R&B is geweldig.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:43 schreef geelkuikentje het volgende:
R&B valt niet onder muziek. Dat is gewoon zooi![]()
Prima dat er fans zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
R&B is geweldig.
Begrijp alleen niet dat ze de moderne R&B R&B durven te noemen.
Hou jij alleen van klassiek?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:53 schreef jimjim1983 het volgende:
hardcore, hardstyle, dirty dutch housepiratenmuziek, bijna alle vormen van rock en de kinderrap van tegenwoordig.
die was ik nog vergetenquote:
Dit is R&Bquote:Op zondag 8 maart 2009 11:52 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Prima dat er fans zijn
Ik vind het alleen niks
Zo.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:38 schreef dewd het volgende:
Hekel wil ik niet zeggen want in bijna elke genre zit toch wel een nummer wat ik kan waarderen.
Over het algemeen en in willekeurige volgorde:
Techno, hardstyle etc, Nederlandstalig en dan met name die volendamse bagger.
Rap, r&b, negerinnen die niet kunnen zingen maar alleen maar kunnen schreeuwen. Zo irritant is dat.
emo bandjes met nichterige zangers
onverstaanbare muziek zoals bijvoorbeeld terror of speed metal, wat bezielt die gasten.
De 13 in een dozijn ''dans" nummers die in de top40 voorkomen.
Hmm ben vast nog wel wat vergeten
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:12 schreef Manta_Ray het volgende:
Hoewel ik gangsterrap en die hele 'urban'-stroming doorgaans erg vervelend vind, hoor ik zo nu en dan nog wel eens een vet hiphopnummer.
Reggae daarentegen trek ik per definitie slecht. Het is zo sloom en gezapig. Vooral in paradiso tijdens de noodlanding hadden ze nog wel eens de vreemde gewoonte om om 3 uur in de grote zaal reggae aan te zetten, wat voor mij dan eigenlijk reden genoeg was om af te haken. Ik kan eigenlijk ook geen enkel moment of omstandigheid bedenken waarin ik wel op bijv. Bob Marley zou zitten te wachten.
Ska komt daar direct na, van die hyperactieve geveinsde vrolijkheid allemaal![]()
R&B zooi vinden en wel naar Lady GaGa luisteren.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:43 schreef geelkuikentje het volgende:
R&B valt niet onder muziek. Dat is gewoon zooi![]()
zie last.fm voor details wat ik wel tof vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |