quote:Op zondag 8 maart 2009 15:51 schreef Appletree het volgende:
[ afbeelding ]
Een vergelijking tussen muzieksmaak en SAT scores.
Ik luister natuurlijk alleen maar Beethoven en ik heb een hekel aan Lil' Wayne
SAT is een test die in de VS wordt gemaakt op de middelbare school, zodat universiteiten beter je niveau kunnen bepalen en kunnen zien wat je capaciteiten zijn. Acceptatie tot toelating bij een goede universiteit is daar heel belangrijk, dus een goede score zou leuk zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:58 schreef SexPistol het volgende:
@AppleTree, ik snap de score uitleg niet :$ ?
Kempi, tja, zo zijn er in elk genre wel artiesten aan te wijzen die géén kunst maken. Oké, wat recente R&B wat ik wel kunst vind:quote:Op zondag 8 maart 2009 15:54 schreef SexPistol het volgende:
@Tracy, ik heb het verkeerd gezegd. De meeste rap en R&B heeft geen kunstzinnige waarde. Ik meen mij een nummer te herinneren van Flipsyde die heel erg mooi is. Dat soort nummers hebben een verhaal. Als ik bijvoorbeeld Kempi (ik pak maar ff een naam) hoor met als tekst 'Ik geef je rap en borie, jupjup', dan vind ik daar geen kunst aan, om eerlijk te zijn :/ .
Kom jij met vijf nummers van R&B die JIJ als kunst ziet dan. Dan geef ik mijn ongelijk toe
Jaaa! Bubbling, oef man dat is echtquote:Op zondag 8 maart 2009 16:21 schreef Miam het volgende:
Hardcore, metal, Bubbling, Coldplay, en toch wel heel vaak; Nederlandstalig.![]()
Ik denk dat Zappa fans toch wel vrij hoog in het lijstje staan. De man was briljant dat onderstreep ik wel, maar zijn muziek kon ik vaak niet waarderen. Toch heb ik nog nooit iemand over hem horen praten dat hij niet goed zou zijn. Dat zou ik ook echt niet begrijpen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:17 schreef SexPistol het volgende:
Dan vraag ik me af waar The Sex Pistols, Joy Division, Alice in Chains en Frank Zappa staan. Toch wel de bands/artiesten waar ik het vaakst naar luister. Over het algemeen staan de bands artiesten die ik wel oke vind hoog (Pink Floyd, Cold Play, Radio Head).
Leef ermee dat niet iedereen muziek kan waarderen waar geen melodie in zit.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:07 schreef julian6 het volgende:
grappig dat iedereen zegt hardcore te haten maar ik denk niet dat jullie veel track hebben beluisterd.. of alleen van die 'MOH ANGERFIST NL TERROR OF MY SPEEDCORE" troep..
geen melodie? Dat hebben de meeste mainstream Hardcore nummers welquote:Op zondag 8 maart 2009 17:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Leef ermee dat niet iedereen muziek kan waarderen waar geen melodie in zit.
Ik ben nog steeds gecharmeerd van;quote:Op zondag 8 maart 2009 17:07 schreef julian6 het volgende:
grappig dat iedereen zegt hardcore te haten maar ik denk niet dat jullie veel track hebben beluisterd.. of alleen van die 'MOH ANGERFIST NL TERROR OF MY SPEEDCORE" troep..
Ik heb een hekel aan die popiejopie 'rap' r&b muziek die vaak op TMF voorbijkomt waar negers met gouden ketting voor een laaggeplaatste camera staan te dansen en 't over bitches hebben. Voor de rest kan ik alles waarderen
Zappa is idd echt geniaal. Zo te zien heb jij wel veel muziekkennisquote:Op zondag 8 maart 2009 16:56 schreef dewd het volgende:
[..]
Ik denk dat Zappa fans toch wel vrij hoog in het lijstje staan. De man was briljant dat onderstreep ik wel, maar zijn muziek kon ik vaak niet waarderen. Toch heb ik nog nooit iemand over hem horen praten dat hij niet goed zou zijn. Dat zou ik ook echt niet begrijpen.
Ik vraag me af waar de contemplatieve space drones van Mathias Grassow staan. En de psycho-actieve desert ambient van Steve Roach. En de begraven complexiteiten van Gas.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:17 schreef SexPistol het volgende:
Dan vraag ik me af waar The Sex Pistols, Joy Division, Alice in Chains en Frank Zappa staan. Toch wel de bands/artiesten waar ik het vaakst naar luister. Over het algemeen staan de bands artiesten die ik wel oke vind hoog (Pink Floyd, Cold Play, Radio Head).
Zappa is zwaar ondergewaardeerd, als er 1 iemand is die een kunstenaar in de muziek zich mag noemen, is hij het zeker!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Zappa is idd echt geniaal. Zo te zien heb jij wel veel muziekkennis.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
geen melodie? Dat hebben de meeste mainstream Hardcore nummers wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |