Dus je kon eigenlijk nog langer slapenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nou ik werd vanochtend dus wakker door de pijn, sliep ik eindelijk weer, ging mijn vader de vaatwasser uitpakken.. Sliep ik weer, ging mijn wekker een kwartier later en toen ben ik erop in slaap gevallen (tis mijn telefoon) waardoor ik hem niet hoorde en pas om praktisch 9 uur wakker werd terwijl ik om 09.10 op school moest zijn.Kan ik me vervolgens ook niet normaal aankleden.. naaahhh
Bedenk me godverdomme ook net dat ik hierna een tussenuur heb![]()
![]()
TOT FUCKING HALF DRIE!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus je kon eigenlijk nog langer slapen.
daltonuur?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:09 schreef Noortje. het volgende:
En dan daltonuur tussenuur daltonuur wiskunde. Hellooooo nutteloze dag.
Begin bij de Squote:Op maandag 9 maart 2009 09:11 schreef Hyman het volgende:
Ik ga een poging doen tot het vinden van mijn sleutels.
Onder je bed?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:11 schreef Hyman het volgende:
Ik ga een poging doen tot het vinden van mijn sleutels.
grapjuh!quote:
Zie post boven de jouwe.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef VlaDje het volgende:
Daltonuur is spijbelen in geel zwarte pakken?
vergeet de kogel aan je enkel nietquote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef VlaDje het volgende:
Daltonuur is spijbelen in geel zwarte pakken?
Niets met n00b zijn te maken, alle leerlingen waren in mijn tijd boefjes. Daar hadden we geen speciale scholen voor.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef Noortje. het volgende:
Overigens voor de n00bs onder ons:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daltononderwijs
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vergeet de kogel aan je enkel niet
In jouw tijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Niets met n00b zijn te maken, alle leerlingen waren in mijn tijd boefjes. Daar hadden we geen speciale scholen voor.
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vergeet de kogel aan je enkel niet
Ja, officieel moet je je inschrijven bij een leraar/vak zodat je daar kan werken, maar in de bovenbouw wordt daar niet meer zo op gelet. Je krijgt dan een stempel van die leraar en je stempelboekje moet je aan het eind van de week inleveren. Je hebt officieel negen van die uren per week, dus moet ook zoveel stempels halen (ik heb er maar vijf, dus ik moet er maar vijf halen).. Maar tegenwoordig kan de bovenbouw ook in tussenuren stempels halen voor die week, en aangezien ik zeven tussenuren ingeroosterd heb ofzo, kan ik ze ook dan halen dus hoef ik vandaag praktisch niet naar school.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
vraagje, het is dus gewoon een uur waarin je mag doen wat je wilt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |