hehe, wat moet je nog?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:12 schreef sanakthe het volgende:
tvp
ik kan niet wachten tot volgende week, eindelijk heroic: glory of the raider
Dedicated few, Subtraction, Shocking! -> allemaal te doen in 1 run naxx volgende week, wat we ook gaan doenquote:
Mja, dat heb ik dan niet meegekregen omdat ik zelf altijd een NE Huntress speeldequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
Lol idd, wat lame. Net als die night elf hunters die een /laugh macro hebben gemaakt en die ze dan elke keer gebruiken als ze je doden.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:40 schreef huubcc het volgende:
Mijn shaman kan er ook wel bij voor de volledigheid, ben van plan hier vaker te gaan posten na een tijd lang alleen gelezen te hebben
Huub - Lightning's Blade (H) - Shaman
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightning%27s+Blade&n=Huub
same, snap niet waarom er zoveel mensen in dalaran zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef Migwi het volgende:
Sta al een minuut in Dalaran te wachten tot de portals geload zijn
/played vergaren of nog erger, gear showenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
same, snap niet waarom er zoveel mensen in dalaran zijn.
ze zouden wel is een healer pvp ring mogen introduceren, kan de hit van deadly gladiator's ring in 2v2 nog wel gebruiken maar in 3v3quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je PvP gear is bijna identiek aan de mijne (alleen gebruik ik deadly spellblade)
maar als je in dalaran uitlogt is er een grote kans dat je er een tijdje niet meer inkomt..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Migwi het volgende:
[..]
/played vergaren of nog erger, gear showen
Additional instances cannot be launched.![]()
![]()
Jezus christus zeg, wat verdomde irritant
edit:
Wat is de bedoeling trouwens daarvan, dat je steeds probeert in te zonen of kan je ook gewoon AFK gaan terwijl je 'in' de instance staat?
Ik vind hem wel handig voor de hitcapquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:45 schreef huubcc het volgende:
[..]
ze zouden wel is een healer pvp ring mogen introduceren, kan de hit van deadly gladiator's ring in 2v2 nog wel gebruiken maar in 3v3
welke combo's speel je in arena? speel nu zelf atm 2v2 met een warlock en 3v3 met een retribution paladin en een fury warrior met wisselend succes.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik vind hem wel handig voor de hitcap(En je kan natuurlijk ook een pve ring gebruiken
)
Ik heb vanaf begin s5 met een ret pala gespeeld, toen met een DK en daar 2.1k mee gehaald. Helaas werden we teveel gecountered door pala-dk (niet mogelijk daarvan te winnen) Dus nu speel ik ook een beetje met een fury warrior. Best wel leuk, ware het niet dat we 9 van de 10 keer mage-rogue tegen komenquote:Op zondag 8 maart 2009 02:07 schreef huubcc het volgende:
[..]
welke combo's speel je in arena? speel nu zelf atm 2v2 met een warlock en 3v3 met een retribution paladin en een fury warrior met wisselend succes.
ja rogue/mage (en 2dps in het algemeen) is echt een hel als shaman/warrior, was zelf begonnen in 2v2 met een warrior aan het begin van s5 maar het schoot niet op. Speel nu met een lock en dat gaat wel wat beter, hoewel 2dps ook dan een probleem is. Fury warrior / healer ownt ons nu thoughquote:Op zondag 8 maart 2009 11:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb vanaf begin s5 met een ret pala gespeeld, toen met een DK en daar 2.1k mee gehaald. Helaas werden we teveel gecountered door pala-dk (niet mogelijk daarvan te winnen) Dus nu speel ik ook een beetje met een fury warrior. Best wel leuk, ware het niet dat we 9 van de 10 keer mage-rogue tegen komen![]()
3v3 speel ik fury warr-holypala.
Hmm ik neem aan dat de warrior voor je lock gaat?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:59 schreef huubcc het volgende:
[..]
ja rogue/mage (en 2dps in het algemeen) is echt een hel als shaman/warrior, was zelf begonnen in 2v2 met een warrior aan het begin van s5 maar het schoot niet op. Speel nu met een lock en dat gaat wel wat beter, hoewel 2dps ook dan een probleem is. Fury warrior / healer ownt ons nu though
Yup, heb maar heel weinig hoeven veranderen inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:05 schreef Evertjan het volgende:
die starter gear van een DK op lvl 58 is echt uber. Volgens mij ligt dat tussen tier 2 en 3 in qua stats. Je lvlt met 2 vingers door Outland heen. Orc DK ftw
ja een goed gegearde warrior slaat echt in 5 secs een 900 ressilience lock neer soms, als het priest/warrior of paladin/warrior is lukt het nog wel is om een goede burst te krijgen op de warrior terwijl je de healer CC'd met hex/fear/deathcoil/silence maar tegen shamans en druids die hex counteren kun je echt vrijwel niksquote:Op zondag 8 maart 2009 18:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hmm ik neem aan dat de warrior voor je lock gaat?Ik herinner het me nog van season 3, toen ook met een lock gespeeld. Was best wel te doen alleen warrior+healer niet echt
Waarom niet gewoon ook Greatness voor je hunter?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:59 schreef Zith het volgende:
Darkmoon Faire! 3 Cards gehaalt:
Greatness (agility) voor mijn feral
http://www.wowhead.com/?item=44253
Illusion (spellpower) voor off-spec
http://www.wowhead.com/?item=42988
Death (crit + proc) voor mijn hunter
http://www.wowhead.com/?item=42990
Alleen die Death card zuigt zo veel (had ik al gelezen hoor, maar ikverwacht dat ze hem gaan buffen)
Ik heb een groene lvl 74 trinket "Horn of Argent Fury" http://www.wowhead.com/?item=39889 en die doet meerproc dps dan de lvl 80 epic :p
[ afbeelding ]
Even nog linkjes naar mijn chars:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor%27gall&n=Xith (3.5k dps tank)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor%27gall&n=Pith (Surv hunter)
Als ik prisms deze week op de kop kan tikken, doe ik dat hoor^^quote:Op maandag 9 maart 2009 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon ook Greatness voor je hunter?
Overigens is nu geld uitgeven aan DMF cards puur zonde. Ulduar komen zeer waarschijnlijk betere trinkets uit voort, die je niks kosten.
Ow dat is mij ook wel eens gebeurt in UBRSquote:
Greatness had ik ook willen hebben voor m'n hunter maar nergens een goede prijs kunnen krijgen. Verder lijkt me dat 3.1 nog een tijdje op zich laat wachten en het clearen van z'n bosses al helemaal en die dan op dat moment de trinket dropt ook nog en dat ik dan de winning roll heb al zeker een tijdjequote:Op maandag 9 maart 2009 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon ook Greatness voor je hunter?
Overigens is nu geld uitgeven aan DMF cards puur zonde. Ulduar komen zeer waarschijnlijk betere trinkets uit voort, die je niks kosten.
Ulduar gaat tegen vallen hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, ja, 'winning roll', dan kan het inderdaad wel even duren voor je het hebt, want dan klinkt het ook niet echt alsof je er binnen gaat wandelen met een top guild.
Ik zit nu DKP te sparen voor een goed ranged weapon EN goede trinkets. De rest komt dan later wel. En mijn guild gaat Ulduar vrij snel clearen ben ik bang. Iig hebben we het op farm ruim voor de volgende content patch.
Wie niet..quote:Op maandag 9 maart 2009 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, ja, 'winning roll', dan kan het inderdaad wel even duren voor je het hebt, want dan klinkt het ook niet echt alsof je er binnen gaat wandelen met een top guild.
Ik zit nu DKP te sparen voor een goed ranged weapon EN goede trinkets. De rest komt dan later wel. En mijn guild gaat Ulduar vrij snel clearen ben ik bang. Iig hebben we het op farm ruim voor de volgende content patch.
Ja en nee, sommige bazen zijn gewoon Gear checks hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Een goede guild kan elke instance, hoe moeilijk ook, redelijk snel op farm krijgen. Wat een goede guild namelijk typeert is: goed kunnen samen werken, niet opgeven, leren van de fouten, ook buiten raid tijden werken aan de tactics. En dat samen zorgt ervoor dat bazen neer gaan. Het is een truucje, dat je moet leren en perfect moet uitvoeren. Je moet wel 25 gemotiveerde mensen hebben, dat dan wel. Je moet niet een paar slackers er bij hebben.
Bij mij in de guild staan bijvoorbeeld alle tactics voor Ulduar al op ons forum. En is er al een groep bezig op de PTR om dingen uit te proberen.
Ook en anders hebben ze sommige bazen gewoon onmogelijk gemaakt om alles wat soepeler te laten worden (bijv. C'thun in the eerste maanden)quote:Op maandag 9 maart 2009 12:48 schreef magge het volgende:
[..]
Ja en nee, sommige bazen zijn gewoon Gear checks hoor
Of Vashj!quote:Op maandag 9 maart 2009 12:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Ook en anders hebben ze sommige bazen gewoon onmogelijk gemaakt om alles wat soepeler te laten worden (bijv. C'thun in the eerste maanden)
Ulduar gear checks zullen ge-ent zijn op Naxx25 gear. En dat is onze guild full. Dus ik voorzie daar geen problemen.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:48 schreef magge het volgende:
[..]
Ja en nee, sommige bazen zijn gewoon Gear checks hoor
Neehee halverwege de instancequote:Op maandag 9 maart 2009 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ulduar gear checks zullen ge-ent zijn op Naxx25 gear. En dat is onze guild full. Dus ik voorzie daar geen problemen.
Patchwerk is een gear check, die je ook kon halen door op full BWL gear te zitten (nu hebben we het uiteraard over de oude Naxx). Daarvoor hoefde je niet eerst half Naxx voor te hebben gecleared.quote:
Niet doen want:quote:Op maandag 9 maart 2009 17:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Besloten om 70-80 te laten powerlevelen voor 20 euro binnen 5 dagen.Twijfel alleen nog, aangezien je dan alle contents mist van het levelen van 70 naar 80 nu ik na een jaar weer ga beginnen.
Wil eigenlijk zo snel mogelijk gear verzamelen en top-end raiden.
Doen of..
Dude ik kom van Method .. dungeons in die 3 jaren genoeg gezienquote:Op maandag 9 maart 2009 18:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Niet doen want:
- Je maakt geen contacten met andere spelers, netwerken is in WoW ook belangrijk
- Je leert de dungeons niet kennen
- 70-80 in vijf dagen kun je zelf ook wel
- Kan op misbruik van je char.. gold spam etc
- Levelling is half the fun!
't is dat ik ze niet vertrouw, maar anders zou ik van elke class wel een lvl 80 willen hebben en daar zelf aan beginnen? No thanks. Krijg spontaan de rillingen als ik er alleen al aan denk om weer op lvl 1 te beginnen.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:43 schreef stbabylon het volgende:
Mensen betalen om het spel voor je te spelen....
EPIC
FAIL
Mijn DK is in 5 days naar 80 gegaan, vanaf 55.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap maar niet hoe mensen zo snel kunnen levellen. Ik ben van 70-80 al 3 week bezig met m'n DK, en ik ben nog maar 78. Kan komen omdat ik questen gewoon echt niet leuk vind, maar ik doe toch echt iets verkeerd denk ik
.
Hm, daar was ik dus nooit gaan kijken. Herinner me ook helemaal niet dat ik 'm daar gezien heb.quote:
Maar dat is anders. Een DK start je ook op 55, maar dat is onderdeel van het spel. Ik zou ook meerdere classes op 80 hebben nu als je ze zou kunnen starten op 75 of zo. Maar dat is nu geen onderdeel van het spel.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:13 schreef Migwi het volgende:
[..]
't is dat ik ze niet vertrouw, maar anders zou ik van elke class wel een lvl 80 willen hebben en daar zelf aan beginnen? No thanks. Krijg spontaan de rillingen als ik er alleen al aan denk om weer op lvl 1 te beginnen.
Klein maar wel compleet.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is dalaran klein man, ik dacht dat het veel groter was.
Veel quests die bij elkaar liggen tegelijk doen, alles in 1 keer inleveren. Quests waar je lang over doet skippen (tenzij het grindquests zijn) Piece of cakequote:Op maandag 9 maart 2009 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap maar niet hoe mensen zo snel kunnen levellen. Ik ben van 70-80 al 3 week bezig met m'n DK, en ik ben nog maar 78. Kan komen omdat ik questen gewoon echt niet leuk vind, maar ik doe toch echt iets verkeerd denk ik
.
Ben je al wel in de sewers geweest?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is dalaran klein man, ik dacht dat het veel groter was.
Ik denk dat ik maar even questhelper of zoiets ga downloadenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Veel quests die bij elkaar liggen tegelijk doen, alles in 1 keer inleveren. Quests waar je lang over doet skippen (tenzij het grindquests zijn) Piece of cake
Veel. Net nog 600g on 2 Elementium Ores. Overige 8 had ik al uit BWL de afgelopen paar weken. Overige gems + Arcanite bars zo'n 300g samen oid.quote:
Jawel. Ah, geld, nog niets.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zei geld, niet gold.
Of gaat dit verder niet om de titel/mount?![]()
Er is toch nog maar één server waar iemand eventueel de title/mount kan halen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:20 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Jawel. Ah, geld, nog niets.Gaat me straks 2x¤20 kosten i.v.m. PCT (Paid Character Transfer). Maar totally worth it, imo.
Twee servers, meer dan 250 mensen die em gaan halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Er is toch nog maar één server waar iemand eventueel de title/mount kan halen?
Vroeger had 1 iemand per server die title, de echte hardcore. Nu is zelfs dit een beetje een casual title geworden. Ik snap wel dat mensen het jammer vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:31 schreef SharQueDo het volgende:
Waarom niet?Ik ga echt niet rerollen op een nieuwe server om die char daarna stof te laten vangen, niet nadat ik zo veel tijd in m'n main heb gestoken. En de quest chain is net zo moeilijk en duur als op een nieuwe server.
Dat valt best mee, vind ik. Zelfs dan zijn er nog maar een paar mensen per server (nadat iedereen terug getransferred heeft) die de title + mount hebben. Bij mij op de server zijn er maar 3. Een nelf warrior, human mage en undead mage, waarvan eerste twee hem op Area52 gehaald hebben d.m.v. transfer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vroeger had 1 iemand per server die title, de echte hardcore. Nu is zelfs dit een beetje een casual title geworden. Ik snap wel dat mensen het jammer vinden
Dat is de Oracle/Frenzyheart questline, die duikelt de hele tijd heen en weer. Op het laatst moet je een Lich killen en moet je kiezen tussen de één of de andere.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:36 schreef Migwi het volgende:
Dus, doe je lekker wat quests in Sholazar.
Kom je erachter dat je rep met een andere faction omlaag gaat, check je wat voor faction dat is, zie je dat die rewards heeft zoals:
Reins of the Green Proto-Drake
Cobra Hatchling
Proto-Drake Whelp
Tickbird Hatchling
White Tickbird Hatchling
en die andere faction heeft, nou ja, niks.
edit:
Oh, phew, je kan heel makkelijk faction switchen.
Gelukkig![]()
Ik had de naam eerderquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:16 schreef Ludootje het volgende:
Killjoy... Is dat niet die dude met z'n Arcanite Reaper, van de Myndflame filmpjes?
Ik heb al té lang niet meer gespeeld
Repair & portals...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:46 schreef stbabylon het volgende:
En laten nou juist die eerste dingen t/m de Professions de belangrijkste/meest bezochte zijn.
Daar begin ik dus echt niet aan...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:54 schreef Ps2K het volgende:
Loremaster / The Seeker is echt een gruwelijk vermoeiende achievement
je mist er 6.. niet toevallig Ring of Blood overgeslagen of de questlijn van Altruis the Sufferer?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Repair & portals...
Nagrand kut zone... 69/75 quests gedaan daar en er is echt helemaal NIKS meerNaja eerst maar eens verder met de andere zones...
Loremaster / The Seeker is echt een gruwelijk vermoeiende achievement
Druids hebben er twee quests voor flightform, maar class quests tellen niet mee voor de achievement.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:32 schreef avotar het volgende:
[..]
je mist er 6.. niet toevallig Ring of Blood overgeslagen of de questlijn van Altruis the Sufferer?
Sinds wanneer is haste belangrijk voor locks? Ik dacht dat affliction locks zowat alles instant hadden... is Spellpower niet een heel stuk belangrijker?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:33 schreef Intocable het volgende:
Ik zit te denken vanavond http://www.wowhead.com/?item=40685 aan te schaffen op m'n lock. Deze blijkt te triggeren op fel armor, drain life & life tap. Iemand dit wel eens geprobeerd?
Omdat ik een gear update nodig heb. Heroic naxx en hoger zit er voor mij nog niet in. Trinket bevat ook 98 spellpower wat zowiezo een goede update is voor mijn laatste greenie trinket.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Sinds wanneer is haste belangrijk voor locks? Ik dacht dat affliction locks zowat alles instant hadden... is Spellpower niet een heel stuk belangrijker?
Om het makkelijk te maken:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:05 schreef vogelkooi het volgende:
OP lvl 74 waar na toe?
Dragonblight? grizzly hills?
Volgens mij kun je met die heroic emblems toch wel een mooiere trinket halen... zoeen die +tig spellpower doet op als ie procced. Iig in Halls of Lightning de Forge ember... is blauw maar nuttiger dan die epic trinketquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:05 schreef Intocable het volgende:
[..]
Omdat ik een gear update nodig heb. Heroic naxx en hoger zit er voor mij nog niet in. Trinket bevat ook 98 spellpower wat zowiezo een goede update is voor mijn laatste greenie trinket.
Ja klopt die heb ik al.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met die heroic emblems toch wel een mooiere trinket halen... zoeen die +tig spellpower doet op als ie procced. Iig in Halls of Lightning de Forge ember... is blauw maar nuttiger dan die epic trinket
Niet op life tap, das geen healing. Maar wel op fel armor (wanneer het geen volledige overheal is) en drain life.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:33 schreef Intocable het volgende:
Ik zit te denken vanavond http://www.wowhead.com/?item=40685 aan te schaffen op m'n lock. Deze blijkt te triggeren op fel armor, drain life & life tap. Iemand dit wel eens geprobeerd?
Is het dus aan te raden? of beter wachten voor iets andersquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:21 schreef Murloc het volgende:
[..]
Niet op life tap, das geen healing. Maar wel op fel armor (wanneer het geen volledige overheal is) en drain life.
En haste is ook voor affliction erg belangrijk. Nog steeds shadowbolt spam als filler plus dots met casttime.
In volgorde van belangrijkheid:
Hit Rating (tot cap)
Spell Power
Haste Rating
Crit Rating
Spirit
Intellect
Wachten op iets anders, zonde van je geldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:22 schreef Intocable het volgende:
[..]
Is het dus aan te raden? of beter wachten voor iets anders
Als je de badges hebt, waarom niet? Je kan anders ook Sundial nemen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:22 schreef Intocable het volgende:
Is het dus aan te raden? of beter wachten voor iets anders
Haste is weldegelijk erg belangrijk voor affliction locks.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Sinds wanneer is haste belangrijk voor locks? Ik dacht dat affliction locks zowat alles instant hadden... is Spellpower niet een heel stuk belangrijker?
Wat voor spec speel je?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:33 schreef Intocable het volgende:
Dit lijstje vertekent wel aangezien hier van wordt uitgegaan dat je niet hitcapped bent. Als je hitcapped bent, verandert deze lijst aanzienlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:26 schreef Murloc het volgende:
[..]
Als je de badges hebt, waarom niet? Je kan anders ook Sundial nemen.
Van EJ forum:
Trinkets:
(updated 01/28/09)
The official trinket thread in this forum is a good read. My personal computation (see math part) results in this, which is incomplete and should be handled with care.
[Illustration of the Dragon Soul] & [Dying Curse] are still the clear winners here. [Embrace of the Spider] is very solid. Both of the emblem trinkets are fine, the Egg is currently bugged and procs of Fel Armor and 2pT6 - but it is still a good trinket when this is fixed, although you will look like a noob when wearing a healer's trinket. [Extract of Necromantic Power] is a sad case: With spell power, it would be a nice trinket, but like this, the "new timbals" just does not kick it.
[Mark of the War Prisoner] is a remarkably good item when you start raiding.
1. [Dying Curse] (Naxx25) 237 / 290 dps
2. [Illustration of the Dragon Soul] (Sartharion25) 232.2 / 255.2 dps
3. [Embrace of the Spider] (Naxx25) 170 / 204 dps
4. [Mark of the War Prisoner] 146 dps
5. [Sundial of the Exiled] (Vendor) 142 / 167 dps
6. [Battlemaster's Bravery] (Season 5) 129 / 142 dps
7. [Je'Tze's Bell] (Drop) 123 / 135 dps
8. [Darkmoon Card: Illusion] (Darkmoon Faire) 116 / 127 dps
9. [The Egg of Mortal Essence] (Vendor) 113 / 125 dps
10. [The Skull of Gul'dan] (Illidan, BT) 125 dps
11. [Mercurial Alchemist Stone] (Alchemy) 99 / 119 dps
12. [Discerning Eye of the Beast] (Vendor) 96 / 103 dps
13. [Extract of Necromantic Power] (Naxx25) 95 / 112 dps
14. [Darkmoon Card: Death] (Darkmoon Faire) 32 / 47 dps + proc(? dps) = ? dps, probably bad.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:31 schreef SharQueDo het volgende:
Waarom niet?Ik ga echt niet rerollen op een nieuwe server om die char daarna stof te laten vangen, niet nadat ik zo veel tijd in m'n main heb gestoken. En de quest chain is net zo moeilijk en duur als op een nieuwe server.
Anders zou ik het nog overwegen om m'n Huntress de quest chain af te laten maken (was ruim halverwege pre-TBC al) om de title/mount proberen te pakken en dan die kut mount te deleten en de title nooit te gebruikenquote:Both the Mount and Title are available only to the players who ring the gong after completing the War Effort and within ten hours of the first player to ring the gong. All players after this point will be disappointed with the rewards.
Ja, kwam erachter door verder te lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 06:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is de Oracle/Frenzyheart questline, die duikelt de hele tijd heen en weer. Op het laatst moet je een Lich killen en moet je kiezen tussen de één of de andere.
En ja, Oracles hebben 3 minipets en een mount, Frenzyhearts hebben alleen een drankje waardoor je een tijd lang zo'n pluizig beest wordt. Verwacht trouwens niet dat als je revered bent met de Oracles dat je meteen alle 3 de minipets en de mount hebt. Elke week kun je één ei kopen, na een week komt hij uit en krijg je 'iets', moet je raden wat de drop chance is van de mount.
Ik heb hem. Ik weet niet 100% waar hij op procced maar de kans is erg laag. Hij is daarentegen wel erg relaxed om te hebben. Ik heb nu Illustration of the Dragon Soul en Mark of the War Prisoner om mijn hit op de vullen maar de Egg valt nog wel eens in als er een balance druid en shadowpriest meegaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:33 schreef Intocable het volgende:
Als je nog niet hitcapped bent zou ik niet beginnen aan The Egg. Er zijn betere alternatieven voor hit-trinkets en misschien kan je de emblems dan beter aan de waist of offhand uitgeven (weet niet of je deze al hebt). Hitcapped worden zou eerste prioriteit moeten hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:11 schreef Intocable het volgende:
[..]
Op dit moment demon. Ben inderdaad nog niet hitcapped. Tegen die tijd zal ik naar affi gaan.
Mjah er is niks meer te doen. Ik heb een paar dagen Wintergrasp gedaan maar dat gaat ook snel vervelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:20 schreef maffemuts het volgende:
[me=maffemuts] toe is aan nieuwe uitdagingen, priest heeft lading stof vergaard laatste weken, shaman is zo goed als klaar (kleine upgrades mogelijk) leveling geen zin meer in, raiden idem, tis te makkelijk in 1 avond en heb je pech 2 avonden (8-12) is alles maar dan ook alles gecleared en de rest van de week zit je dan weer te wachten tot het woensdag is...
Hang je wat rond op de PTR, ook weinig echt uitdagends onder de zon *GaAaAaP*
10% proc kans, met een internal cooldown van 45sec, erg laag wil ik die procrate niet noemen dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem. Ik weet niet 100% waar hij op procced maar de kans is erg laag. Hij is daarentegen wel erg relaxed om te hebben. Ik heb nu Illustration of the Dragon Soul en Mark of the War Prisoner om mijn hit op de vullen maar de Egg valt nog wel eens in als er een balance druid en shadowpriest meegaan.
Oke bedankt!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:33 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Als je nog niet hitcapped bent zou ik niet beginnen aan The Egg. Er zijn betere alternatieven voor hit-trinkets en misschien kan je de emblems dan beter aan de waist of offhand uitgeven (weet niet of je deze al hebt). Hitcapped worden zou eerste prioriteit moeten hebben.
Als je niet raid en dit ook niet van plan bent zou ik zeker geen affliction speccen. Dat is alleen maar zinvol voor pvp of raidcontent (en voor raiding ook absoluut geen vereiste).
Klopt dat gevoel had ik ook. De Armor set is een kopie van T3 en de main dungeon is gewoon uit vanilla.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind het apart dat TBC uit kwam met Hyjal, SSC, Kara, Gruul en Maggy van T4 tot T6 echt een uitdaging om als je 70 haalt zo snel mogenlijk naar Archimonde probeert te werken, nu wordt alles stapje per stapje gereleased en voelt het alsof de uitdaging weg is omdat je constant maar met 3 raids bezig bent terwijl je in de laaste maanden van TBC kara, gruul, maggy, ZA, ssc, TK en MH op farm had en alleen BT en SWP een uitdaging waren.
http://www.wowhead.com/?item=40680 25 emblems of heroism. Zeker een mooi item. Heb altijd moeite gehad hit capped te raken. Misschien moet ik toch wat meer tijd gaan besteden daar inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Necklace van 25 emblems is goed. Wat hit rating en spirit, dus mooi lock item.
affliction solo pve:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:33 schreef Merkowitz het volgende:
Als je niet raid en dit ook niet van plan bent zou ik zeker geen affliction speccen. Dat is alleen maar zinvol voor pvp of raidcontent (en voor raiding ook absoluut geen vereiste).
Ehm MH werd pas later uitgebrachtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind het apart dat TBC uit kwam met Hyjal, SSC, Kara, Gruul en Maggy van T4 tot T6 echt een uitdaging om als je 70 haalt zo snel mogenlijk naar Archimonde probeert te werken, nu wordt alles stapje per stapje gereleased en voelt het alsof de uitdaging weg is omdat je constant maar met 3 raids bezig bent terwijl je in de laaste maanden van TBC kara, gruul, maggy, ZA, ssc, TK en MH op farm had en alleen BT en SWP een uitdaging waren.
Even mijn text opnieuw lezen, ik bedoelde dat ik niet precies weet waar hij op procced. Ik heb zelf het idee dat hij namelijk alleen op lifetaps procced omdat hij bij mij dus alleen op LT's procced en niet op fel armor tics of drain life tics.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:36 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
10% proc kans, met een internal cooldown van 45sec, erg laag wil ik die procrate niet noemen dus
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Waarom niet?
Omdat het allemaal van die smerige leechers zijn?
Wat hebben jullie gedaan aan het openen van de gates?
Juist, niks vergeleken bij wat de server heeft gedaan. Misschien dat je nog een paar mats verzameld, maar dat betwijfel ik, denk dat de meeste bij de NPC gaan staan wachten.
En het is onzin om te roepen dat de quest chain net zo moeilijk en duur is als op een nieuwe server. Dat weet je zelf ook wel. Op de nieuwe servers zal het meerendeel echt nog niet in lvl 80 epic gear rondrennen zodat ze die quests kunnen steamrollen.
Anyway, is dit trouwens al gefixed? (als het überhaupt al waar was)
[..]
Anders zou ik het nog overwegen om m'n Huntress de quest chain af te laten maken (was ruim halverwege pre-TBC al) om de title/mount proberen te pakken en dan die kut mount te deleten en de title nooit te gebruiken
Eerder lachwekkend dat er mensen 40 euro over hebben voor een mount en een titel die heel niet zeldzaam meer zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]Jaloers dat ik de mount wel ga halen maar jij niet?
hahaha +epeeeeenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
Het is meer de hele houding eromheen, alsof hij iets super rare gaat halen wat dus helemaal niet waar is. Enige wat je moet doen is de oude questchain doorlopen, wat lvl 60 world bosses en allicht wat lvl 60 instances doorlopen (kan al vanaf 2 lvl 80 in naxx gegearde spelers) en een transfer naar een nieuw realm waar je geen hond kent dus waarschijnlijk wil je naderhand ook weer terug waardoor je in de tussentijd (3 maanden) geen bal doet behalve in de stad staan op je vergane glorie omdat je buurman en de rest om je heen ook zo een epeen beest bezit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
Als hij 40 euro wil betalen voor die mount en titel dan doet ie dat toch. Snap de ophef niet zo, ook al zou ik het zelf nooit doen.
QFT. En een heel stuk moeilijker te halen omdat je het in een team moet doen doe goed met elkaar kan samenwerken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef muhahaha het volgende:
Als je dan toch zo graag gezien wilt worden ga dan snel de glory of the raider (en heroic) halen, die mounts gaan verdwijnen en de achievements zijn niet echt supermakkelijk. (of anders, ga 100 mounts halen en ga dan op de dragonhawk zitten, dat is pas epeen).
Hm naja ik bedoel het niet negatief maar het behalen van de mount wordt op zo een wijze neergezet dat ik me geroepen voel mijn mening neer te zettenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef Stommie het volgende:
laatste 5 posts hier hadden, mits engels, zo op de realmforums kunnen staan ^^
Nou, nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
Klopt ook niet want je hebt geen enkele scarab gesloopt voor de mount. Scarab Rider zou misschien wel toepasselijker zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:08 schreef Migwi het volgende:
[..]
edit;
die title klopt nog geeneens want een Lord heeft autoriteit over iemand/entiteit/whatever en dat heb je echt niet over scarabs. Scarab Slayer oid zou meer op z'n plaats zijn. Maar goed, dat is mierenneukerij :p
Ze zijn zeker nog zeldzaam. Kijk hoeveel mensen een Amani Warbear/Black/Red/Twilight/Plagued (Proto-)Drake hebben, en kijk dan eens hoe weinig mensen de Black Qiraji mount hebben. Die kun je op één hand tellen per server.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Eerder lachwekkend dat er mensen 40 euro over hebben voor een mount en een titel die heel niet zeldzaam meer zijn.
Ja, want geld investeren in een hobby is royal sadness.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
hahaha +epeeeeen
als ik je zo lees is het helemaal niet zo moeilijk en dat je 40 euro extra neerlegt voor een mount is natuurlijk royal sadness.
Imo kunnen alleen de mensen van toen oprecht trots zijn op hun mount en de samenwerking met de guild.
Heb ik gelezen, heeft die gast niet z'n naam moeten veranderen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:17 schreef muhahaha het volgende:
De mooiste titels zijn imo de oude pvp titels. Schaars en niet meer te krijgen maakt ze toch wel uniek.
Er loopt een gast rond genaamd Private Parts... je moet er maar op komen
Crap, dan ben ik ook heel sad met mijn camera en lenzenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ze zijn zeker nog zeldzaam. Kijk hoeveel mensen een Amani Warbear/Black/Red/Twilight/Plagued (Proto-)Drake hebben, en kijk dan eens hoe weinig mensen de Black Qiraji mount hebben. Die kun je op één hand tellen per server.
[..]
Ja, want geld investeren in een hobby is royal sadness.![]()
Nee. Zulke reacties zijn pas royal sadness.
Geen enkele?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef muhahaha het volgende:
Klopt ook niet want je hebt geen enkele scarab gesloopt voor de mount. Scarab Rider zou misschien wel toepasselijker zijn
Hoezo generaliserend.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is meer de hele houding eromheen, alsof hij iets super rare gaat halen wat dus helemaal niet waar is. Enige wat je moet doen is de oude questchain doorlopen, wat lvl 60 world bosses en allicht wat lvl 60 instances doorlopen (kan al vanaf 2 lvl 80 in naxx gegearde spelers) en een transfer naar een nieuw realm waar je geen hond kent dus waarschijnlijk wil je naderhand ook weer terug waardoor je in de tussentijd (3 maanden) geen bal doet behalve in de stad staan op je vergane glorie omdat je buurman en de rest om je heen ook zo een epeen beest bezit.
Als je dan toch zo graag gezien wilt worden ga dan snel de glory of the raider (en heroic) halen, die mounts gaan verdwijnen en de achievements zijn niet echt supermakkelijk. (of anders, ga 100 mounts halen en ga dan op de dragonhawk zitten, dat is pas epeen).
Ik weet het zelf niet precies, maar ik weet wel dat die melee trinket bugged is. http://www.wowhead.com/?item=40684 in de description staat "chance on melee hit to increase AP by 1000" maar die werkt ook bij ranged hits. M'n broertje gebruikt hem op z'n hunter en heeft gewoon altijd procs.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:01 schreef muhahaha het volgende:
Even mijn text opnieuw lezen, ik bedoelde dat ik niet precies weet waar hij op procced. Ik heb zelf het idee dat hij namelijk alleen op lifetaps procced omdat hij bij mij dus alleen op LT's procced en niet op fel armor tics of drain life tics.
Schijnt alleen een enorme ruk muis te zijn... post je ervaringen eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
De echte Diehard WoW'er heeft hem uiteraard niet nodig, of zal hem wel affikken, maar ik vond het eigenlijk wel stoer, en hij is net binnen:
[ afbeelding ]
15 knoppen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
De echte Diehard WoW'er heeft hem uiteraard niet nodig, of zal hem wel affikken, maar ik vond het eigenlijk wel stoer, en hij is net binnen:
[ afbeelding ]
15 knoppen.
Sja, zit nu op mijn werk, hier doet ie het goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Schijnt alleen een enorme ruk muis te zijn... post je ervaringen eens
Misschien moet je mijn andere posts ook eens lezen... Moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo generaliserend.
Back in Vanilla wow heb ik zelf m'n reet eraf gefarmed voor mats voor de war effort/opening (Al'Akir) Server had zelfs een cease fire met betreft pvp dus kom niet aan met dat slappe gelul.
Daar gaat het toch ook niet om dat het niks waard is, nostalgische waarde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien moet je mijn andere posts ook eens lezen... Moeilijk hoor.
Nogmaals, toendertijd was het epic, nu is het imo vrij weinig meer waard.
Al'Akir had dat misschien maar er waren ook servers waarbij de guild met de scepter de gates niet wilde openen. Zat huilposts op de forums van blizzard geweest.
Kweenie maar dat is de algemene conclusie van de meeste review sites. Maarja het gaat erom dat ie goed bevalt voor jouquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zit nu op mijn werk, hier doet ie het goed. Wat zou er ruk aan zijn? Hij is precies en de software lijkt te doen wat ie moet doen. Knoppen zitten redelijk op de juiste plek,maar dat ligt aan je hand natuurlijk.
Gevoeligheid is on-the-fly in te stellen, en ik heb nog geen rare dingen gezien verder. Maar zal hem later op de dag nog wel eens ingame testen.
Hij is nu (jaja, tis nogal wat) 65 euro bij www.neck.nl.
Ja, als je 'm toen hebt gehaald, mooi voor je. Zeg ik niks over.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Back in Vanilla wow heb ik zelf m'n reet eraf gefarmed voor mats voor de war effort/opening (Al'Akir) Server had zelfs een cease fire met betreft pvp dus kom niet aan met dat slappe gelul.
Goed? Wat een onzin. Ik ben juist door 3.0, al het gelevel en de saaie encounters veel slechter geworden. Uiteraard niet op theorycraft gebied, dat is makkelijker.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:49 schreef vogelkooi het volgende:
is-wrath-too-easy-or-are-we-just-better
Goed artikel over de makkelijk heid van wotlk.
Mensen die het leren wisten dat voor TBC al, en de rest zal het gewoon nooit leren.quote:Once you've done Nethekurse or Zereketh, you should know that you're not supposed to stand in pink, black, or red circles. Really, just don't stand in stuff. Is that really such a deep and meaningful skill that you have to relearn "Don't stand in stuff!"
idd, tanking bijv was vroeger nog een kunst waar het hele team, dps/healer rekening mee moest houden en sunders tellen enzo... Nu cast ik 1x fearie fire en ik heb aggro voor de rest van het gevecht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goed? Wat een onzin. Ik ben juist door 3.0, al het gelevel en de saaie encounters veel slechter geworden. Uiteraard niet op theorycraft gebied, dat is makkelijker.
[..]
Mensen die het leren wisten dat voor TBC al, en de rest zal het gewoon nooit leren.
Dit ligt natuurlijk aan je salaris, als je voor een goed salaris (hbo/wo niveau opleiding) werkt bij een baan die je met plezier doet snap ik best dat je gold koopt, zeker als je ook nog andere dingen dan WoW doet of bijv; een gezin hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:36 schreef muhahaha het volgende:
Tjah ik snap het ook niet. Mensen die gold kopen voor euro/s snap ik nog minder. Het is zo gemakkelijk om gold te verdienen, het kost misschien wat tijd maar klagen en euro's inwisselen waar je voor gewerkt hebt kost ook tijd
Vandaag 2shot 2D en 1shot 2D op 10 man. Eerste drake ging "te snel" neer dus dat is erg hoopvol voor na de reset.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:42 schreef Stranger het volgende:
Ein-de-lijk Sarth3d neer, onze guild kwam na tbc ook al traag op gang, hoop dat dit een goede vertrouwen-boost geeft voor Ulduar.
Het geld verzamelen is ook niet het probleem. Het probleem is het niet uit gevenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Migwi het volgende:
Zo, nog 1500g voor epic flying.
Hm, ben nu net in Storm Peaks bezig, dus met dat beetje questen in EPL (DK starting area) en verder heel Outland en Northrend tot waar ik nu ben verdien je om en nabj:
-de 3500g die ik nu heb
+
-1000g cold weather flying die ik al heb gekocht
+
-ongeveer 2000g voor DK mount en flying skill meen ik
=
6500g.
En daar moet dan nog zeker 500g voor skills bij, dus kom uit op een lage schatting van 7000g.
En dan dus nog heel Storm Peaks en Icecrown afmaken op lvl 80 waar je dus nog meer verdient.
Snap niet dat er nog steeds mensen topics openen met dat de epic flying skill te duur is, die ga ik makkelijk kunnen kopen zonder ook maar één daily te hoeven doen.
Ja maar wie doet nou nog solo pve op lvl 80?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:53 schreef Murloc het volgende:
[..]
affliction solo pve:
* tig mobs pullen met dots
* SoC
* tig mobs looten
* vol mana en hp weer vrolijk verder
Wat is hier zo slecht aan?
Affliction is geweldig juist
Gzquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:42 schreef Stranger het volgende:
Ein-de-lijk Sarth3d neer, onze guild kwam na tbc ook al traag op gang, hoop dat dit een goede vertrouwen-boost geeft voor Ulduar.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:05 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Ja maar wie doet nou nog solo pve op lvl 80?
Daarnaast zijn er veel manieren om te mass-grinden. FG/SL werkt ook als een trein. Ik maakte uit zijn post op dat hij dacht dat affliction de beste spec is, maar dat is in heroics (wat hij dus vooral doet naar mijn idee) dus al zeker niet het geval.
Anyway je moet lekker spelen wat je leuk vindt daar niet van
Welke guild zit je nu atm?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:42 schreef Stranger het volgende:
Nog steeds in AeoN, en daar ga ik niet weg ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:32 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Welke guild zit je nu atm?
ik zit ook op aerie peak.
Pfffff, lekker belangrijk, haal jij nu maar op jouw manier plezier uit de game, dan doen zij dat op hun manier.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:32 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, als je 'm toen hebt gehaald, mooi voor je. Zeg ik niks over.
Maar al die lamlullen die een beetje naar nieuwe servers transferren om de mount/title te halen terwijl ze geen flikker aan 't hele event gedaan hebben op die server is eigenlijk gewoon not done.
Maar ja, doe je niks aan.
Ok, dat is 6 min maly. Nu op naar Naxx voor 20 man en dan eindelijk de black protoquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:03 schreef sanakthe het volgende:
100 of 50?
Vanavond eindelijk Heroic: Glory of the Raider afmaken, kan gvd niet wachten haha.
How?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
Hmm gold gaat wel snel met een alchemist en jewelcrafter. Net een paar uurtjes gefarmed, wat flasks en gems gemaakt en alweer 1k erbij.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef stbabylon het volgende:
oops, klein beetje mij ontzettend onpopulair gemaakt met een zeer groot gedeelte van de server...
Grats!quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:41 schreef sanakthe het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH SHI-!
op het wow-europe forum postenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb al best een tijdje een permban op de wow forums
Klote moderators
Nahquote:
Tanken =quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:49 schreef Fir3fly het volgende:
Wat heroics getankt op m'n vers gedingde DK tank, leuker dan ik dacht.
quote:
Welke q?quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:25 schreef Migwi het volgende:
Mja, healen is niet zo. Af en toe best te doen, maar om als full-time healer te spelen.
No thanks.
sta je dan in Moonglade na een quest.
Remulos: "I shall open a portal to take you back to the druid that brought you here".
Geen portal hoor.
HS op CD
Gefeliciteerd. Knap!quote:
Ik moet al wekenlang nog maar 1 itemquote:Op donderdag 12 maart 2009 06:37 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren mijn 7.5 compleet gemaakt
Nu nog op mijn wishlist:
Naxx10
Loatheb's Shadow, Loatheb
Naxx25
Envoy of Mortality, KT
(Journey's End, KT)
Sarth25
Fury of the Five Flights
Malygos10
(Black Ice)
Malygos25
Blue Aspect Helm
best wel kort lijstje
Mja, een quest die je krijgt van Tirion in Icecrown. Moet je proberen een crusader te cleansen.quote:
De allergrootste fed-ex quest OOITquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mja, een quest die je krijgt van Tirion in Icecrown. Moet je proberen een crusader te cleansen.
hier al 13 weken lang geen Calamity's Grasp. samen met Grim Troll het enige item dat nog niet BiS is. gisteravond Envoy gescoord, gewoon omdat die al wel 6x gedropt is en elke hunter em al heeft. erg frustrerend als Kel alleen maar kutloot heeft. (0 fists, 0 turning tides, 0 tanking axe, 0 shield. zijn onze officers (rogue tank tank palahealer niet blij mee).quote:Op donderdag 12 maart 2009 06:37 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren mijn 7.5 compleet gemaakt
Nu nog op mijn wishlist:
Naxx10
Loatheb's Shadow, Loatheb
Naxx25
Envoy of Mortality, KT
(Journey's End, KT)
Sarth25
Fury of the Five Flights
Malygos10
(Black Ice)
Malygos25
Blue Aspect Helm
best wel kort lijstje
Ohw cool dat wist ik niet. Mooi zo ! net een nieuwe pc en aangezien ik Crysis op zijn hoogst kan spelen, moet dat met wow ook lukken haha.:Pquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef Civilian het volgende:
Net ff de PTR patch notes doorgelezen.
Blijkbaar kan je straks de graphics nog hoger opschroeven..
De schaduw is nu al bijzonder slecht, ben benieuwd hoe brak WoW straks op de hoogste instelling gaat draaien
hahahahahquote:Op donderdag 12 maart 2009 03:27 schreef Siniti het volgende:
Ik vond healen wel lekker relaxt, vooral met shaman. Je kiest een raidmember waarop je chainheal spamt en je gaat tv kijken
watte ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De allergrootste fed-ex quest OOIT
oja, vind ik eigenlijk wel eens leuk voor de afwisseling. Want dan kom je nog eens ergens anders. Heb een hekel aan 10 q's achter elkaar aan van: Verzamel 30 plantjes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:02 schreef stbabylon het volgende:
je kent de term fed-ex quest toch wel
breng A naar B
van B moet je dan naar C
oftewel, experience harken zonder ook maar één kill te doen
Welke professions heb je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Migwi het volgende:
Wil toch wel snel m'n laatste 700g voor epic flying nu.
Word er beetje moe van om steeds met die slowpoke mount te vliegen.
De land mount is sneller en is me ook goed genoeg, maar Stormpeaks en Icecrown is nie grappig nie zonder flying mount.
Nog geen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Welke professions heb je?.
Vannacht blijkbaar nog wat auctions verkocht, m'n totale inkomsten van gisteren staan op 3.6k nu. Vandaag maar weer ff wat farmen en dan binnenkort die mechano hog halen
.
Mja, maar geld vind ik niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
Hehe, maar het hangt er wel vanaf welke, blacksmithing of jewelcrafting vanaf 1 is redelijk kut. Maar als je iets als mining + herbalism neemt ofzo, makkelijk te levellen en er is veel geld mee te verdienen. Of skinning oid.
Ik vind zelf professions levellen altijd wel chill, beetje rondlopen door die low level zones om mats te farmen enzo. Chill een jointje roken en op m'n andere scherm een serie kijken. www.wow-professions.com is trouwens ook wel handig, soort van profession walkthrough. Niet altijd de beste recipes, maar ik combineer dat altijd met wowhead en stippel dan het pad uit
.
/ginvite !quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus sinds 3 dagen guild overgenomen.
Verlaat er eentje de guild om hoe de guild werd gelead en joined onze rivaal guild waar al onze "afvallige" ex-members in zitten (terwijl de guild net zo ver is als wij), holy paladin vandaag loopt te zeiken tegen trial member die vandaag joined dat we al te veel holy palas hebben en die trial member bijna weg gaat, verlaat hij 2 uur later zelf de guild en neemt zn resto shaman buddy mee. Een hunter van ons applied bij de beste guild van de realm. Trial member gquit na 3 uur omdat ie vind dat de guild niet "social" genoeg is. 20 man Naxx poging vanavond en 3 wipes op gluth en enrage op thaddius en een half uur later dan normaal beginnen omdat er niet genoeg mensen online waren en we nieuwe epgp systeem moesten instellen.
Leuke impressie voor de nieuwe trial members.![]()
Ja, had de mijne pas ergens in juni 2005.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:32 schreef Siniti het volgende:
In vanilla wow was het pas moeilijkIk kreeg pas een epic mount toen ik gold had gekregen van een vriend die met wow stopt. Maar hoe is het nu eigenlijk met de bazen in wotlk? Ik heb dingen gehoord dat ze echt veel te fucking makkelijk zijn
Farmen is ook saaiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:54 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, had de mijne pas ergens in juni 2005.
Mja, eigen schuld. Ik kan ook niet farmen, als ik een Hordie zie, ga ik er meteen achteraan
whehe toen ik wotlk trial deed was ik ook verschrikkelijk pissed dat ik mijn flying mount niet kon gebruiken om northrend te verkennenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:54 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, had de mijne pas ergens in juni 2005.
Mja, eigen schuld. Ik kan ook niet farmen, als ik een Hordie zie, ga ik er meteen achteraan
Zo. Eindelijk weer doorvliegen. Werd er echt gek van op den duur als je al epic flying gewend bent.
Kan nu rustig slapen
Waar geef je dat allemaal aan uit dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:31 schreef OFfSprngr het volgende:
55G heb je echt fucking snel nu.
In TBC vond ik het vrij lastig om gold te verdienen, nu is het echt fucking simpel. Heb deze week al 17k gold verdient en uitgegeven.
dus je hebt ook geen epic flyer?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb sinds de stats worden bijgehouden ruim 60k uitgegeven. En niks over de 1000g gekocht.
Die kan je ruim voordat de achievements ingame waren al gekocht hebben. (Ik had mijn epic flyer iig al, zelfs met m'n alt)quote:
Dat klinkt als het begin van het einde als je het mij vraagt. Heb het een paar keer meegemaakt en als mensen gaan leaven en gaan applyen bij andere guilds, zal de rest gaan volgen als je niet oppast. Daarnaast zal de invoering van een nieuw DKP systeem dit alleen maar versterken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus sinds 3 dagen guild overgenomen.
Verlaat er eentje de guild om hoe de guild werd gelead en joined onze rivaal guild waar al onze "afvallige" ex-members in zitten (terwijl de guild net zo ver is als wij), holy paladin vandaag loopt te zeiken tegen trial member die vandaag joined dat we al te veel holy palas hebben en die trial member bijna weg gaat, verlaat hij 2 uur later zelf de guild en neemt zn resto shaman buddy mee. Een hunter van ons applied bij de beste guild van de realm. Trial member gquit na 3 uur omdat ie vind dat de guild niet "social" genoeg is. 20 man Naxx poging vanavond en 3 wipes op gluth en enrage op thaddius en een half uur later dan normaal beginnen omdat er niet genoeg mensen online waren en we nieuwe epgp systeem moesten instellen.
Leuke impressie voor de nieuwe trial members.![]()
Licht dat systeem eens een beetje toe als je wilt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef Merkowitz het volgende:
...
Ik snap sowieso niet waarom guilds van die "ingewikkelde" dkp systemen kiezen. Het systeem dat wij hanteren werkt super en is enorm eenvoudig. Simple = better.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:38 schreef probeer het volgende:
ons dkp systeem:
www.webdkp.com
op tijd en rdy to raid = 10
boss down = 20
guild first = 40
per uur = 5
afk terwijl dit niet doorgegeven/toegestaan is? 2e keer = -10
ninjapull = -20
accepten en niet komen = -40
open bidding in raidchat.
minimaal 30 voor item, 40 voor tier.
raiders kunnen bieden.
/rw raiders bid itemxxx !
p1< 30
p2> 100
p1< 110
p2> 120
p1< 150
p2> pass
player 1 wint voor 150 dkp.
Simpel systeem dat denk ik veel gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:29 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Licht dat systeem eens een beetje toe als je wilt?
Stuk of 6 wyverns, 2 engi mounts, een bronzen draak en vast nog wel wat meer.quote:
Lijkt me echt een klote systeem, loot council. Dan heb je toch ook zelf helemaal geen invloed meer op welke items je krijgt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
In mijn guild wordt loot gegeven op basis van rank, activiteit, in hoeverre het een echte upgrade is.
Als ik bijvoorbeeld al 8 weken lang een item wil hebben dat ik nog als enige mis, dan is de kans groot dat ik dat item krijg.
Het verdelen van loot wordt ook in bijv. een melee chatchannel besproken, caster chatchannel etc.
Ik ben er erg tevreden mee. En de rest van de guild ook. Iedereen heeft prima gear en ook voor offspec's zijn de meesten al zo ver dat ze alles in Ulduar aankunnen.
Loot council is een goed systeem maar het werkt alleen voor semi-hardcore of hardcore guilds. In mijn guild word je simpeweg gekickt als je de 85% attandance niet haalt (uitzonderingen daargelaten) en bovendien is iedereen bezig met guildprogress, dus vinden ze het niet erg om te passen zodat nieuwe members op hetzelfde gearniveau kunnen komen. Daarbij komt dat je in dit soort guilds hoogstens 35-40 raiders hebt, dus ook veel minder mensen om de gear te verdelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Lijkt me echt een klote systeem, loot council. Dan heb je toch ook zelf helemaal geen invloed meer op welke items je krijgt.
Daarnaast spreekt het hele systeem zichzelf tegen in mijn ogen: "In mijn guild wordt loot gegeven op basis van rank, activiteit, in hoeverre het een echte upgrade is."
Mensen die het minste spelen, hebben de slechtste gear maar komen dus automatisch in aanmerking voor de "dit is een echte upgrade categorie". Dat pikken de hardcore spelers weer niet etc. Lijkt me 1 bron van gezeik, misschien niet in het openbaar, maar achter ruggen om zal een hoop geluld worden.
Daarnaast is het echt een autoritair systeem waarin een paar mensen alles bepalen voor de guild. Ik zou nooit in een guild willen zitten met een dergelijk systeem.
Sowieso speel ik in een hardcore guild. Er is niet echt sprake van mensen met veel slechtere gear, want wij proberen iedereen tegelijk gear te geven. (Hebben we zelfs met server first titles gedaan, sommige mensen die al een title hadden van bijv. Naxxramas mochten niet mee met de Sartharion server first. Zodat zoveel mogelijk mensen een title in onze guild hebben) Dit is mogelijk doordat doordat de meeste mensen ongeveer evenveel kunnen raiden Er is vrij weinig onenigheid, dit komt voornamelijk doordat wij op een heel leuke manier met elkaar omgaan. Ik denk niet dat er achter ruggen om veel geluld zal worden, de mensen die in mijn guild zitten spelen al heel lang met elkaar. Het is niet zo dat de officers per sé bepalen wie wat krijgt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Lijkt me echt een klote systeem, loot council. Dan heb je toch ook zelf helemaal geen invloed meer op welke items je krijgt.
Daarnaast spreekt het hele systeem zichzelf tegen in mijn ogen: "In mijn guild wordt loot gegeven op basis van rank, activiteit, in hoeverre het een echte upgrade is."
Mensen die het minste spelen, hebben de slechtste gear maar komen dus automatisch in aanmerking voor de "dit is een echte upgrade categorie". Dat pikken de hardcore spelers weer niet etc. Lijkt me 1 bron van gezeik, misschien niet in het openbaar, maar achter ruggen om zal een hoop geluld worden.
Daarnaast is het echt een autoritair systeem waarin een paar mensen alles bepalen voor de guild. Ik zou nooit in een guild willen zitten met een dergelijk systeem.
Nou ja als een hardcore guild bent en altijd met dezelfde groep spelers bent, dan kan ik me voorstellen dat het wel werkt. Ik denk dat voor het overgrote merendeel van guilds dit systeem echter niet zal werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Al met al kan ik zeggen dat het een goede formule is. Wij bestaan al best een tijdje. Hebben sinds SSC alle server first kills gehaald, en krijgen dagelijks applications of whispers om de guild te mogen joinen.
Als er ontevredenheid heerst over de DKP, zetten mensen zich vaak niet genoeg in. Wat je wel nodig hebt voor server firsts. Ook staat duidelijk beschreven bij onze guildrules (die je doorleest als je een apply maakt) hoe ons systeem werkt. Dus ja, ik denk dat het wel een argument is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nou ja als een hardcore guild bent en altijd met dezelfde groep spelers bent, dan kan ik me voorstellen dat het wel werkt. Ik denk dat voor het overgrote merendeel van guilds dit systeem echter niet zal werken.
Het feit dat je alle server first kills haalt en dagelijks applications krijgt is natuurlijk geen argument om aan te tonen of het DKP systeem wel of niet werkt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
Mwehe gisteren voor het eerst heroic oculus gedaan op mn paladin. Daarna achievement spam, ineens normal oculus, heroic oculus, normal dungeonmaster en heroic dungeonmaster. En ook nog eens http://www.wowhead.com/?item=37362 geloot voor m'n healing set
.
Wij hebben gewoon:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:48 schreef magge het volgende:
[..]
Duurt te lang. Wij doen gewoon /w raidleader -> 150dkp for xitem
en dan zien of je het hebt.
^quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:48 schreef huubcc het volgende:
[..]
Loot council is een goed systeem maar het werkt alleen voor semi-hardcore of hardcore guilds. In mijn guild word je simpeweg gekickt als je de 85% attandance niet haalt (uitzonderingen daargelaten) en bovendien is iedereen bezig met guildprogress, dus vinden ze het niet erg om te passen zodat nieuwe members op hetzelfde gearniveau kunnen komen. Daarbij komt dat je in dit soort guilds hoogstens 35-40 raiders hebt, dus ook veel minder mensen om de gear te verdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |