Hoezee voor Danny *O* 2quote:
Nou, wees dat maar ja! Ik kan ook niet tegen al die heisa hoor, bah!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Adelante, ik zal dat 'wussie' positief opnemen*proud to be wussie*
Maar eh even for the record: ik dacht dat die foto's die nu daar verspreid worden gePMt waren?![]()
Verder tvp!
Ja, ik vind het ook erg dat zulke relatief oude foto's dus gewoon bij iemand op de pc staan. Dan word je je ook pijnlijk bewust van meelezersquote:Op zondag 8 maart 2009 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoezee voor Danny *O* 2
De foto's kende ik persoonlijk nog niet. Maar ze schijnen dus echt van SHE te zijn.
Nu weet ik dus zeker dat ik nóóit een bikini/ondergoedfoto van mezelf zal pm-en of posten.
Van wie is die "Lief" een kloon danquote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
het waren haar foto's
die ten tijde van de grote foto-uitwissel-pm/plaats-dag
in mijn herinnering had ze ze ook gepost en later wel weer snel weggehaaldweet het zelfs wel zeker, en een of andere lurker heeft ze opgeslagen en nu weer gepost
Ze zijn wel gepost.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:
Ze waren niet gepost, daar ben ik redelijk zeker van (ik hebeen foto-obsessie, toch>?)
Iemand die ze PM heeft gekregen heeft ze nu dus openbaar gemaakt.
Als dat echt zo is vind ik dat best wel asociaal om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:
Ze waren niet gepost, daar ben ik redelijk zeker van (ik hebeen foto-obsessie, toch>?)
Oh ik wist alleen van de PM, dan heb ik dat in het topic gemist! Alsnog vind ik dit best gemeenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
het waren haar foto's
die ten tijde van de grote foto-uitwissel-pm/plaats-dag
in mijn herinnering had ze ze ook gepost en later wel weer snel weggehaaldweet het zelfs wel zeker, en een of andere lurker heeft ze opgeslagen en nu weer gepost
ik roep nu al een uur dat ze wel gepost zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:
Het is toch ook binnen een minuut weer weggehaald door shmoopyquote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik bedoel, foto's plaatsen van iemand mag toch zomaar niet?
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, wees dat maar ja! Ik kan ook niet tegen al die heisa hoor, bah!
En nu wil ik iets ontopics plaatsen, maar voor de zoveelste keer een lijstje is ook weer zo sneu
Ja, dat gaat ook gewoon netjes verder.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is toch ook binnen een minuut weer weggehaald door shmoopy
Valt erg mee hoor. Ik zou het eerder gevormd noemen: tieten, echte taille, kontquote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
En wat een naar gedoe zeg! SHE dik?Jemig zeg. Pfrt.
Als die pics echt maar even stonden moet het een SLANKER zijn!quote:
ik heb ze iig niet opgeslagen toenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als die pics echt maar even stonden moet het een SLANKER zijn!
Misschien zit ze NU WEL mee te lezen...
*scary 80's thriller synthesizermuziekje*
verraad!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als die pics echt maar even stonden moet het een SLANKER zijn!
Misschien zit ze NU WEL mee te lezen...
*scary 80's thriller synthesizermuziekje*
Ja klopt! Wat een kinderachtig gedoequote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Valt erg mee hoor. Ik zou het eerder gevormd noemen: tieten, echte taille, kont
ik maak mezelf wel verdacht, bedenk ik me netquote:Op zondag 8 maart 2009 22:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
verraad!ik zag ze ook voor het eerst
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik maak mezelf wel verdacht, bedenk ik me net
maar nee, ik ben het niet (altijd) met SHE eens, maar zo laag ben ik niet
Had je wel eens mod?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Was zelf ook bang dat de vingertjes mijn kant uit zouden gaan omdat ik weleens mod had met SHE en meelees in het topic
Op pagina 1 van Deeltje 2 stond net nog een quote met linkjes die het gewoon nog deden.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is toch ook binnen een minuut weer weggehaald door shmoopy
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
mot.
En ik moet naar bed toe. Ben moe.
quote:
Huh? Wie zegt dat dan weer?quote:
Dat was een foto van de puppels die ik oplichtte. Major blabla om niks, geen blote SHE in elk geval.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Huh? Wie zegt dat dan weer?
Inderdaad, er is toen heisa geweest over jou en die foto van iemand anders. Degene die nu de foto van SHE heeft doorgestuurd is ook gewoon fout.
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet iemand is die hier post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |