ja, want een gebroken pols is vetquote:Op maandag 9 maart 2009 09:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nah, als je pols in een hoek wordt gedraaid waar hij niet in hoort is dat denk ik wel een ander soort knak dan je vingers knakken.
[..]
Ja dat dacht ik ook al. Jammer.
ik weet wat ik moet doen, maar we zijn hier nu met 4 man.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:45 schreef Hyman het volgende:
Ik heb nog steeds niets gedaan hier, en ik weet ook niet wat ik moet gaan doen
Wat doet eigenlijk zeerder, een gebroken of een gekneusde pols?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee maar dat schijnt iets sneller te genezen dan een gekneusde.
Geen idee, nog nooit iets gebroken gehad.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat doet eigenlijk zeerder, een gebroken of een gekneusde pols?
Ik heb ook nog nooit wat gebrokenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit iets gebroken gehad.
Nou ja misschien bel ik de huisarts wel even of ik even tussendoor kan. Zit hier toch maar 300 meter vandaan.
Gekneusd wel, echt neit normaal hoe vaak.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit wat gebroken, of gekneusd.
Je moet een keer tijdens oud en nieuw tegen een flesje dat op straat ligt (met drinken erin) schoppen.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb ook niet echt kneuzingen gehad. alleen mijn grote teen van mijn rechtervoet is gekneusd, ik schopte tegelijk met iemand anders tegen een bal aan. dat doet pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En luchtkussens zijn vet.
1.. 2.. 3..quote:Op maandag 9 maart 2009 09:59 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb een keer mijn pink gekneustvechtpartijtje op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je moet een keer tijdens oud en nieuw tegen een flesje dat op straat ligt (met drinken erin) schoppen.Dat is zeer pijnlijk, en dan hoef je het niet eens tijdens oud en nieuw te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En luchtkussens zijn vet.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
1.. 2.. 3..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ik had er ook 1 thuis, 3.6 meter doorsnee. Toch zonde dat we hem verkocht hebben, alhouwel het ook een kutklus was om dat ding te verplaatsen als je moet grasmaaienquote:Op maandag 9 maart 2009 10:00 schreef Noortje. het volgende:
TrampolinesIk zou nog een keer op zo'n ding gaan slapen bij de dochter van een vriendin van mijn moeder, maar ik spreek haar bijna nooit meer.
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
1.. 2.. 3..maar ik ben volledig hersteld maak je niet druk !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja preciesquote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had er ook 1 thuis, 3.6 meter doorsnee. Toch zonde dat we hem verkocht hebben, alhouwel het ook een kutklus was om dat ding te verplaatsen als je moet grasmaaien
Hoe lang moest je revalideren?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
maar ik ben volledig hersteld maak je niet druk !
Het moet wel vriezen, anders valt het best mee.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is zeer pijnlijk, en dan hoef je het niet eens tijdens oud en nieuw te doen
Ik dacht alquote:Op maandag 9 maart 2009 10:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het moet wel vriezen, anders valt het best mee.
Zo wou ik voor de grap een x face first in een berg sneeuw springen.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het moet wel vriezen, anders valt het best mee.
10 minuten, pas als ik het niet meer bewegen kan maak ik me zorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |