De OP is hier te vinden.
 De OP is hier te vinden.

wat een ontwikkelingen allemaal...
 wat een ontwikkelingen allemaal...

*proud to be wussie*
 *proud to be wussie* 

weet het zelfs wel zeker, en een of andere lurker heeft ze opgeslagen en nu weer gepost
 weet het zelfs wel zeker, en een of andere lurker heeft ze opgeslagen en nu weer gepost  

Hoezee voor Danny *O* 2quote:

Nou, wees dat maar ja! Ik kan ook niet tegen al die heisa hoor, bah!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Adelante, ik zal dat 'wussie' positief opnemen*proud to be wussie*
Maar eh even for the record: ik dacht dat die foto's die nu daar verspreid worden gePMt waren?
Verder tvp!

Ja, ik vind het ook erg dat zulke relatief oude foto's dus gewoon bij iemand op de pc staan. Dan word je je ook pijnlijk bewust van meelezersquote:Op zondag 8 maart 2009 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoezee voor Danny *O* 2
De foto's kende ik persoonlijk nog niet. Maar ze schijnen dus echt van SHE te zijn.
Nu weet ik dus zeker dat ik nóóit een bikini/ondergoedfoto van mezelf zal pm-en of posten.
 hai
 hai  

Van wie is die "Lief" een kloon danquote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
het waren haar foto's
die ten tijde van de grote foto-uitwissel-pm/plaats-dag
in mijn herinnering had ze ze ook gepost en later wel weer snel weggehaaldweet het zelfs wel zeker, en een of andere lurker heeft ze opgeslagen en nu weer gepost

Ze zijn wel gepost.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:
Ze waren niet gepost, daar ben ik redelijk zeker van (ik hebeen foto-obsessie, toch>?)
Iemand die ze PM heeft gekregen heeft ze nu dus openbaar gemaakt.

Als dat echt zo is vind ik dat best wel asociaal om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:
Ze waren niet gepost, daar ben ik redelijk zeker van (ik hebeen foto-obsessie, toch>?)

Oh ik wist alleen van de PM, dan heb ik dat in het topic gemist! Alsnog vind ik dit best gemeenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
het waren haar foto's
die ten tijde van de grote foto-uitwissel-pm/plaats-dag
in mijn herinnering had ze ze ook gepost en later wel weer snel weggehaaldweet het zelfs wel zeker, en een of andere lurker heeft ze opgeslagen en nu weer gepost
 Ik bedoel, foto's plaatsen van iemand mag toch zomaar niet?

ik roep nu al een uur dat ze wel gepost zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:

Het is toch ook binnen een minuut weer weggehaald door shmoopyquote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

quote:Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, wees dat maar ja! Ik kan ook niet tegen al die heisa hoor, bah!
En nu wil ik iets ontopics plaatsen, maar voor de zoveelste keer een lijstje is ook weer zo sneu

Ik wou mijn vorige post eindigen met "OT:...." maar toen wist ik niks meer
 Ik wou mijn vorige post eindigen met "OT:...." maar toen wist ik niks meer   
  Jemig zeg. Pfrt.
 Jemig zeg. Pfrt.

Ja, dat gaat ook gewoon netjes verder.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is toch ook binnen een minuut weer weggehaald door shmoopy

Valt erg mee hoor. Ik zou het eerder gevormd noemen: tieten, echte taille, kontquote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
En wat een naar gedoe zeg! SHE dik?Jemig zeg. Pfrt.

Als die pics echt maar even stonden moet het een SLANKER zijn!quote:

naar bed sleuren
 naar bed sleuren  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |