gezelligquote:Op maandag 9 maart 2009 00:23 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Ach welnee, omdat je je gedraagt zoals je eruit ziet.
Lelijk.
Je bent achterbaks, onzeker en naar van aard. En ik weet waarom je gepest bent. Ik zou je ook pesten, elke dag weer.
Neem van mij aan dat jij je hele leven achtervolgd zult worden door je verleden. NIet omdat de wereld wreed is, maar omdat jij het verdient.
Je hebt niets geleerd van je belagers, je bent namelijk net zo geworden als zij.
Met dat verschil dat je het alleen durft als iemand iemand al neer is. Jij en ik weten allebei dat ik niets van je heel laat IRL.
Kruip voor me, dan duw ik mijn hak nog even verder in je blubberbuik.
*ptfoee*
*spit*
Ga eens wieberen, ramptoeristquote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leuk toch, zo op de late zondagavond
Waarom niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:43 schreef kwakveense het volgende:
ik ga morgenohctend hardlopen. en ik moet nu maar naar bed denk ik. de wereld draait, en niet van de drank, maar van het slaaptekort. ben alleen helaas niet moe...
oh en morgen een l-tyrotje erin, want de stress komt als een solid brick wall op me af... ik word alweer van alle kanten naar de psych gestuurd door mn vriendinnetjes maar ik wil niet.
Investeer in jezelf, meis. En zoek een andere psych als deze niet werkt voor je. Met uitstellen verlies je alleen maar tijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef kwakveense het volgende:
omdat ik er teveel tegenop zie omdat ik weet dat het nodig is en weet wat er allemaal gaat gebeuren, en al door mn vergoede sessies heen ben, en eigenlijk dan een andere psych wil maar dan weer het hele begin moet gaan herhalen....en dat is zó'n enorme berg...
stom he?
ik denk dat ik er over een paar weekjes wel zit, tenzij er een wonderbaarlijke omkering plaatsvindt...waar ik uiteraard stiekem op hoop...
Maar popje, je kunt toch niet zo blijven aankutten?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef kwakveense het volgende:
omdat ik er teveel tegenop zie omdat ik weet dat het nodig isen weet wat er allemaal gaat gebeuren, en al door mn vergoede sessies heen ben, en eigenlijk dan een andere psych wil maar dan weer het hele begin moet gaan herhalen....en dat is zó'n enorme berg...
stom he?
ik denk dat ik er over een paar weekjes wel zit, tenzij er een wonderbaarlijke omkering plaatsvindt...waar ik uiteraard stiekem op hoop...
Ik zit hier tamelijk verbijsterd mee te lurken.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:23 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Ach welnee, omdat je je gedraagt zoals je eruit ziet.
Lelijk.
Je bent achterbaks, onzeker en naar van aard. En ik weet waarom je gepest bent. Ik zou je ook pesten, elke dag weer.
Neem van mij aan dat jij je hele leven achtervolgd zult worden door je verleden. NIet omdat de wereld wreed is, maar omdat jij het verdient.
Je hebt niets geleerd van je belagers, je bent namelijk net zo geworden als zij.
Met dat verschil dat je het alleen durft als iemand iemand al neer is. Jij en ik weten allebei dat ik niets van je heel laat IRL.
Kruip voor me, dan duw ik mijn hak nog even verder in je blubberbuik.
*ptfoee*
*spit*
Nonsens! Van hardlopen krijg je juist klapkuiten, omdat je bij iedere stap met de kuit afzet. Van fietsen blijven je kuiten ranker, omdat het meer een statische belasting van de kuitspier isquote:Op maandag 9 maart 2009 00:43 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Kuit omvang is een kwestie van genetische predispositie; je kunt het slechts niet 'verergeren' door fietsen en steppen achterwege te laten.
Hardlopen kan helpen.; maar het enige wat echt helpt is onder je streef gaan zitten.
En daar zul je toch je taartjes voor op moeten geven, zoeteke
Leuk geprobeerd, maar de rel hoeft hier niet verder doorgezet te worden.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zit hier tamelijk verbijsterd mee te lurken.
NIEMAND die hier op reageert.
Wat een afschuwelijke post aan het adres van een vaste Slank-poster van wie bekend is waar haar kwetsbare plekken zitten (zelfs voor mij als lurker). Kennelijk vinden jullie dit soort tirades normaal![]()
Ik ga weer even met open mond verder zitten lurken...
En toch kreeg ik van kickboksen+fietsen+kikkeren+squats dikke kuitenquote:Op maandag 9 maart 2009 07:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nonsens! Van hardlopen krijg je juist klapkuiten, omdat je bij iedere stap met de kuit afzet. Van fietsen blijven je kuiten ranker, omdat het meer een statische belasting van de kuitspier is
Nee, zo ben ik weer niet. En het is bekend in dit topic dat ik niet weet hoe ik een kloon aan moet makenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef eleusis het volgende:
Zou het Miss_S zijn?
Het zijn en blijven mortal enemies..
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:12 schreef eleusis het volgende:
[..]
Okee, mijn inschatting/timing fout dan...
Sorry Miss_S, het was maar een flauw grapjeje weet dat ik fan van je ben.
Ja, een beetje mss. Maar dat zal je vast niet misstaanquote:Op maandag 9 maart 2009 08:06 schreef P.F het volgende:
[..]
En toch kreeg ik van kickboksen+fietsen+kikkeren+squats dikke kuiten
Spannend. 't Is trouwens al wel vaker tegen je gezegd, maar realiseer je je wel écht wat een fijne vriend Mark is? Hééééél zuinig op zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:00 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag de eerste dag van de revalidatie. Stelt nog weinig voor (3 kwartier maar), maar toch....
Dat is werkelijk de eerste keer dat ik van jou een lijstje zie dat jequote:Op maandag 9 maart 2009 08:44 schreef P.F het volgende:
Pfff, dit topic is inderdaad niet meer wat het geweest is.
Voor de goede orde:
O: brinta met magere melk, thee zonder suiker
Ik ontbijt bijna iedere morgen met brinta, maar ik sta vaak pas om 11:00 op, wat ik bij deze wil veranderen (iedere dag 07:00) Als ik geen brinta eet, dan eet ik twee boterhammen met pindakaas.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is werkelijk de eerste keer dat ik van jou een lijstje zie dat je
én op een normaal tijdstip ontbijt
én het nog een écht ontbijt is ook![]()
Misschien ontbijt je wel vaker 's morgens met Brinta, maar dan heb ik die lijstjes gemist. Het was iig als compliment bedoeld.
Hoe is je gewicht eigenlijk tegenwoordig? Moet je nog afvallen of ben je op gewicht? Ik ben het even kwijt.
Nou, ik heb juist best grote borsten dan toen ik echt weinig woog (61 + sporten) en de bil is ook aanwezig, maar het is zo slap, waardoor ik mij dikker voel dan ik ben. (Kreeg juist de vraag of ik af was gevallen van verschillende mensen)quote:Op maandag 9 maart 2009 09:07 schreef Tinkepink het volgende:De intentie is er. En dat je niet meer sexy voelt kan ik me goed voorstellen: ik miste mijn rondingen ook
. Ze zitten er nu weer -gedeeltelijk- aan en ik voel me meteen een stuk beter. De prijs die ik ervoor moet betalen is een klein zacht buikje, maar die is het me waard
![]()
Hopelijk vind jij ook een middenweg. Misschien moeten we maar eens een lijstje met voedzame snacks gaan maken. Is handig voor de veeleters onder ons, wat die moeten die snacks juist vermijden. En als je structureel te weinig eet is zo'n lijstje handig om toch aan voldoende calorien te komen.
Ik begin:
- noten (veel gezonde vetten, maar veel kcal)
- ontbijtkoek (veel vezels, maar ook veel suiker)
- vette vis (zie noten)
- Een shake van volle yoghurt en fruit naar keuzequote:Op maandag 9 maart 2009 09:13 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, dan skippen we de ontbijtkoek weer
Dan hebben we nu
- noten
- vis
- olie over pizza en salade
- eieren (eventueel met wat slanke mayo)
-
Ik heb ooit horen zeggen dat Nederlandse vrouwen de mooiste benen hebben, omdat ze veel fietsen.quote:Op maandag 9 maart 2009 07:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nonsens! Van hardlopen krijg je juist klapkuiten, omdat je bij iedere stap met de kuit afzet. Van fietsen blijven je kuiten ranker, omdat het meer een statische belasting van de kuitspier is
Wat je eventueel zou kunnen doen om je geweten enigszins te sussen, is een kip adopteren (adopteereenkip.nl). Een kip heeft een fijn leven, jij hebt bio-eieren en verder probeer je gewoon af en toe een reformkip te kopen (of heb je een tuin?).quote:Op maandag 9 maart 2009 09:23 schreef loveli het volgende:
Bij mij ligt er tegenwoordig standaard gekookte kip in de koelkast, lekker voor op brood of gewoon een stukje tussendoor. Het zit me alleen niet helemaal lekker dat ik 'gewone' supermarktkip koop omdat het een stuk goed koper is. Eigenlijk zou ik reform kip willen kopen, maar dat is vier keer zo duur en kilometers omrijden.
Hagelslag en koekjes? Is wel veel suikers.. Ook omdat je ook al een sinaasappel hebt..quote:Op maandag 9 maart 2009 09:33 schreef AKnynke het volgende:
mijn god, wat een vervolg van het topic gister....
Lijstje:
O: 2 broodjes met hagelslag, sinaasappel.
T: 2 zelfgebakken biscotti's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |