En slecht acteren, die toch? Of heb ik de andere wrestling in m'n hoofd?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
met die langharige zwetende mannen die elkaar trappen
Over het algemeen valt het op WWE wel mee, maar er zitten enkele tjappen tussen jaquote:Op maandag 9 maart 2009 08:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En slecht acteren, die toch? Of heb ik de andere wrestling in m'n hoofd?
Geen tijd gehad om te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vertel jij mij even de laatste 3 minuten van smackdown.
Batterij was leeg
k ken iemand zonder arm die kleed zichzelf elke dag aanquote:Op maandag 9 maart 2009 08:57 schreef Noortje. het volgende:
Heb ik me verslapen, duurt het natuurlijk ook een uur voordat ik me aan heb gekleed.. Serieus als je denkt dat zonder duim aankleden moeilijk is, moet je het eens proberen zonder linkerhand omdat je je pols niet kan draaien.
Ik zal het is proberen.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:57 schreef Noortje. het volgende:
Heb ik me verslapen, duurt het natuurlijk ook een uur voordat ik me aan heb gekleed.. Serieus als je denkt dat zonder duim aankleden moeilijk is, moet je het eens proberen zonder linkerhand omdat je je pols niet kan draaien.
Heb ik wel eens gehadquote:Op maandag 9 maart 2009 08:57 schreef Noortje. het volgende:
Is dat niet van Hogan?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Over het algemeen valt het op WWE wel mee, maar er zitten enkele tjappen tussen ja
Maar die is het gewend en heeft vast geen pijn meer in z'n arm.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
k ken iemand zonder arm die kleed zichzelf elke dag aan
Hehequote:Op maandag 9 maart 2009 09:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gehadVolgens mij moest k heel hard om mezelf lachen
dat heb ik ook altijd, daarom ben ik blij dat ik tegenwoordig 's ochtends niemand tegenkom thuisquote:Op maandag 9 maart 2009 09:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
HeheIk heb echt een tyfusochtendhumeur dus ik word er echt zooooo chagrijnig van
Godverdomme
Ja nou ik werd vanochtend dus wakker door de pijn, sliep ik eindelijk weer, ging mijn vader de vaatwasser uitpakken.. Sliep ik weer, ging mijn wekker een kwartier later en toen ben ik erop in slaap gevallen (tis mijn telefoon) waardoor ik hem niet hoorde en pas om praktisch 9 uur wakker werd terwijl ik om 09.10 op school moest zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, daarom ben ik blij dat ik tegenwoordig 's ochtends niemand tegenkom thuis
True truequote:Op maandag 9 maart 2009 09:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar die is het gewend en heeft vast geen pijn meer in z'n arm.
Aai aaiquote:Op maandag 9 maart 2009 09:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
HeheIk heb echt een tyfusochtendhumeur dus ik word er echt zooooo chagrijnig van
Godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |