Geef em een slap.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Over de dominerende vriend van een vriendin van me. Wat een klootzak.
Zit er ook nog een meeuw me bang te maken.
Nee. Hij denkt dat ze van hem is. Dat hij haar bezit en alles over haar te zeggen heeft. Zegt aan de telefoon dat ze niet is wat hij verwacht had en hangt op midden door haar zin. Zo disrespectvol. Bah.quote:
Maak er een broodje meeuw van, dat zal hem lerenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die gast, ga ik ook doen als hij zo doorgaat.
Die meeuw. Hij maakt me bang
dat zegt denk ik meer over je vriendin dan over die vriend. Als het zo'n lul moet ze het uitmaken.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee. Hij denkt dat ze van hem is. Dat hij haar bezit en alles over haar te zeggen heeft. Zegt aan de telefoon dat ze niet is wat hij verwacht had en hangt op midden door haar zin. Zo disrespectvol. Bah.Vervolgens maken ze ruzie in het openbaar.
Ze zijn nog niet zo lang samen, dus ze geeft hem nog een kans. Maar echt. Die jongen. My godquote:Op maandag 9 maart 2009 11:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat zegt denk ik meer over je vriendin dan over die vriend. Als het zo'n lul moet ze het uitmaken.
wat zei je net op msn? was even bezig en sloot msn af
ik zou gelijk niet meer hoeven. Ik ga ook nooit op school naar de WC, ik vind het zo ranzig.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:28 schreef Hyman het volgende:
Jemig, ga ik zo naar de wc, zie ik een heule rivier aan zeik onder de deur vandaan komen
Ga leren mikken, of ga zitten
ik moet wel, want 8 uur ophouden is ook niet echt goedquote:Op maandag 9 maart 2009 11:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik zou gelijk niet meer hoeven. Ik ga ook nooit op school naar de WC, ik vind het zo ranzig.
Ik zit eheel vaak van 8 tot 5 op school. Dus kwart voor 8 weg, half 6 thuis. No WC.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik moet wel, want 8 uur ophouden is ook niet echt goed
Met de hoeveelheid dat ik drink, is dat onmogelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 11:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zit eheel vaak van 8 tot 5 op school. Dus kwart voor 8 weg, half 6 thuis. No WC.
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:37 schreef Desunoto het volgende:
Als ik op school rondliep hoefte ik nooit naar de WC.
Pas als ik net thuis was moest ik nodig.
Alsof mijn biologische ik er rekening mee houdt.
Hilarisch!!11!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:36 schreef Desunoto het volgende:
Stuurt xalo me gister 3 sms'jes
1: Hihi, jij hebt lekker geen beltegoed!
2: Ik krijg een Deja vu
3: Jij ook?
Ik drink ook heel veel. Maar toen ik twee was had ik dit al. Want ik HAAT openbare wc'squote:Op maandag 9 maart 2009 11:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid dat ik drink, is dat onmogelijk
Aggosquote:Op maandag 9 maart 2009 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maak er een broodje meeuw van, dat zal hem leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |