abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66846992
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:23 schreef DitaVonSleeze het volgende:

[..]

Ach welnee, omdat je je gedraagt zoals je eruit ziet.

Lelijk.

Je bent achterbaks, onzeker en naar van aard. En ik weet waarom je gepest bent. Ik zou je ook pesten, elke dag weer.

Neem van mij aan dat jij je hele leven achtervolgd zult worden door je verleden. NIet omdat de wereld wreed is, maar omdat jij het verdient.
Je hebt niets geleerd van je belagers, je bent namelijk net zo geworden als zij.

Met dat verschil dat je het alleen durft als iemand iemand al neer is. Jij en ik weten allebei dat ik niets van je heel laat IRL.
Kruip voor me, dan duw ik mijn hak nog even verder in je blubberbuik.

*ptfoee*

*spit*
gezellig

kom je nog naar de meet?
dan kun je in de herkansing, want dit is een beetje een inner-beauty-fail

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 09-03-2009 01:03:51 ]
Ja doei.
  maandag 9 maart 2009 @ 00:29:33 #102
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66847004
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leuk toch, zo op de late zondagavond
Ga eens wieberen, ramptoerist
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_66847017
Jeumig. Ik heb nog een halfuur tijd te doden voordat mijn koekjes klaar zijn, maar ik geloof dat ik maar youtube-filmpjes gaan kijken. MoBlo, Dita: DOE! NORMAAL!!
  maandag 9 maart 2009 @ 00:30:15 #104
236335 neen
schone schijn
pi_66847019
Nou, nou, nou, nou, nou, nou su is het klaar.

Al dat gedoe om een paar foto's.... het ging uiteindelijk om geld naar een goed doel te krijgen en dat is gebeurd. Opgelost slotje zeg ik dan.
het lijkt niet wat het is
pi_66847032
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:29 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ga eens wieberen, ramptoerist
Neuh, ik vind het heerlijk.
pi_66847113
Co
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 00:38:58 #107
70532 loveli
N
pi_66847226
Dank voor het compliment, maar het is de bedoeling dat ik binnenkort op normale tijden ga werken en dan heb ik geen tijd meer voor fok
crap in = crap out
pi_66847227
pfff weer een ongezond weekend..

van zaterdag op zondag 2 uur slaap en wat drugs.. vandaag amper wat gegeten.. en toen uiteindelijk om 6 uur maar wat patat omdat dat het enige was waar ik nog wel zin in had... en we moesten om 20:30 weer in Zoetermeer zijn voor een "concert" en om daar nu met een lege maag te gaan staan

Gelukkig zal de schade uit eindelijk wel meevallen.. omdat ik gister avond wel de hele nacht heb staan dansen (en ik sowieso wel af val van dope )

nu nog even een wodka en dan vanaf morgen weer braaf verder...
  maandag 9 maart 2009 @ 00:39:34 #109
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66847246
Je hoeft niet in FB te posten, meisje, enkel hier.
Prrrrr
  maandag 9 maart 2009 @ 00:43:38 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66847339
ik ga morgenohctend hardlopen. en ik moet nu maar naar bed denk ik. de wereld draait, en niet van de drank, maar van het slaaptekort. ben alleen helaas niet moe...

oh en morgen een l-tyrotje erin, want de stress komt als een solid brick wall op me af... ik word alweer van alle kanten naar de psych gestuurd door mn vriendinnetjes maar ik wil niet.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66847400
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:43 schreef kwakveense het volgende:
ik ga morgenohctend hardlopen. en ik moet nu maar naar bed denk ik. de wereld draait, en niet van de drank, maar van het slaaptekort. ben alleen helaas niet moe...

oh en morgen een l-tyrotje erin, want de stress komt als een solid brick wall op me af... ik word alweer van alle kanten naar de psych gestuurd door mn vriendinnetjes maar ik wil niet.
Waarom niet?
Zo van een afstand bekeken lijkt het mij geen kwaad plan
  maandag 9 maart 2009 @ 00:49:01 #112
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66847458
omdat ik er teveel tegenop zie omdat ik weet dat het nodig isen weet wat er allemaal gaat gebeuren, en al door mn vergoede sessies heen ben, en eigenlijk dan een andere psych wil maar dan weer het hele begin moet gaan herhalen....en dat is zó'n enorme berg...
stom he?
ik denk dat ik er over een paar weekjes wel zit, tenzij er een wonderbaarlijke omkering plaatsvindt...waar ik uiteraard stiekem op hoop...
pi_66847501
slapen
  maandag 9 maart 2009 @ 00:52:01 #114
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66847529
trus
Prrrrr
pi_66847537
DIT WINDT MIJ OP.
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 00:53:04 #116
70532 loveli
N
pi_66847549
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef kwakveense het volgende:
omdat ik er teveel tegenop zie omdat ik weet dat het nodig is en weet wat er allemaal gaat gebeuren, en al door mn vergoede sessies heen ben, en eigenlijk dan een andere psych wil maar dan weer het hele begin moet gaan herhalen....en dat is zó'n enorme berg...
stom he?
ik denk dat ik er over een paar weekjes wel zit, tenzij er een wonderbaarlijke omkering plaatsvindt...waar ik uiteraard stiekem op hoop...
Investeer in jezelf, meis. En zoek een andere psych als deze niet werkt voor je. Met uitstellen verlies je alleen maar tijd.
crap in = crap out
pi_66847587
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef kwakveense het volgende:
omdat ik er teveel tegenop zie omdat ik weet dat het nodig isen weet wat er allemaal gaat gebeuren, en al door mn vergoede sessies heen ben, en eigenlijk dan een andere psych wil maar dan weer het hele begin moet gaan herhalen....en dat is zó'n enorme berg...
stom he?
Maar popje, je kunt toch niet zo blijven aankutten?
Wat niet wil zeggen dat ik niet begrijp dat je er tegenop ziet, trouwens.
  maandag 9 maart 2009 @ 00:59:03 #118
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66847639
ik weet het ook wel en het zit er echt aan te komen promisse... (ik dacht al wat klopt er niet...)

als er maar niemand waagt een sig aan te maken met "en toch vind ik dat kwakveense naar de psych moet"

en nu gaat deze muts naar bed
  maandag 9 maart 2009 @ 01:05:49 #119
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66847739
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:23 schreef DitaVonSleeze het volgende:

[..]

Ach welnee, omdat je je gedraagt zoals je eruit ziet.

Lelijk.

Je bent achterbaks, onzeker en naar van aard. En ik weet waarom je gepest bent. Ik zou je ook pesten, elke dag weer.

Neem van mij aan dat jij je hele leven achtervolgd zult worden door je verleden. NIet omdat de wereld wreed is, maar omdat jij het verdient.
Je hebt niets geleerd van je belagers, je bent namelijk net zo geworden als zij.

Met dat verschil dat je het alleen durft als iemand iemand al neer is. Jij en ik weten allebei dat ik niets van je heel laat IRL.
Kruip voor me, dan duw ik mijn hak nog even verder in je blubberbuik.

*ptfoee*

*spit*
Ik zit hier tamelijk verbijsterd mee te lurken.
NIEMAND die hier op reageert.
Wat een afschuwelijke post aan het adres van een vaste Slank-poster van wie bekend is waar haar kwetsbare plekken zitten (zelfs voor mij als lurker). Kennelijk vinden jullie dit soort tirades normaal

Ik ga weer even met open mond verder zitten lurken...
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 maart 2009 @ 01:12:59 #120
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66847866
ik heb besloten me er buiten te houden. in elk topic. omdat ik er te emotioneel van word en ik niet tegen dit soort dingen op fora kan. als t om WIE dan ook gaat.

en dat is heel wat van mij, want tegen beter weten in meng ik me altijd in dingen die dan op de een of andere mnaier ook persoonlijk worden en waar ik dan persoonlijk ook last van heb. het kost me moite genoeg om me er buiten te houden, en ik dreig me nu nog schuldig te gaan voelen ook.

ohja, ik was al naar bed NOT
  maandag 9 maart 2009 @ 07:44:39 #121
1762 YPPY
Yppiaans
pi_66849396
Goedemorgen! Wilde even komen vertellen dat ik helemaal gestopt ben met m'n medicijnen en dat afkickverschijnselen na 2 weken flink verminderd zijn. Ik kan weer rechtdoor lopen. Dus dat ik jullie straks weer kom lastigvallen en dat kwak wel een afspraak moet maken bij de psych en daar niet over na moet denken en gewoon moet gaan.

Wat ontzettend jammer dat het drama hier doorgaat en ik vind die post naar moblo echt niet kunnen. Verder vond ik de grap van de pizza's wel grappig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 9 maart 2009 @ 07:48:42 #122
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66849425
en stom dat je je adres post, er hoeft maar 1 malloot bij te zitten.
  maandag 9 maart 2009 @ 07:50:42 #123
1762 YPPY
Yppiaans
pi_66849438
1 malloot? Whaaaaaaaaaaaa, dat gaat hier per 100 tegelijk.

Vandaag en morgen lunchen op m'n werk. De simpelste van de simpelste lunch, dus dat gaat goedkomen. En de paaseitjes naast me negeren.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 9 maart 2009 @ 07:52:04 #124
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66849448
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:43 schreef DitaVonSleeze het volgende:

[..]

Kuit omvang is een kwestie van genetische predispositie; je kunt het slechts niet 'verergeren' door fietsen en steppen achterwege te laten.
Hardlopen kan helpen.; maar het enige wat echt helpt is onder je streef gaan zitten.

En daar zul je toch je taartjes voor op moeten geven, zoeteke
Nonsens! Van hardlopen krijg je juist klapkuiten, omdat je bij iedere stap met de kuit afzet. Van fietsen blijven je kuiten ranker, omdat het meer een statische belasting van de kuitspier is
  maandag 9 maart 2009 @ 07:54:07 #125
1762 YPPY
Yppiaans
pi_66849460
Eeeej Boor mijn motivatie eens niet te grond in. Al kan het best kloppen, met een bmi van 22 was het alsnog lastig laarzen te kopen.
*OUD heilige*
  maandag 9 maart 2009 @ 08:00:31 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66849509
Goedemorgen .

Ik ga niet vragen of ik nog wat gemist heb, want ik heb wel een beetje bij zitten lezen, maar ik houd me wijselijk stil over de hele kwestie. Heb wel wat anders aan m'n hoofd dan me druk te maken om wat mensen op een forum over elkaar zeggen .

Vandaag de eerste dag van de revalidatie. Stelt nog weinig voor (3 kwartier maar), maar toch... .
Niet meer actief op Fok!
pi_66849530
quote:
Op maandag 9 maart 2009 01:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik zit hier tamelijk verbijsterd mee te lurken.
NIEMAND die hier op reageert.
Wat een afschuwelijke post aan het adres van een vaste Slank-poster van wie bekend is waar haar kwetsbare plekken zitten (zelfs voor mij als lurker). Kennelijk vinden jullie dit soort tirades normaal

Ik ga weer even met open mond verder zitten lurken...
Leuk geprobeerd, maar de rel hoeft hier niet verder doorgezet te worden.
pi_66849548
quote:
Op maandag 9 maart 2009 07:52 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nonsens! Van hardlopen krijg je juist klapkuiten, omdat je bij iedere stap met de kuit afzet. Van fietsen blijven je kuiten ranker, omdat het meer een statische belasting van de kuitspier is
En toch kreeg ik van kickboksen+fietsen+kikkeren+squats dikke kuiten
  maandag 9 maart 2009 @ 08:07:50 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66849562
Ook een beetje jammer dat alle sensatiezoekers nu hiernaartoe gekomen zijn.
Jezus zeg, dit topic is echt ten dode opgeschreven .

Nou ik ben gelukkig weg. Dag .
Niet meer actief op Fok!
pi_66849609
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef eleusis het volgende:
Zou het Miss_S zijn?

Het zijn en blijven mortal enemies..
Nee, zo ben ik weer niet. En het is bekend in dit topic dat ik niet weet hoe ik een kloon aan moet maken
pi_66849639
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:12 schreef eleusis het volgende:

[..]

Okee, mijn inschatting/timing fout dan...

Sorry Miss_S, het was maar een flauw grapje je weet dat ik fan van je ben.
  maandag 9 maart 2009 @ 08:31:10 #132
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66849806
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:06 schreef P.F het volgende:

[..]

En toch kreeg ik van kickboksen+fietsen+kikkeren+squats dikke kuiten
Ja, een beetje mss. Maar dat zal je vast niet misstaan

ik ga fietsen

oja succes Vik!
  maandag 9 maart 2009 @ 08:31:21 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66849810
Ik heb maar één ding te zeggen: Wat jij niet wilt dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet. Belachelijk.

Zo, en nu weer over tot de orde van de dag. De planning
o. weetabix met halfvolle melk
t. yoghurt met frambozen
t. knorr vie
t. in geval van trek: banaan, appel en/of rijstwafel met chocosmaak
l. witvis met groente uit de magnetron, op smaak gemaakt met citroen
t. zie ochtend (banaan, appel en/of rijstwafel)
l. brood
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 9 maart 2009 @ 08:32:40 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66849823
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:00 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag de eerste dag van de revalidatie. Stelt nog weinig voor (3 kwartier maar), maar toch... .
Spannend. 't Is trouwens al wel vaker tegen je gezegd, maar realiseer je je wel écht wat een fijne vriend Mark is? Hééééél zuinig op zijn.
pi_66849846
Ik begrijp ook echt de helft maar van wat in dit topic staat....
Gisteren veelste veel gedronken dus ga het ook niet proberen te begrijpen
pi_66849961
Pfff, dit topic is inderdaad niet meer wat het geweest is.

Voor de goede orde:
O: brinta met magere melk, thee zonder suiker
  maandag 9 maart 2009 @ 08:51:29 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66850074
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:44 schreef P.F het volgende:
Pfff, dit topic is inderdaad niet meer wat het geweest is.

Voor de goede orde:
O: brinta met magere melk, thee zonder suiker
Dat is werkelijk de eerste keer dat ik van jou een lijstje zie dat je
én op een normaal tijdstip ontbijt
én het nog een écht ontbijt is ook
Misschien ontbijt je wel vaker 's morgens met Brinta, maar dan heb ik die lijstjes gemist. Het was iig als compliment bedoeld.

Hoe is je gewicht eigenlijk tegenwoordig? Moet je nog afvallen of ben je op gewicht? Ik ben het even kwijt.
pi_66850242
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is werkelijk de eerste keer dat ik van jou een lijstje zie dat je
én op een normaal tijdstip ontbijt
én het nog een écht ontbijt is ook
Misschien ontbijt je wel vaker 's morgens met Brinta, maar dan heb ik die lijstjes gemist. Het was iig als compliment bedoeld.

Hoe is je gewicht eigenlijk tegenwoordig? Moet je nog afvallen of ben je op gewicht? Ik ben het even kwijt.
Ik ontbijt bijna iedere morgen met brinta, maar ik sta vaak pas om 11:00 op, wat ik bij deze wil veranderen (iedere dag 07:00) Als ik geen brinta eet, dan eet ik twee boterhammen met pindakaas.

Ik weeg denk ik 64 kilo.. In kleding ziet het er nog net zo uit als enkele maanden terug, maar waar ik eerst een strakke, stevige bil had, is het nu zacht en van borsten materiaal. Mijn plan is dus om meer te gaan eten zodat ik meer kan sporten (fitness, kickboksen, hardlopen, groepslessen, moet nog even kijk wat/wanneer). Ik vind het alleen wel moeilijk om meer te eten want ik zit snel vol.. Daarom grijp ik ook vaak terug naar snacks omdat ik dan minder hoef te eten.

En ik voel mij niet meer fijn/sexy in m'n eigen lichaam en dat is een slechte zaak! Ik pas nu wel weer maatje 28 (die ruim begint te worden) Maar ik ben niet meer strak en krachtig. Ben nu vaak moe en lusteloos.. Is helemaal m'n eigen schuld, sinds *mijn relatie* sport ik bijna niet meer, en die duurt nu al meer dan 9 maanden.. En ik wil graag sporten en ik wil ook dat ie veel en veel langer duurt dus ik moet maar even iets gaan combineren

Als ik bij m'n ouders ben dan eet ik wel slechter doordat zij wel snoep en koek kopen. In mijn huis eet ik heel soms een zakje (30 gram) chips of deel ik een pizza met een huisgenootje. (Maar dan wel als avond eten met nog een salade er bij)

Die pannenkoeken die ik van de week postte waren voor een opdracht van school, daar kon ik helaas niet zo veel aan doen Vorige week heb ik in lange tijd weer Fernandes gedronken, dat trok ik heel slecht, dus dat doe ik ook niet meer.

Ook drink ik bijna geen alcohol meer omdat ik "met de auto ben" ! En nu heb ik weer trek dus ga ik twee boterhammen zuivelspread en sambal eten!

Dank je wel! Vandaag is de eerste dag van mijn nieuwe begin en het is fijn dat dat opgemerkt wordt!
pi_66850352
Open mond, serieus. .

Vik, succes vandaag! Ook al is het eerst nog maar drie kwartier, het zal best vermoeiend zijn, neem ik aan.

Ook hier zit de Brinta er alweer in. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 9 maart 2009 @ 09:07:44 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66850360
De intentie is er. En dat je niet meer sexy voelt kan ik me goed voorstellen: ik miste mijn rondingen ook . Ze zitten er nu weer -gedeeltelijk- aan en ik voel me meteen een stuk beter. De prijs die ik ervoor moet betalen is een klein zacht buikje, maar die is het me waard
Hopelijk vind jij ook een middenweg. Misschien moeten we maar eens een lijstje met voedzame snacks gaan maken. Is handig voor de veeleters onder ons, wat die moeten die snacks juist vermijden. En als je structureel te weinig eet is zo'n lijstje handig om toch aan voldoende calorien te komen.

Ik begin:
- noten (veel gezonde vetten, maar veel kcal)
- ontbijtkoek (veel vezels, maar ook veel suiker)
- vette vis (zie noten)
pi_66850451
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:07 schreef Tinkepink het volgende:
De intentie is er. En dat je niet meer sexy voelt kan ik me goed voorstellen: ik miste mijn rondingen ook . Ze zitten er nu weer -gedeeltelijk- aan en ik voel me meteen een stuk beter. De prijs die ik ervoor moet betalen is een klein zacht buikje, maar die is het me waard
Hopelijk vind jij ook een middenweg. Misschien moeten we maar eens een lijstje met voedzame snacks gaan maken. Is handig voor de veeleters onder ons, wat die moeten die snacks juist vermijden. En als je structureel te weinig eet is zo'n lijstje handig om toch aan voldoende calorien te komen.

Ik begin:
- noten (veel gezonde vetten, maar veel kcal)
- ontbijtkoek (veel vezels, maar ook veel suiker)
- vette vis (zie noten)
Nou, ik heb juist best grote borsten dan toen ik echt weinig woog (61 + sporten) en de bil is ook aanwezig, maar het is zo slap, waardoor ik mij dikker voel dan ik ben. (Kreeg juist de vraag of ik af was gevallen van verschillende mensen)

Ik ben juist bang met die voedzame snacks dat ik teveel eet en weer aankom, maar dat slaat natuurlijk ook weer nergens op..

Ontbijtkoek lijkt mij niet zo gezond?

- Olie op je pizza en over je salade gieten.
  maandag 9 maart 2009 @ 09:13:49 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66850508
Oke, dan skippen we de ontbijtkoek weer
Dan hebben we nu
- noten
- vis
- olie over pizza en salade
- eieren (eventueel met wat slanke mayo)
-
pi_66850536
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, dan skippen we de ontbijtkoek weer
Dan hebben we nu
- noten
- vis
-
- Een shake van volle yoghurt en fruit naar keuze
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 09:18:37 #144
70532 loveli
N
pi_66850645
quote:
Op maandag 9 maart 2009 07:52 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik heb ooit horen zeggen dat Nederlandse vrouwen de mooiste benen hebben, omdat ze veel fietsen.
crap in = crap out
  maandag 9 maart 2009 @ 09:20:59 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66850707
Voedzame en gezonde tussendoortjes voor te-weinig-eters
- Een shake van volle yoghurt en fruit naar keuze
- noten
- vis
- boter op je brood
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 09:23:09 #146
70532 loveli
N
pi_66850760
Bij mij ligt er tegenwoordig standaard gekookte kip in de koelkast, lekker voor op brood of gewoon een stukje tussendoor. Het zit me alleen niet helemaal lekker dat ik 'gewone' supermarktkip koop omdat het een stuk goed koper is. Eigenlijk zou ik reform kip willen kopen, maar dat is vier keer zo duur en kilometers omrijden.
crap in = crap out
  maandag 9 maart 2009 @ 09:25:52 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66850824
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:23 schreef loveli het volgende:
Bij mij ligt er tegenwoordig standaard gekookte kip in de koelkast, lekker voor op brood of gewoon een stukje tussendoor. Het zit me alleen niet helemaal lekker dat ik 'gewone' supermarktkip koop omdat het een stuk goed koper is. Eigenlijk zou ik reform kip willen kopen, maar dat is vier keer zo duur en kilometers omrijden.
Wat je eventueel zou kunnen doen om je geweten enigszins te sussen, is een kip adopteren (adopteereenkip.nl). Een kip heeft een fijn leven, jij hebt bio-eieren en verder probeer je gewoon af en toe een reformkip te kopen (of heb je een tuin?).
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 09:30:53 #148
70532 loveli
N
pi_66850926
Het gaat meer om het gezondheidsaspect dan om m'n geweten. En helaas heb ik niet eens een balkon hier. De dichtstbijzijnde reformzaak is tien kilometer verderop, dat komt er ook nog bij.
crap in = crap out
  maandag 9 maart 2009 @ 09:33:12 #149
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66850992
mijn god, wat een vervolg van het topic gister....

Lijstje:

O: 2 broodjes met hagelslag, sinaasappel.
T: 2 zelfgebakken biscotti's.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66851038
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:33 schreef AKnynke het volgende:
mijn god, wat een vervolg van het topic gister....

Lijstje:

O: 2 broodjes met hagelslag, sinaasappel.
T: 2 zelfgebakken biscotti's.
Hagelslag en koekjes? Is wel veel suikers.. Ook omdat je ook al een sinaasappel hebt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')