 00:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja robro is de capo van de fokknokploeg. Hij is zo labiel als een schommel, dus je weet nooit wat hij doet.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja robro is de capo van de fokknokploeg. Hij is zo labiel als een schommel, dus je weet nooit wat hij doet.
Ik waarschuw je alleen maar hoor. Nergens om bang voor te zijn. Mits je komt.quote:
Eh. Juist wel. Ik heb al een paar ideeen.quote:
slechter dan de stairay kan niet hehequote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef s0k het volgende:
[..]
Eh. Juist wel. Ik heb al een paar ideeen.
Ik zat aan een bbq op de Neude te denken, als start. Aangezien meeste Fokkers billig zijn, zou dat wel ze moeten aanspreken.quote:
klinkt goedquote:Op maandag 9 maart 2009 00:52 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik zat aan een bbq op de Neude te denken, als start. Aangezien meeste Fokkers billig zijn, zou dat wel ze moeten aanspreken.
Ik zal niet durven om m mee te nemenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:55 schreef RoBro het volgende:
laat iedereen wel zen fototoestel thuis of is dat een stomme vraag
als ik ergens een schijthekel aan heb is om de hele tijd gefotografeerd te worden als ik potten sta te rammen en de volgende dag erachterkom dat ik lammer was dan ik dachtquote:Op maandag 9 maart 2009 00:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zal niet durven om m mee te nemen. Sowieso, moet je er zo mee rondzeulen
Sowieso heb ik er een hekel aan om gefotografeerd te wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
als ik ergens een schijthekel aan heb is om de hele tijd gefotografeerd te worden als ik potten sta te rammen en de volgende dag erachterkom dat ik lammer was dan ik dacht
en dan nog van die falers die fotos waar jij lam opstaat op hun hyves zettenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sowieso heb ik er een hekel aan om gefotografeerd te worden
Moet ik wel eerst even langs de winkel gaan. Enige wat ik in die kleur heb is een heel slecht jack&jones tshirtquote:Op maandag 9 maart 2009 00:59 schreef RoBro het volgende:
als we allemaal in het roze gaan kunnen we elkaar makkelijk herkennen lijkt me wel hendig
laat me raden er staat veel te groot jack and jones opquote:Op maandag 9 maart 2009 01:00 schreef s0k het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst even langs de winkel gaan. Enige wat ik in die kleur heb is een heel slecht jack&jones tshirt
aan de andere kant als ik gewoon alleen roze aantrek is het iig duidelijk wie de capo isquote:Op maandag 9 maart 2009 01:02 schreef s0k het volgende:
JuistEen keer gekocht voor een feestje met een roze-thema. Ook nooit meer aangehad daarna.
Ik heb helemaal geen roze, en dat komt ook niet in mijn kledingkastquote:Op maandag 9 maart 2009 01:00 schreef s0k het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst even langs de winkel gaan. Enige wat ik in die kleur heb is een heel slecht jack&jones tshirt
zeker alleen maar zwart en nog zwarter?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen roze, en dat komt ook niet in mijn kledingkast
ik heb toch wel minimaal 8 roze shirts truien polosquote:Op maandag 9 maart 2009 01:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen roze, en dat komt ook niet in mijn kledingkast
Valt mee, maar draag wel graag donkere kleuren jaquote:
quote:
Nouja, ik ben er ook vandoorquote:
ik kan een 6:30 post doenquote:Op maandag 9 maart 2009 07:01 schreef Hyman het volgende:
bohh 7 uurs post, dat zouden meer mensen moeten doen
quote:
Smackdown?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vertel jij mij even de laatste 3 minuten van smackdown.
Batterij was leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |