Als je nog niet hitcapped bent zou ik niet beginnen aan The Egg. Er zijn betere alternatieven voor hit-trinkets en misschien kan je de emblems dan beter aan de waist of offhand uitgeven (weet niet of je deze al hebt). Hitcapped worden zou eerste prioriteit moeten hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:11 schreef Intocable het volgende:
[..]
Op dit moment demon. Ben inderdaad nog niet hitcapped. Tegen die tijd zal ik naar affi gaan.
Mjah er is niks meer te doen. Ik heb een paar dagen Wintergrasp gedaan maar dat gaat ook snel vervelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:20 schreef maffemuts het volgende:
[me=maffemuts] toe is aan nieuwe uitdagingen, priest heeft lading stof vergaard laatste weken, shaman is zo goed als klaar (kleine upgrades mogelijk) leveling geen zin meer in, raiden idem, tis te makkelijk in 1 avond en heb je pech 2 avonden (8-12) is alles maar dan ook alles gecleared en de rest van de week zit je dan weer te wachten tot het woensdag is...
Hang je wat rond op de PTR, ook weinig echt uitdagends onder de zon *GaAaAaP*
10% proc kans, met een internal cooldown van 45sec, erg laag wil ik die procrate niet noemen dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem. Ik weet niet 100% waar hij op procced maar de kans is erg laag. Hij is daarentegen wel erg relaxed om te hebben. Ik heb nu Illustration of the Dragon Soul en Mark of the War Prisoner om mijn hit op de vullen maar de Egg valt nog wel eens in als er een balance druid en shadowpriest meegaan.
Oke bedankt!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:33 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Als je nog niet hitcapped bent zou ik niet beginnen aan The Egg. Er zijn betere alternatieven voor hit-trinkets en misschien kan je de emblems dan beter aan de waist of offhand uitgeven (weet niet of je deze al hebt). Hitcapped worden zou eerste prioriteit moeten hebben.
Als je niet raid en dit ook niet van plan bent zou ik zeker geen affliction speccen. Dat is alleen maar zinvol voor pvp of raidcontent (en voor raiding ook absoluut geen vereiste).
Klopt dat gevoel had ik ook. De Armor set is een kopie van T3 en de main dungeon is gewoon uit vanilla.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind het apart dat TBC uit kwam met Hyjal, SSC, Kara, Gruul en Maggy van T4 tot T6 echt een uitdaging om als je 70 haalt zo snel mogenlijk naar Archimonde probeert te werken, nu wordt alles stapje per stapje gereleased en voelt het alsof de uitdaging weg is omdat je constant maar met 3 raids bezig bent terwijl je in de laaste maanden van TBC kara, gruul, maggy, ZA, ssc, TK en MH op farm had en alleen BT en SWP een uitdaging waren.
http://www.wowhead.com/?item=40680 25 emblems of heroism. Zeker een mooi item. Heb altijd moeite gehad hit capped te raken. Misschien moet ik toch wat meer tijd gaan besteden daar inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Necklace van 25 emblems is goed. Wat hit rating en spirit, dus mooi lock item.
affliction solo pve:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:33 schreef Merkowitz het volgende:
Als je niet raid en dit ook niet van plan bent zou ik zeker geen affliction speccen. Dat is alleen maar zinvol voor pvp of raidcontent (en voor raiding ook absoluut geen vereiste).
Ehm MH werd pas later uitgebrachtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind het apart dat TBC uit kwam met Hyjal, SSC, Kara, Gruul en Maggy van T4 tot T6 echt een uitdaging om als je 70 haalt zo snel mogenlijk naar Archimonde probeert te werken, nu wordt alles stapje per stapje gereleased en voelt het alsof de uitdaging weg is omdat je constant maar met 3 raids bezig bent terwijl je in de laaste maanden van TBC kara, gruul, maggy, ZA, ssc, TK en MH op farm had en alleen BT en SWP een uitdaging waren.
Even mijn text opnieuw lezen, ik bedoelde dat ik niet precies weet waar hij op procced. Ik heb zelf het idee dat hij namelijk alleen op lifetaps procced omdat hij bij mij dus alleen op LT's procced en niet op fel armor tics of drain life tics.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:36 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
10% proc kans, met een internal cooldown van 45sec, erg laag wil ik die procrate niet noemen dus
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Waarom niet?
Omdat het allemaal van die smerige leechers zijn?
Wat hebben jullie gedaan aan het openen van de gates?
Juist, niks vergeleken bij wat de server heeft gedaan. Misschien dat je nog een paar mats verzameld, maar dat betwijfel ik, denk dat de meeste bij de NPC gaan staan wachten.
En het is onzin om te roepen dat de quest chain net zo moeilijk en duur is als op een nieuwe server. Dat weet je zelf ook wel. Op de nieuwe servers zal het meerendeel echt nog niet in lvl 80 epic gear rondrennen zodat ze die quests kunnen steamrollen.
Anyway, is dit trouwens al gefixed? (als het überhaupt al waar was)
[..]
Anders zou ik het nog overwegen om m'n Huntress de quest chain af te laten maken (was ruim halverwege pre-TBC al) om de title/mount proberen te pakken en dan die kut mount te deleten en de title nooit te gebruiken
Eerder lachwekkend dat er mensen 40 euro over hebben voor een mount en een titel die heel niet zeldzaam meer zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]Jaloers dat ik de mount wel ga halen maar jij niet?
hahaha +epeeeeenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
Het is meer de hele houding eromheen, alsof hij iets super rare gaat halen wat dus helemaal niet waar is. Enige wat je moet doen is de oude questchain doorlopen, wat lvl 60 world bosses en allicht wat lvl 60 instances doorlopen (kan al vanaf 2 lvl 80 in naxx gegearde spelers) en een transfer naar een nieuw realm waar je geen hond kent dus waarschijnlijk wil je naderhand ook weer terug waardoor je in de tussentijd (3 maanden) geen bal doet behalve in de stad staan op je vergane glorie omdat je buurman en de rest om je heen ook zo een epeen beest bezit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
Als hij 40 euro wil betalen voor die mount en titel dan doet ie dat toch. Snap de ophef niet zo, ook al zou ik het zelf nooit doen.
QFT. En een heel stuk moeilijker te halen omdat je het in een team moet doen doe goed met elkaar kan samenwerken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef muhahaha het volgende:
Als je dan toch zo graag gezien wilt worden ga dan snel de glory of the raider (en heroic) halen, die mounts gaan verdwijnen en de achievements zijn niet echt supermakkelijk. (of anders, ga 100 mounts halen en ga dan op de dragonhawk zitten, dat is pas epeen).
Hm naja ik bedoel het niet negatief maar het behalen van de mount wordt op zo een wijze neergezet dat ik me geroepen voel mijn mening neer te zettenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:38 schreef Stommie het volgende:
laatste 5 posts hier hadden, mits engels, zo op de realmforums kunnen staan ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |