Hoezee voor Danny *O* 2quote:
Nou, wees dat maar ja! Ik kan ook niet tegen al die heisa hoor, bah!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Adelante, ik zal dat 'wussie' positief opnemen*proud to be wussie*
Maar eh even for the record: ik dacht dat die foto's die nu daar verspreid worden gePMt waren?![]()
Verder tvp!
Ja, ik vind het ook erg dat zulke relatief oude foto's dus gewoon bij iemand op de pc staan. Dan word je je ook pijnlijk bewust van meelezersquote:Op zondag 8 maart 2009 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoezee voor Danny *O* 2
De foto's kende ik persoonlijk nog niet. Maar ze schijnen dus echt van SHE te zijn.
Nu weet ik dus zeker dat ik nóóit een bikini/ondergoedfoto van mezelf zal pm-en of posten.
Van wie is die "Lief" een kloon danquote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
het waren haar foto's
die ten tijde van de grote foto-uitwissel-pm/plaats-dag
in mijn herinnering had ze ze ook gepost en later wel weer snel weggehaaldweet het zelfs wel zeker, en een of andere lurker heeft ze opgeslagen en nu weer gepost
Ze zijn wel gepost.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:
Ze waren niet gepost, daar ben ik redelijk zeker van (ik hebeen foto-obsessie, toch>?)
Iemand die ze PM heeft gekregen heeft ze nu dus openbaar gemaakt.
Als dat echt zo is vind ik dat best wel asociaal om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:
Ze waren niet gepost, daar ben ik redelijk zeker van (ik hebeen foto-obsessie, toch>?)
Oh ik wist alleen van de PM, dan heb ik dat in het topic gemist! Alsnog vind ik dit best gemeenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
het waren haar foto's
die ten tijde van de grote foto-uitwissel-pm/plaats-dag
in mijn herinnering had ze ze ook gepost en later wel weer snel weggehaaldweet het zelfs wel zeker, en een of andere lurker heeft ze opgeslagen en nu weer gepost
ik roep nu al een uur dat ze wel gepost zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:
Het is toch ook binnen een minuut weer weggehaald door shmoopyquote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik bedoel, foto's plaatsen van iemand mag toch zomaar niet?
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, wees dat maar ja! Ik kan ook niet tegen al die heisa hoor, bah!
En nu wil ik iets ontopics plaatsen, maar voor de zoveelste keer een lijstje is ook weer zo sneu
Ja, dat gaat ook gewoon netjes verder.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is toch ook binnen een minuut weer weggehaald door shmoopy
Valt erg mee hoor. Ik zou het eerder gevormd noemen: tieten, echte taille, kontquote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
En wat een naar gedoe zeg! SHE dik?Jemig zeg. Pfrt.
Als die pics echt maar even stonden moet het een SLANKER zijn!quote:
ik heb ze iig niet opgeslagen toenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als die pics echt maar even stonden moet het een SLANKER zijn!
Misschien zit ze NU WEL mee te lezen...
*scary 80's thriller synthesizermuziekje*
verraad!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als die pics echt maar even stonden moet het een SLANKER zijn!
Misschien zit ze NU WEL mee te lezen...
*scary 80's thriller synthesizermuziekje*
Ja klopt! Wat een kinderachtig gedoequote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Valt erg mee hoor. Ik zou het eerder gevormd noemen: tieten, echte taille, kont
ik maak mezelf wel verdacht, bedenk ik me netquote:Op zondag 8 maart 2009 22:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
verraad!ik zag ze ook voor het eerst
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik maak mezelf wel verdacht, bedenk ik me net
maar nee, ik ben het niet (altijd) met SHE eens, maar zo laag ben ik niet
Had je wel eens mod?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Was zelf ook bang dat de vingertjes mijn kant uit zouden gaan omdat ik weleens mod had met SHE en meelees in het topic
Op pagina 1 van Deeltje 2 stond net nog een quote met linkjes die het gewoon nog deden.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is toch ook binnen een minuut weer weggehaald door shmoopy
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
mot.
En ik moet naar bed toe. Ben moe.
quote:
Huh? Wie zegt dat dan weer?quote:
Dat was een foto van de puppels die ik oplichtte. Major blabla om niks, geen blote SHE in elk geval.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Huh? Wie zegt dat dan weer?
Inderdaad, er is toen heisa geweest over jou en die foto van iemand anders. Degene die nu de foto van SHE heeft doorgestuurd is ook gewoon fout.
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet iemand is die hier post.
Sluit me bij muis aan. Behalve het stuk van lopen, dat lukt me nog wel. Sterkte Muissiequote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap er helemaal geen pannekoek meer van en ik ga ook geen moeite meer doen. Ik kan amper staan, lopen is vrijwel out of the question dus ik ga maar in bed liggen.
Trusten!
jij bent raarquote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dat was een foto van de puppels die ik oplichtte. Major blabla om niks, geen blote SHE in elk geval.
Maar: ik was het, Mysterie opgelost. En nu?
Dankje Chico, jij ook sterkte!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sluit me bij muis aan. Behalve het stuk van lopen, dat lukt me nog wel. Sterkte Muissie. Weltrusten voor de rest.
Nouja, geen idee. Ik ben geen FA oid.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dat was een foto van de puppels die ik oplichtte. Major blabla om niks, geen blote SHE in elk geval.
That depends, als je wat van computers weet kun je je kloon wel goed verborgen houden.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan de crew toch zo checken neem ik aan?
Hè? Is snap hier helemaal niets van. Zeg je nou dat jij de puppels heb opgelicht én dat je de foto van SHE heb verspreid? Of lees ik verkeerd? Of maak je een grapje (sorry, mijn gevoel voor humor ligt nog beneden, dus ik herken grapjes echt niet op het moment)quote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef mspoez het volgende:
[..]
Oh, dat is eerste is zo. Da's al een paar maanden geleden.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hè? Is snap hier helemaal niets van. Zeg je nou dat jij de puppels heb opgelicht én dat je de foto van SHE heb verspreid? Of lees ik verkeerd? Of maak je een grapje (sorry, mijn gevoel voor humor ligt nog beneden, dus ik herken grapjes echt niet op het moment)
ik heb nooit geclaimed dat ik SHE tof vind, adoreer en het met haar eens ben.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef mspoez het volgende:
Schatje MB ik verdenk je niet hoor, ik vind je gewoon niet eerlijk, ik vind dat je voorheen nooit mopperde op SHE en nu lacht om wat haar gebeurt.
Nee meisje, een poosje terug was er een puppelmeet en daarvan werd een foto gepost maar die was zo donker dat er niets op te zien was, Ik had hem gedownload en opgelicht in photoshop maar mocht hem niet plaatsen van SHE omdat zij vond dat ik een ongezonde obsessie had met de puppelfoto's.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hè? Is snap hier helemaal niets van. Zeg je nou dat jij de puppels heb opgelicht én dat je de foto van SHE heb verspreid? Of lees ik verkeerd? Of maak je een grapje (sorry, mijn gevoel voor humor ligt nog beneden, dus ik herken grapjes echt niet op het moment)
wat goed!quote:
Dat was gewoon interesse nav de fotos van vandaag maar in het verkeerde topic.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
en waar sloeg de vraag op of mijn motor weer rijklaar was?![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee meisje, een poosje terug was er een puppelmeet en daarvan werd een foto gepost maar die was zo donker dat er niets op te zien was, Ik had hem gedownload en opgelicht in photoshop maar mocht hem niet plaatsen van SHE omdat zij vond dat ik een ongezonde obsessie had met de puppelfoto's.
Dus als er nu Slankfoto;s rondzwerven is het wel zo makkelijk om mij gewoon de schuld te geven!
JA, SUPER LEUK! RESULTAAT ZIE IK NOG NIET ECHT, MAARGOED, IK HEB WEL GEDULD!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WAT GOED VAN JEVIND JE HET LEUK? EN ZIE JE AL RESULTAAT?
IK GA DINSDAG PAS WEER
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
Het gaat ook echt weer helemaal nergens over hier, ik begin Anos prima te begrijpen.
Ik heb het toch over sporten of niet danquote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
Het gaat ook echt weer helemaal nergens over hier, ik begin Anos prima te begrijpen.
Haar post geeft inderdaad precies weer wat er nu gebeurt..quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
IK HEB OOK NOG GEEN RESULTAAT GEZIEN MAAR IK HEB OOK GEDULDquote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JA, SUPER LEUK! RESULTAAT ZIE IK NOG NIET ECHT, MAARGOED, IK HEB WEL GEDULD!
JIJ HAD THUIS EEN LOOPBAND TOCH?
ik ga slapen zo, welterusten!![]()
Ik ga morgen niet sporten denk ikquote:Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het toch over sporten of niet dan![]()
Mijn bovenste buikspieren doen echt pijn
Insubordinatie!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ach...zullen we dan helemaal allemaal maar stoppen met posten hier?
als het toch niet naar en ieders zin kan zijn kunnen we net zo goed 't topic dicht gooien natuurlijk
-te veel ontopic
-te veel gezeur
-te veel rellen
-te weinig reacties op offtopic (interessegebrek)
-SHE weg
-SHE rel-praat
-Crash-dieetbeschuldigingen
-Kritiek op eetlijstjes en rellen daarom
ik zeg, slotje en eigen forum beginnen
Hou eens op vervelia. Je maakt er iets van dat het niet is. Heb je die spanning nodig of zoquote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef eleusis het volgende:
Zou het Miss_S zijn?
Het zijn en blijven mortal enemies..
Nee joh, was toch niet serieus bedoeldquote:Op zondag 8 maart 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou eens op vervelia. Je maakt er iets van dat het niet is. Heb je die spanning nodig of zo![]()
Doe!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ach...zullen we dan helemaal allemaal maar stoppen met posten hier?
als het toch niet naar en ieders zin kan zijn kunnen we net zo goed 't topic dicht gooien natuurlijk
[***]
ik zeg, slotje en eigen forum beginnen
Nee, sorry; was me niet duidelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 23:31 schreef eleusis het volgende:
Nee joh, was toch niet serieus bedoeldDacht dat het wel duidelijk was
Grappig he, pizza's laten bezorgen bij iemand.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nooit geclaimed dat ik SHE tof vind, adoreer en het met haar eens ben.
ik kan de gebruikers prima begrijpen en vond de pizzabezorg grap stiekem wat grappigwant ja, daar vraag je om als je je adres post
kommop
Ik kan me hier nog een rel met Tink en mij herinneren waarin het 'adoratieniveau' van SHE ter discussie kwam..
Ze is vast een aardige dame, zelfs wij hebben onze vriendelijke momenten gehad, maar ik kan me meer vinden in de gebruikers dan in SHE, sorry
nu tevreden?
Okee, mijn inschatting/timing fout dan...quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Grappig he, pizza's laten bezorgen bij iemand.
Zelfs als je iemand haat is dat nog ontzettend triest, maar waarom verbaasd het me niet dat dit uit jouw mond komt?
Beauty comes from within; jij betaald de prijs al.
Dom wijf
ik vind het raar dat het jou niet verbaast, want mij verbaast het wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
waarom verbaasd het me niet dat dit uit jouw mond komt?
Ach welnee, omdat je je gedraagt zoals je eruit ziet.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee, jij bent zoooooooo aardigheus
mij dom noemen
omdat ik het enige slankie ben dat niet je reet uitlikt en je zielig vindt?
lazerstraal toch een eind op
succes met je fotoshoot, en je pizza's
Dat zal toch zeker niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
En de rel gaat hier lekker verder, tvp
Ze heeft me dit eerder geflikt.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ik vind het raar dat het jou niet verbaast, want mij verbaast het wel.
Vroegahquote:Op maandag 9 maart 2009 00:24 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Toen ik nog net zo naief was als jij.
Leuk toch, zo op de late zondagavondquote:Op maandag 9 maart 2009 00:25 schreef Greys het volgende:
Kan dit ergens anders uitgevochten worden?
Please please pretty please?
gezelligquote:Op maandag 9 maart 2009 00:23 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Ach welnee, omdat je je gedraagt zoals je eruit ziet.
Lelijk.
Je bent achterbaks, onzeker en naar van aard. En ik weet waarom je gepest bent. Ik zou je ook pesten, elke dag weer.
Neem van mij aan dat jij je hele leven achtervolgd zult worden door je verleden. NIet omdat de wereld wreed is, maar omdat jij het verdient.
Je hebt niets geleerd van je belagers, je bent namelijk net zo geworden als zij.
Met dat verschil dat je het alleen durft als iemand iemand al neer is. Jij en ik weten allebei dat ik niets van je heel laat IRL.
Kruip voor me, dan duw ik mijn hak nog even verder in je blubberbuik.
*ptfoee*
*spit*
Ga eens wieberen, ramptoeristquote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leuk toch, zo op de late zondagavond
Waarom niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:43 schreef kwakveense het volgende:
ik ga morgenohctend hardlopen. en ik moet nu maar naar bed denk ik. de wereld draait, en niet van de drank, maar van het slaaptekort. ben alleen helaas niet moe...
oh en morgen een l-tyrotje erin, want de stress komt als een solid brick wall op me af... ik word alweer van alle kanten naar de psych gestuurd door mn vriendinnetjes maar ik wil niet.
Investeer in jezelf, meis. En zoek een andere psych als deze niet werkt voor je. Met uitstellen verlies je alleen maar tijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef kwakveense het volgende:
omdat ik er teveel tegenop zie omdat ik weet dat het nodig is en weet wat er allemaal gaat gebeuren, en al door mn vergoede sessies heen ben, en eigenlijk dan een andere psych wil maar dan weer het hele begin moet gaan herhalen....en dat is zó'n enorme berg...
stom he?
ik denk dat ik er over een paar weekjes wel zit, tenzij er een wonderbaarlijke omkering plaatsvindt...waar ik uiteraard stiekem op hoop...
Maar popje, je kunt toch niet zo blijven aankutten?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef kwakveense het volgende:
omdat ik er teveel tegenop zie omdat ik weet dat het nodig isen weet wat er allemaal gaat gebeuren, en al door mn vergoede sessies heen ben, en eigenlijk dan een andere psych wil maar dan weer het hele begin moet gaan herhalen....en dat is zó'n enorme berg...
stom he?
ik denk dat ik er over een paar weekjes wel zit, tenzij er een wonderbaarlijke omkering plaatsvindt...waar ik uiteraard stiekem op hoop...
Ik zit hier tamelijk verbijsterd mee te lurken.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:23 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Ach welnee, omdat je je gedraagt zoals je eruit ziet.
Lelijk.
Je bent achterbaks, onzeker en naar van aard. En ik weet waarom je gepest bent. Ik zou je ook pesten, elke dag weer.
Neem van mij aan dat jij je hele leven achtervolgd zult worden door je verleden. NIet omdat de wereld wreed is, maar omdat jij het verdient.
Je hebt niets geleerd van je belagers, je bent namelijk net zo geworden als zij.
Met dat verschil dat je het alleen durft als iemand iemand al neer is. Jij en ik weten allebei dat ik niets van je heel laat IRL.
Kruip voor me, dan duw ik mijn hak nog even verder in je blubberbuik.
*ptfoee*
*spit*
Nonsens! Van hardlopen krijg je juist klapkuiten, omdat je bij iedere stap met de kuit afzet. Van fietsen blijven je kuiten ranker, omdat het meer een statische belasting van de kuitspier isquote:Op maandag 9 maart 2009 00:43 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Kuit omvang is een kwestie van genetische predispositie; je kunt het slechts niet 'verergeren' door fietsen en steppen achterwege te laten.
Hardlopen kan helpen.; maar het enige wat echt helpt is onder je streef gaan zitten.
En daar zul je toch je taartjes voor op moeten geven, zoeteke
Leuk geprobeerd, maar de rel hoeft hier niet verder doorgezet te worden.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zit hier tamelijk verbijsterd mee te lurken.
NIEMAND die hier op reageert.
Wat een afschuwelijke post aan het adres van een vaste Slank-poster van wie bekend is waar haar kwetsbare plekken zitten (zelfs voor mij als lurker). Kennelijk vinden jullie dit soort tirades normaal![]()
Ik ga weer even met open mond verder zitten lurken...
En toch kreeg ik van kickboksen+fietsen+kikkeren+squats dikke kuitenquote:Op maandag 9 maart 2009 07:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nonsens! Van hardlopen krijg je juist klapkuiten, omdat je bij iedere stap met de kuit afzet. Van fietsen blijven je kuiten ranker, omdat het meer een statische belasting van de kuitspier is
Nee, zo ben ik weer niet. En het is bekend in dit topic dat ik niet weet hoe ik een kloon aan moet makenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef eleusis het volgende:
Zou het Miss_S zijn?
Het zijn en blijven mortal enemies..
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:12 schreef eleusis het volgende:
[..]
Okee, mijn inschatting/timing fout dan...
Sorry Miss_S, het was maar een flauw grapjeje weet dat ik fan van je ben.
Ja, een beetje mss. Maar dat zal je vast niet misstaanquote:Op maandag 9 maart 2009 08:06 schreef P.F het volgende:
[..]
En toch kreeg ik van kickboksen+fietsen+kikkeren+squats dikke kuiten
Spannend. 't Is trouwens al wel vaker tegen je gezegd, maar realiseer je je wel écht wat een fijne vriend Mark is? Hééééél zuinig op zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:00 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag de eerste dag van de revalidatie. Stelt nog weinig voor (3 kwartier maar), maar toch....
Dat is werkelijk de eerste keer dat ik van jou een lijstje zie dat jequote:Op maandag 9 maart 2009 08:44 schreef P.F het volgende:
Pfff, dit topic is inderdaad niet meer wat het geweest is.
Voor de goede orde:
O: brinta met magere melk, thee zonder suiker
Ik ontbijt bijna iedere morgen met brinta, maar ik sta vaak pas om 11:00 op, wat ik bij deze wil veranderen (iedere dag 07:00) Als ik geen brinta eet, dan eet ik twee boterhammen met pindakaas.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is werkelijk de eerste keer dat ik van jou een lijstje zie dat je
én op een normaal tijdstip ontbijt
én het nog een écht ontbijt is ook![]()
Misschien ontbijt je wel vaker 's morgens met Brinta, maar dan heb ik die lijstjes gemist. Het was iig als compliment bedoeld.
Hoe is je gewicht eigenlijk tegenwoordig? Moet je nog afvallen of ben je op gewicht? Ik ben het even kwijt.
Nou, ik heb juist best grote borsten dan toen ik echt weinig woog (61 + sporten) en de bil is ook aanwezig, maar het is zo slap, waardoor ik mij dikker voel dan ik ben. (Kreeg juist de vraag of ik af was gevallen van verschillende mensen)quote:Op maandag 9 maart 2009 09:07 schreef Tinkepink het volgende:De intentie is er. En dat je niet meer sexy voelt kan ik me goed voorstellen: ik miste mijn rondingen ook
. Ze zitten er nu weer -gedeeltelijk- aan en ik voel me meteen een stuk beter. De prijs die ik ervoor moet betalen is een klein zacht buikje, maar die is het me waard
![]()
Hopelijk vind jij ook een middenweg. Misschien moeten we maar eens een lijstje met voedzame snacks gaan maken. Is handig voor de veeleters onder ons, wat die moeten die snacks juist vermijden. En als je structureel te weinig eet is zo'n lijstje handig om toch aan voldoende calorien te komen.
Ik begin:
- noten (veel gezonde vetten, maar veel kcal)
- ontbijtkoek (veel vezels, maar ook veel suiker)
- vette vis (zie noten)
- Een shake van volle yoghurt en fruit naar keuzequote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, dan skippen we de ontbijtkoek weer
Dan hebben we nu
- noten
- vis
- olie over pizza en salade
- eieren (eventueel met wat slanke mayo)
-
Ik heb ooit horen zeggen dat Nederlandse vrouwen de mooiste benen hebben, omdat ze veel fietsen.quote:Op maandag 9 maart 2009 07:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nonsens! Van hardlopen krijg je juist klapkuiten, omdat je bij iedere stap met de kuit afzet. Van fietsen blijven je kuiten ranker, omdat het meer een statische belasting van de kuitspier is
Wat je eventueel zou kunnen doen om je geweten enigszins te sussen, is een kip adopteren (adopteereenkip.nl). Een kip heeft een fijn leven, jij hebt bio-eieren en verder probeer je gewoon af en toe een reformkip te kopen (of heb je een tuin?).quote:Op maandag 9 maart 2009 09:23 schreef loveli het volgende:
Bij mij ligt er tegenwoordig standaard gekookte kip in de koelkast, lekker voor op brood of gewoon een stukje tussendoor. Het zit me alleen niet helemaal lekker dat ik 'gewone' supermarktkip koop omdat het een stuk goed koper is. Eigenlijk zou ik reform kip willen kopen, maar dat is vier keer zo duur en kilometers omrijden.
Hagelslag en koekjes? Is wel veel suikers.. Ook omdat je ook al een sinaasappel hebt..quote:Op maandag 9 maart 2009 09:33 schreef AKnynke het volgende:
mijn god, wat een vervolg van het topic gister....
Lijstje:
O: 2 broodjes met hagelslag, sinaasappel.
T: 2 zelfgebakken biscotti's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |