Ja, maar ik kan echt niet iets hartigs door m'n keel krijgen 's morgens vroeg...En t was maar een heel klein laagje hagelslag...quote:Op maandag 9 maart 2009 09:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Hagelslag en koekjes? Is wel veel suikers.. Ook omdat je ook al een sinaasappel hebt..
Wel bruinbrood?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan echt niet iets hartigs door m'n keel krijgen 's morgens vroeg...En t was maar een heel klein laagje hagelslag...
ehh, nee. Geen bruinbrood. Dat is een van m'n grootste frustraties, je kunt hier geen fatsoenlijk brood kopen. En ook pap 's morgens vind ik niet te doen....quote:Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Wel bruinbrood?
Als ik vervelend ben moet je het zeggen, met mijn P.F doet gezond-dus jullie ook.
Interessant dat avocado ook op dat lijstje staat (er staan veel dingen op die ik ook mijd). Wat krijg je van avocado?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb namelijk de laatste tijd nogal last van voedselintolerantie en schrap even een weekje alle fruit (behalve warme appel), avocado, tomaat, paprika, chilipeper, mosterdzaad, noten, en aardappel.
1. Het is niet nodig/niet gewenst om er op door te gaanquote:Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef Miss_S het volgende:
Was SHE nadat ze haar eigenlijk foto's terug zag trouwens jaloers op het lijntje van MoBlo dat ze zo reageerde gisteren
2. Overbodige/onaardige toevoegingquote:Ik mag MoBlo niet maar dat was niet oke
wat is onaardig aan het laatste? en als het niet gewenst is dan moet het maar verwijderd wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:09 schreef P.F het volgende:
[..]
1. Het is niet nodig/niet gewenst om er op door te gaan
[..]
2. Overbodige/onaardige toevoeging
Sure? Ik vond je er anders vrij petite uitzien! (En je hebt mijn lengte, en je weegt minder, dus ik vraag me af, (waar) ben je dan fors?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:13 schreef Muis006 het volgende:
Vraagje!
Als je op een constant tempo fietst (dus geen spinning), krijg je dan nog steeds enorme bovenbenen? Mijn bovenbenen zijn van nature nml al vrij fors en ik wil ze niet nog groter hebben, alleen strakker/gespierder.
Ik vind het vrij overbodig om te melden wie je hier wel/niet mag in dit topic. Schrijf dat anders in een PM of zo.. Het voegt niets toe. Maar goed, ontopic maar weer.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is onaardig aan het laatste? en als het niet gewenst is dan moet het maar verwijderd worden
ik was er gisteren niet dus reageer ik nu nog
Ja, mijn bovenbenen dusquote:Op maandag 9 maart 2009 10:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Sure? Ik vond je er anders vrij petite uitzien! (En je hebt mijn lengte, en je weegt minder, dus ik vraag me af, (waar) ben je dan fors?
De ingredienten voor enorme bovenbenen zijn meer eten (eiwitten, spiergroei) en zware belasting. Als je je niet maximaal inspant en gewoon blijft eten, zal je eerder het uithoudingsvermogen van je spieren trainen dan dat ze huge worden.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:13 schreef Muis006 het volgende:
Vraagje!
Als je op een constant tempo fietst (dus geen spinning), krijg je dan nog steeds enorme bovenbenen? Mijn bovenbenen zijn van nature nml al vrij fors en ik wil ze niet nog groter hebben, alleen strakker/gespierder.
Nou volgens mij weet iedereen wel dat ik en MoBlo geen vriendinnen zijn, dat maakt verder niets uit (tenminste voor ons niet, misschien heb jij er wel problemen mee)quote:Op maandag 9 maart 2009 10:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het vrij overbodig om te melden wie je hier wel/niet mag in dit topic. Schrijf dat anders in een PM of zo.. Het voegt niets toe. Maar goed, ontopic maar weer.
waarom doe je dat nou?? (en heb je de foto's gezien dat je dat zegt? ik vind ze niet dik of lelijk namelijk - moblo is dat overigens ook niet....het was gewoon loos gescheld, lelijk naar gescheld)quote:Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef Miss_S het volgende:
Was SHE nadat ze haar eigenlijk foto's terug zag trouwens jaloers op het lijntje van MoBlo dat ze zo reageerde gisteren
Ik mag MoBlo niet maar dat was niet oke
Doe ik het toch goedquote:Op maandag 9 maart 2009 10:17 schreef loveli het volgende:
[..]
De ingredienten voor enorme bovenbenen zijn meer eten (eiwitten, spiergroei) en zware belasting. Als je je niet maximaal inspant en gewoon blijft eten, zal je eerder het uithoudingsvermogen van je spieren trainen dan dat ze huge worden.
Zo ongeveer, geloof ik.
Misschien een sport die je armen/rug/buik heel erg traint zodat het in verhouding komt? Al zou ik niet weten welke sport dat dan is..quote:Op maandag 9 maart 2009 10:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, mijn bovenbenen dusdie zijn nogal uit verhouding met de rest. Je kan serieus mijn ribben tellen hoor, en ik heb ook magere armpjes (je zou mijn polsen eens moeten zien), maar die bovenbenen
Maar je wil niet afvallen toch? Ik dacht dat jij 61 was bij 1,74?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Ohja, voordat ik dadelijk als pro-ana bestempeld word:
ik wil dus niet dat mijn bovenbenen net zo dun worden als de rest van mij, maar ietsje dunner zou wel mogen.
Zoals ik zei MoBlo en ik heb er geen problemen mee, maar jullie wel dus?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:18 schreef kwakveense het volgende:
[..]
waarom doe je dat nou?? (en heb je de foto's gezien dat je dat zegt? ik vind ze niet dik of lelijk namelijk - moblo is dat overigens ook niet....het was gewoon loos gescheld, lelijk naar gescheld)
en nee, die opmerkingen van she konden echt niet, en het geruzie ervoor kon beide kanten op eigenlijk ook niet, en al die topics kunnen eigenlijk ook niet, en het hele conflict in de eerste plaats kan eigenlij niet....zoveel factoren, ik had geen zin om er energie in te steken, en nu heb ik het toch gedaan...want ik vind het wel erg dat niemand anders iets gezegd heeft gisteravond over/tegen moblo.
maa de manier waarop je t nu doet, met die "ik mag dr niet maar..." erbij helpt denk ik ook niet echt ;')
Ik ben inmiddels 62quote:Op maandag 9 maart 2009 10:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar je wil niet afvallen toch? Ik dacht dat jij 61 was bij 1,74?
Kan jij eigenlijk opdrukken? (ivm evenwicht)
Waarom is dat niet handig? Optimel bevat weinig kcals want geen vet. De meeste mensen hebben meer dan genoeg vet in hun eten, dus daarvan krijg je vast wel genoeg binnen vandaag. Dat je het spul kunt wegkrijgen, daar krijg je mijn complimenten voor.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:19 schreef P.F het volgende:
Ik eet nu optimel yoghurt, maar dat is eigenlijk helemaal niet handig. Bevat maar 40 kcal per 100 gram. En ik heb nu een enorme bak, maar die is waarschijnlijk maar 300 gram..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |