Sluit me bij muis aan. Behalve het stuk van lopen, dat lukt me nog wel. Sterkte Muissiequote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap er helemaal geen pannekoek meer van en ik ga ook geen moeite meer doen. Ik kan amper staan, lopen is vrijwel out of the question dus ik ga maar in bed liggen.
Trusten!
jij bent raarquote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dat was een foto van de puppels die ik oplichtte. Major blabla om niks, geen blote SHE in elk geval.
Maar: ik was het, Mysterie opgelost. En nu?
Dankje Chico, jij ook sterkte!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sluit me bij muis aan. Behalve het stuk van lopen, dat lukt me nog wel. Sterkte Muissie. Weltrusten voor de rest.
Nouja, geen idee. Ik ben geen FA oid.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dat was een foto van de puppels die ik oplichtte. Major blabla om niks, geen blote SHE in elk geval.
That depends, als je wat van computers weet kun je je kloon wel goed verborgen houden.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan de crew toch zo checken neem ik aan?
Hè? Is snap hier helemaal niets van. Zeg je nou dat jij de puppels heb opgelicht én dat je de foto van SHE heb verspreid? Of lees ik verkeerd? Of maak je een grapje (sorry, mijn gevoel voor humor ligt nog beneden, dus ik herken grapjes echt niet op het moment)quote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef mspoez het volgende:
[..]
Oh, dat is eerste is zo. Da's al een paar maanden geleden.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hè? Is snap hier helemaal niets van. Zeg je nou dat jij de puppels heb opgelicht én dat je de foto van SHE heb verspreid? Of lees ik verkeerd? Of maak je een grapje (sorry, mijn gevoel voor humor ligt nog beneden, dus ik herken grapjes echt niet op het moment)
ik heb nooit geclaimed dat ik SHE tof vind, adoreer en het met haar eens ben.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef mspoez het volgende:
Schatje MB ik verdenk je niet hoor, ik vind je gewoon niet eerlijk, ik vind dat je voorheen nooit mopperde op SHE en nu lacht om wat haar gebeurt.
Nee meisje, een poosje terug was er een puppelmeet en daarvan werd een foto gepost maar die was zo donker dat er niets op te zien was, Ik had hem gedownload en opgelicht in photoshop maar mocht hem niet plaatsen van SHE omdat zij vond dat ik een ongezonde obsessie had met de puppelfoto's.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hè? Is snap hier helemaal niets van. Zeg je nou dat jij de puppels heb opgelicht én dat je de foto van SHE heb verspreid? Of lees ik verkeerd? Of maak je een grapje (sorry, mijn gevoel voor humor ligt nog beneden, dus ik herken grapjes echt niet op het moment)
wat goed!quote:
Dat was gewoon interesse nav de fotos van vandaag maar in het verkeerde topic.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
en waar sloeg de vraag op of mijn motor weer rijklaar was?![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee meisje, een poosje terug was er een puppelmeet en daarvan werd een foto gepost maar die was zo donker dat er niets op te zien was, Ik had hem gedownload en opgelicht in photoshop maar mocht hem niet plaatsen van SHE omdat zij vond dat ik een ongezonde obsessie had met de puppelfoto's.
Dus als er nu Slankfoto;s rondzwerven is het wel zo makkelijk om mij gewoon de schuld te geven!
JA, SUPER LEUK! RESULTAAT ZIE IK NOG NIET ECHT, MAARGOED, IK HEB WEL GEDULD!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WAT GOED VAN JEVIND JE HET LEUK? EN ZIE JE AL RESULTAAT?
IK GA DINSDAG PAS WEER
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
Het gaat ook echt weer helemaal nergens over hier, ik begin Anos prima te begrijpen.
Ik heb het toch over sporten of niet danquote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
Het gaat ook echt weer helemaal nergens over hier, ik begin Anos prima te begrijpen.
Haar post geeft inderdaad precies weer wat er nu gebeurt..quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
IK HEB OOK NOG GEEN RESULTAAT GEZIEN MAAR IK HEB OOK GEDULDquote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JA, SUPER LEUK! RESULTAAT ZIE IK NOG NIET ECHT, MAARGOED, IK HEB WEL GEDULD!
JIJ HAD THUIS EEN LOOPBAND TOCH?
ik ga slapen zo, welterusten!![]()
Ik ga morgen niet sporten denk ikquote:Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het toch over sporten of niet dan![]()
Mijn bovenste buikspieren doen echt pijn
Insubordinatie!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ach...zullen we dan helemaal allemaal maar stoppen met posten hier?
als het toch niet naar en ieders zin kan zijn kunnen we net zo goed 't topic dicht gooien natuurlijk
-te veel ontopic
-te veel gezeur
-te veel rellen
-te weinig reacties op offtopic (interessegebrek)
-SHE weg
-SHE rel-praat
-Crash-dieetbeschuldigingen
-Kritiek op eetlijstjes en rellen daarom
ik zeg, slotje en eigen forum beginnen
Hou eens op vervelia. Je maakt er iets van dat het niet is. Heb je die spanning nodig of zoquote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef eleusis het volgende:
Zou het Miss_S zijn?
Het zijn en blijven mortal enemies..
Nee joh, was toch niet serieus bedoeldquote:Op zondag 8 maart 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou eens op vervelia. Je maakt er iets van dat het niet is. Heb je die spanning nodig of zo![]()
Doe!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ach...zullen we dan helemaal allemaal maar stoppen met posten hier?
als het toch niet naar en ieders zin kan zijn kunnen we net zo goed 't topic dicht gooien natuurlijk
[***]
ik zeg, slotje en eigen forum beginnen
Nee, sorry; was me niet duidelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 23:31 schreef eleusis het volgende:
Nee joh, was toch niet serieus bedoeldDacht dat het wel duidelijk was
Grappig he, pizza's laten bezorgen bij iemand.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nooit geclaimed dat ik SHE tof vind, adoreer en het met haar eens ben.
ik kan de gebruikers prima begrijpen en vond de pizzabezorg grap stiekem wat grappigwant ja, daar vraag je om als je je adres post
kommop
Ik kan me hier nog een rel met Tink en mij herinneren waarin het 'adoratieniveau' van SHE ter discussie kwam..
Ze is vast een aardige dame, zelfs wij hebben onze vriendelijke momenten gehad, maar ik kan me meer vinden in de gebruikers dan in SHE, sorry
nu tevreden?
Okee, mijn inschatting/timing fout dan...quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Grappig he, pizza's laten bezorgen bij iemand.
Zelfs als je iemand haat is dat nog ontzettend triest, maar waarom verbaasd het me niet dat dit uit jouw mond komt?
Beauty comes from within; jij betaald de prijs al.
Dom wijf
ik vind het raar dat het jou niet verbaast, want mij verbaast het wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
waarom verbaasd het me niet dat dit uit jouw mond komt?
Ach welnee, omdat je je gedraagt zoals je eruit ziet.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee, jij bent zoooooooo aardigheus
mij dom noemen
omdat ik het enige slankie ben dat niet je reet uitlikt en je zielig vindt?
lazerstraal toch een eind op
succes met je fotoshoot, en je pizza's
Dat zal toch zeker niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
En de rel gaat hier lekker verder, tvp
Ze heeft me dit eerder geflikt.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ik vind het raar dat het jou niet verbaast, want mij verbaast het wel.
Vroegahquote:Op maandag 9 maart 2009 00:24 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Toen ik nog net zo naief was als jij.
Leuk toch, zo op de late zondagavondquote:Op maandag 9 maart 2009 00:25 schreef Greys het volgende:
Kan dit ergens anders uitgevochten worden?
Please please pretty please?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |