Zo'n onzin, zo heb ik ook verhalen gehoord dat hij Rory Gallegher het beste vond en nog wel meer gitaristenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:20 schreef SexPistol het volgende:
(Hendrix vond hem zelfs de beste van de wereld).
Als je dat al een melodie noemtquote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
geen melodie? Dat hebben de meeste mainstream Hardcore nummers wel![]()
nee, dit helpt me niet overtuigenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
geen melodie? Dat hebben de meeste mainstream Hardcore nummers wel![]()
dit valt idd nog wel mee qua melodie, vaak zitten er van die hele cheesy kermis riedeltjes in.quote:
oef, dat vind ik inderdaad herrie. Maarja, zo vind ik cascada leuk, terwijl bijna iedereen dat échte takke herrie vindquote:
Slap aftreksel van Jimi Hendrixquote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef IJsblock het volgende:
Stevie Ray Vaughan mag je niet vergeten bij de gitaristen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Slap aftreksel van Jimi Hendrix
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Ik hoor nog steeds geen melodieën hoorquote:
Maar wel grootste deel van 1e nummer en laatste nummer voegde je later toequote:Op zondag 8 maart 2009 17:46 schreef julian6 het volgende:
Als je het nummertje nou is afluisterde in plaats van na 10 seconden te stoppen.. Je kunt in 4 min niet beide nummers geluisterd hebben
dit zijn melodietjes die ook op t album van de jostiband staanquote:
Jimi hendrix was once asked 'what is it like being the greatest living guitarist?' and he looked up and said 'i dunno,ask rory gallagher that question sir'quote:Op zondag 8 maart 2009 18:19 schreef SexPistol het volgende:
Zappa kan zonder twijfel tot de belangrijkste componisten gerekend worden van de 2e helft van de 20e eeuw. Daarenboven beschouwde Jimi Hendrix hem als de beste gitarist die er rondliep - beter dan Hendrix zelf. Over zijn vocale kwaliteiten was Zappa minder tevreden. Zo stelde hij in een interview, dat wanneer hij auditie zou moeten doen voor zijn eigen band, hij niet zou worden aangenomen.
Bron: wikipedia.nl
Ik ben niet zo'n wikipediagelover, maar ik ben van mening dat mensen die over dit soort personen een wikipedia-artikel schrijven geen onzin neerzetten
Verder kan het best zo zijn dat het onzin is
Deze dan?quote:
Das een melodie van het niveau groep 3quote:Op zondag 8 maart 2009 20:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Deze dan?
vanaf 0:50
(en plak "&fmt=18" achter de URL)
Ik snap zeker wat je bedoeltquote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jimi hendrix was once asked 'what is it like being the greatest living guitarist?' and he looked up and said 'i dunno,ask rory gallagher that question sir'
Na snel googlen op Jimi Hendrix Rory Gallagher, kan net zo goed onzin zijn maar je snapt nu wat ik bedoel
Ik heb niet veel van Zappa gehoord, maar wat ik heb gehoord:quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Ik snap zeker wat je bedoeltWe kunnen wel vaststellen dat Zappa gewoon een hele goede gitarist was. Misschien een van de besten. Ik denk wel dat je ermee eens bent
Ik kan je geen albums oid aanraden, wel een paar nrs.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb niet veel van Zappa gehoord, maar wat ik heb gehoord:![]()
![]()
Kan je anders een paar van Zappa's meest guitarheavy albums aanraden?
kzal eerst even met deze beginnenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:14 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Ik kan je geen albums oid aanraden, wel een paar nrs.
youtubes
Ik kan er nog meer sturen als je wilt
Sorry maar als de eerste te erg aanwezige luide kick is afgelopen begint meteen de tweede en dat trek ik echt niet, ergo, ik heb niet veel met hardcore.quote:
quote:
The Fast Show Rulesquote:-What are you gonna play for us tonight?
-Well, trumpet!
-No, what tune?
-Tune? This is jazz!
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
R&B is geweldig.
Begrijp alleen niet dat ze de moderne R&B R&B durven te noemen.
Hier man, dit is toch hartstikke goedquote:Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vond jouw sneer naar freejazz alleen niet zo leuk
Tool en Steve Vai horen wat mij betreft niet in dat rijtje thuis. Dat zijn nou juist artiesten die weliswaar virtuoos zijn, maar de compositie belangrijker vinden dan dat. Klassieke gitaarsolo's doet Tool niet aan, en Steve Vai liet in "For the Love of God" (of je er nou van houdt of niet) al horen dat toon belangrijker is dan het aantal nootjes per seconde.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:00 schreef wallofdolls het volgende:
Hiphop kan ik mee leven
Waar ik niet mee kan leven zijn bands en artiesten die expliciet de nadruk leggen op virtuositeit (je kent ze wel, Dream Theater, Tool, Steve Vai, Yngwie Malmsteen, Joe Satriani) en daarmee impliceren dat ze goede muziek maken omdat ze moeilijke dingen doen terwijl ze precies het averechtse effect bereiken.
Ik vind de toon van For the Love of God al een van de slechtste tonen in de geschiedenis van de gitaarhelden dus daar kan ik niet zo veel mee. Toch wel, het is de toon die ik uit mn goedkope versterker krijg als ik heel erg mn best doe (en laat ik dat nu ook net een behoorlijke baggertoon vinden). Tool.. ik vind een aantal nummers van Aenima heel erg goed, maar het meeste draait toch om onnodig moeilijke composities maken die op elkaar lijken. Ik heb ook wel genoeg aan de dingen die ik op liveplaten en dvd's van ze heb gezien, maar het verneuken van No Quarter is toch wat ik ze het meeste aanrekenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:51 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Tool en Steve Vai horen wat mij betreft niet in dat rijtje thuis. Dat zijn nou juist artiesten die weliswaar virtuoos zijn, maar de compositie belangrijker vinden dan dat. Klassieke gitaarsolo's doet Tool niet aan, en Steve Vai liet in "For the Love of God" (of je er nou van houdt of niet) al horen dat toon belangrijker is dan het aantal nootjes per seconde.
Ga Tool een keer live zien en je zal zien wat ik bedoel. Het gaat echt niet om krachtpatsen.
Sorryquote:Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vond jouw sneer naar freejazz alleen niet zo leuk
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is nou juist het toffe aan jazz. Dat urenlange gejam en geimproviseer en maar een beetje aanklooien. En dat er dan iemand uit de zaal opstaat, een instrument pakt en even een half uurtje mee gaat spelen. Jazz.
Of deze :quote:Op maandag 9 maart 2009 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha daar moet ik dus elke keer aan denken.
Preciesss. Eindeloosheidquote:Op maandag 9 maart 2009 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is nou juist het toffe aan jazz. Dat urenlange gejam en geimproviseer en maar een beetje aanklooien. En dat er dan iemand uit de zaal opstaat, een instrument pakt en even een half uurtje mee gaat spelen. Jazz.
Hahaha, briljant, volgens mij dat ik zelf ook zo zou kunnen gaan staanquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:35 schreef wallofdolls het volgende:
Hahaha, briljant, volgens mij dat ik zelf ook zo zou kunnen gaan staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |